User Tag List

Sayfa 6/8 İlkİlk ... 45678 SonSon
141 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Volvo S70 T5 ?

  1. #96
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gabxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu atmosferik kullandığını biliyoruz zaten.Siz turbodan bahsediyordunuz.

    Alper abinin yardıma ihtiyacı olmadığını bende biliyorum.Yardıma ihtiyacı olduğu için yazmadım hala saab dı renault du diye tutturduğunuz için yazdım.Eğer biz özel konuşuyorduk diyorsanız öm diye bir seçenek var forumda.

    Bundan önceki 3 aracımda volvo idi merak etmeyin wiki deki bilgileri öğreneli çok oldu.
    Evet siz 3 araçla okulu bitirmiş biz 1000 araçla sınıfta kalmışız demektir bu.
    http://www.techturkey.com/forum/sohb...-hakkinda.html

    konudada bahsi geçmiş bu benim uydurma iddiam değil ...

  2. #97
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arada fazladan şeyler kaynayabilir diyorsun yani...

    Dikkatli konuşmak lazım...
    Saab kısmı konuda benim yazdığım ek bilgi.

    Alper arkadaş ile konuşmamız esasen megane rs motoruna kadar volvo parmağı olduğu idi.

    Ne yazıkki volvo renault ve ford tarafından ortak olunmuş içindeki bilgi ve teknoloji kullanılmış atılmış bir firma oldu gitti.Yeni nesilde ford motorları sahnede bakalım anlaşma bitince çinliler hangi motoru kullanır.

  3. #98
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Farkında mısın? Herkes bir yerini cımbızlamış...

    Alper Rs'leri bilir...
    Ben c70ten sonra saab 2.3 almak için haftalarca uğraştım araştırdım...
    Berikisi başka şeyler çıkarıyor...

    Sorun şu:

    Sen yüksek perdeden şu sertifikam bu sertifikam var deyip bol miktarda "ek bilgi" verdiğin için bu olay uzadı...

    Bir arkadaş daha birşeyler yazdı, yanlışlarını görünce kabul etti... Herkes hata yapabilir... Seritifikalar örtmez hataları...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  4. #99
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Farkında mısın? Herkes bir yerini cımbızlamış...

    Alper Rs'leri bilir...
    Ben c70ten sonra saab 2.3 almak için haftalarca uğraştım araştırdım...
    Berikisi başka şeyler çıkarıyor...

    Sorun şu:

    Sen yüksek perdeden şu sertifikam bu sertifikam var deyip bol miktarda "ek bilgi" verdiğin için bu olay uzadı...

    Bir arkadaş daha birşeyler yazdı, yanlışlarını görünce kabul etti... Herkes hata yapabilir... Seritifikalar örtmez hataları...
    Araştırmak günah değil derine inin biraz yüzeyde kalmayın yanlış yok cımbızlamayın komple ele alın.

    1 hafta evvel bir kendimize megane rs motoru topladık sanırım hiç yoktan bir rs bilgisidir.

  5. #100
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alper Abi'nin ve Kadir'in yardıma ihtiyacı olmadığı çok açık,benim gibi soruları olanlar için sağolsunlar yazıyorlar,açıklıyorlar,pm ile de bilgi alışverişleri devam ediyor zaten,ikisine de tekrar teşekkür ediyorum,konu aslında başlığın amacından çıkmış olsa da belli bir noktaya geldi,gereksiz inatlara lüzum yok,eksik veyahut yanlış bilinenler olabilir,bunlar düzeltildiği zaman olayın boyutu değiştirilmemeli ve usluba Kadir'in de dediği gibi biraz daha dikkat edilmeli,kanımca...

  6. #101
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araştırmak günah değil derine inin biraz yüzeyde kalmayın yanlış yok cımbızlamayın komple ele alın.

    1 hafta evvel bir kendimize megane rs motoru topladık sanırım hiç yoktan bir rs bilgisidir.
    Parçalar yanlışlardan oluşunca, bütünün doğru çıkma ihtimali az oluyor...

    neyse bu benim son mesajımdır bu polemikle alakalı...

    Konuya dönersek...

    Alacak arkadaşlara şöyle bir tavsiyem var...

    Ön takimları maalesef zayıf bu araçların. Maalesef piyasadaki bir çok yan sanayi salıncağın ömrü bir kaç ay... Hatta bana direk hatalı bir seri denk geldi, solların hepsi arızalıydı...

    Şunu yapmanızda fayda var... Yan sanayi salıncaktaki fişek(rotil) leri çıkarttırıyorsunuz pressle ve yerine kaliteli olarak aldığınız rotillleri takıyorsunuz... Orjinali ile aynı ömürleri yakalayabiliyorsunuz bu şekilde... Ve ucuz bir çözüm... Serviste 1 adet salıncak 525tl idi çünkü...

    Bir diğer püf noktası ise rolanti dalgalanması ile...

    Bu her zaman kelebekten yapmaz... Bilinenin aksine 99 sonrası elektronik kelebeklerden kaynaklandığı rolanti dalgalanması veya yolda giderken yaşanan dalgalanmalar bobinlerdeki çatlaklardanda kaynaklanır...
    Bunun için kısa süreli çözüm, özellikle aracınız kapaktan veya bir şekilde yağ atıyorsa bobinlerin bulunduğu havuza, yağı temizleyin, bobinleri komple temizleyin tekrar takın....Orta vadeli çözüm bobinleri yenilemek, uzun vadeli çözüm ise IPD'nin ürettiği bobinlerle yenilemektir...

    Bir diğer memnun kaldığım olay ise, LPG ile kullandığım 2.3t5te BKR8IEX kodlu NGK bujisinden aldığım verimdir...Önceliklerinizden birisi olsun kesinlikle...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  7. #102
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Parçalar yanlışlardan oluşunca, bütünün doğru çıkma ihtimali az oluyor...

    neyse bu benim son mesajımdır bu polemikle alakalı...

    Konuya dönersek...

    Alacak arkadaşlara şöyle bir tavsiyem var...

    Ön takimları maalesef zayıf bu araçların. Maalesef piyasadaki bir çok yan sanayi salıncağın ömrü bir kaç ay... Hatta bana direk hatalı bir seri denk geldi, solların hepsi arızalıydı...

    Şunu yapmanızda fayda var... Yan sanayi salıncaktaki fişek(rotil) leri çıkarttırıyorsunuz pressle ve yerine kaliteli olarak aldığınız rotillleri takıyorsunuz... Orjinali ile aynı ömürleri yakalayabiliyorsunuz bu şekilde... Ve ucuz bir çözüm... Serviste 1 adet salıncak 525tl idi çünkü...

    Bir diğer püf noktası ise rolanti dalgalanması ile...

    Bu her zaman kelebekten yapmaz... Bilinenin aksine 99 sonrası elektronik kelebeklerden kaynaklandığı rolanti dalgalanması veya yolda giderken yaşanan dalgalanmalar bobinlerdeki çatlaklardanda kaynaklanır...
    Bunun için kısa süreli çözüm, özellikle aracınız kapaktan veya bir şekilde yağ atıyorsa bobinlerin bulunduğu havuza, yağı temizleyin, bobinleri komple temizleyin tekrar takın....Orta vadeli çözüm bobinleri yenilemek, uzun vadeli çözüm ise IPD'nin ürettiği bobinlerle yenilemektir...

    Bir diğer memnun kaldığım olay ise, LPG ile kullandığım 2.3t5te BKR8IEX kodlu NGK bujisinden aldığım verimdir...Önceliklerinizden birisi olsun kesinlikle...
    Polemikelr geçicidir dostluk olması baki kalması dileği ile...

    Bu mesajdaki tüm bilgilerinize sonuna kadar katılıyor ve destekliyorum.

  8. #103

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gabxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayın ama aynı şeyleri falan söylemiyorsunuz.

    Kaç posttur alper abi yanlışlarınızı düzeltiyor başka şeyler söyleyip duruyorsunuz.

    Saabda ucuz diye volvo parçası kullanılmaz yukarıda bende yazdım alper abide kaç sefer yazdı farklı motorlar.

    Renault un lagunada kullandığı motorun volvo ile alakası yok. Safrane da kullandılar.

    Kusura bakmayın ama yanlış bilgiler üzerinden uzun ve boş yazıyorsunuz.
    Oncelikle bi volvo yedek parca deneyimi edinmenizi tavsiye eder ve insanlarin bilgilerini official belgelere dayanarak kanitlamasina ragmen bu tarz yorumlarda bulunarak igneyi kendinize hatta cuvaldizida kendinize batirmaniz gerekli oldugu gorusunu bizler uzerinde hakim kiliyorsunuz.. Kolay gelsin sizlere egerki lagunadaki motor volvo dakiyle ayni degil diyorsaniz alt yapi ve uzerindeki bircok parca birebirdir sanzumaninda baski balatasi vs..
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  9. #104
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oradaki yorumum turbo olan b42 için yazdım önceki postun cevabıydı zaten.(sadece safrane da kullanıldı laguna 2.0t de değil.)

    Motordan bahsettiğim halde hala çıkmış yedek parça şese diyorsunuz.

  10. #105

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gabxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oradaki yorumum turbo olan b42 için yazdım önceki postun cevabıydı zaten.(sadece safrane da kullanıldı laguna 2.0t de değil.)

    Motordan bahsettiğim halde hala çıkmış yedek parça şese diyorsunuz.
    Tamam kralsin
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  11. #106
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2007 2.4 T5 260hp olan S60 ların şanzımanı kaç hp ye kadar dayanabilir ?

    geartironic olan duz vites değil

    yazılım yapıcaz ona gore risk almayalım


    sorum arada kaynamış

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  12. #107

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    99 yılı ocak ayından beri volvo ile uğraşıyorum. 2 tane volvo eskittim. Kaç tanesine bindiim test ettim hatırlamıyorum. Kimse kusura bakmasın ama saab B234 I4 ile Volvo B52 aynı diyen adamla tartışmam. Burada konuşulan motorlar T4 ve T5 yani B42 ile B52 modüler motorlar. İki motorda Porsche ve Volvo ortak yapımı. Saab ya da Renaultun değil. Zamanında Jaguar da Forddan motor aldı ama Jaguarı kalitesiz yapmadı. Zonda motorunu Mercedesten alıyor. Bu tip olaylar her zaman olur. Ama bana dersen ki Focus ST de volvo motoru var volvo parçası kullan. Dene bakalım ne oluyor. Ya da volvo parçası pahalı ford kullan bakalım ne oluyor. Volvoyu en iyi bilirim gibi bir derdim yok ama ortaya Robin hood gibi atlamanızı anlayamadım. Yok bu böyledir şöyledir diye. Megane motoru toplamış olmanız sizi Megane konusunda benden daha bilgili yapmaz. Ben de T4 ve T5 motor topladım ama ustanın karşısına çıkıpta senden daha iyi biliyorum demiyorum. Çok biliyorsanız Megane toplarken volvo parçası kullansaydınız.Megane rslerin parçaları ultra pahalı volvoya göre. Bunu hem volvo hemde megane rs sahibi olarak yazıyorum. Turbolara gelince Hani demiştiniz ya S40 ile Mitsubishi eclipse ve megane rs üzerinde aynı turbo cart curt var diye. 2004 de T4 yoktu. Varsa bile volvo hiç bir zaman twinscrol kullanmadı T4lerde. Aynı şekilde de Eclipse üzerinde de twin scroll turbo yok. Single scroll 14t varmış. Gerçekten her dediğiniz doğru çıkıyor.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #108

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorum arada kaynamış
    Onur yazılımı kaldırır ama aracın kmside önemli. Genelde 180bin km civarında şanzıman sorun çıkarmaya başlıyor.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #109
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha yeni 100bin km de

    79bin de aldık şanzıman 1 kere revizyon gormuş

    330+ ler çokmu sarsar şanzımanı

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  15. #110
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha yeni 100bin km de

    79bin de aldık şanzıman 1 kere revizyon gormuş

    330+ ler çokmu sarsar şanzımanı
    2.3 t5 s60 sahibi idim 300 hp civarında şanızmanı indirdim hemde 5 6 km mesafe içinde.
    şanzımanım eskiydi ayrı ancak 10 numara çalışan bir şanzımandı ve yeniden yapıldı aracı mecbur 250 ye geri çektim.

  16. #111
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    99 yılı ocak ayından beri volvo ile uğraşıyorum. 2 tane volvo eskittim. Kaç tanesine bindiim test ettim hatırlamıyorum. Kimse kusura bakmasın ama saab B234 I4 ile Volvo B52 aynı diyen adamla tartışmam. Burada konuşulan motorlar T4 ve T5 yani B42 ile B52 modüler motorlar. İki motorda Porsche ve Volvo ortak yapımı. Saab ya da Renaultun değil. Zamanında Jaguar da Forddan motor aldı ama Jaguarı kalitesiz yapmadı. Zonda motorunu Mercedesten alıyor. Bu tip olaylar her zaman olur. Ama bana dersen ki Focus ST de volvo motoru var volvo parçası kullan. Dene bakalım ne oluyor. Ya da volvo parçası pahalı ford kullan bakalım ne oluyor. Volvoyu en iyi bilirim gibi bir derdim yok ama ortaya Robin hood gibi atlamanızı anlayamadım. Yok bu böyledir şöyledir diye. Megane motoru toplamış olmanız sizi Megane konusunda benden daha bilgili yapmaz. Ben de T4 ve T5 motor topladım ama ustanın karşısına çıkıpta senden daha iyi biliyorum demiyorum. Çok biliyorsanız Megane toplarken volvo parçası kullansaydınız.Megane rslerin parçaları ultra pahalı volvoya göre. Bunu hem volvo hemde megane rs sahibi olarak yazıyorum. Turbolara gelince Hani demiştiniz ya S40 ile Mitsubishi eclipse ve megane rs üzerinde aynı turbo cart curt var diye. 2004 de T4 yoktu. Varsa bile volvo hiç bir zaman twinscrol kullanmadı T4lerde. Aynı şekilde de Eclipse üzerinde de twin scroll turbo yok. Single scroll 14t varmış. Gerçekten her dediğiniz doğru çıkıyor.

    Hakkınız var. 2 volvo eskitmiş 1 rs almışsınız 1000 volvo binen 6 7 tane sahip olan rs bozan toplayan adamın karşınızda sansı yok daha öncede paylaşılan konu linkide verdim ama kimsenin yazdığı doğru değil sizinki doğru sanırım anayasa size ait.

  17. #112

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yoo anayasa ben değilim ama en azında bilmeden atıp tutmuyorum. 1000 tane volvoya binmişsin 6-7 tane sahip olmuşsun ama çıkıp saab 2.3 ile volvo 2.3 aynı T4 B42 ile F4R aynı diyebiliyorsun. Ne diim Hayatta başarılar dilerim.
    IN BOOST WE TRUST

  18. #113
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.3 t5 s60 sahibi idim 300 hp civarında şanızmanı indirdim hemde 5 6 km mesafe içinde.
    şanzımanım eskiydi ayrı ancak 10 numara çalışan bir şanzımandı ve yeniden yapıldı aracı mecbur 250 ye geri çektim.

    2.3 ler 2006 oncesi şanzımanı aynı mı ki ?

    yurt dışında 2.4 T5 leri 300+ şekilde kullanan bir suru kişi var aslında sağlıklı şanzımanın kolay kolay kırılmaması gerek

    sınırları yüksekse zaten yazılım dşındada uygulama yapmak istiyoruz nekadar çıkarabilirsek

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  19. #114

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzımanı zorlayan en önemli faktör yüksek torktur. Dişli takımı yenilendiyse başka bir problem olmaz. Tabi birde nasıl yenilendiği önemli.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •