Orijinalini görmek için tıklayınız : Dizel Motor Modifiyesi
Sayfa :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
emresener
18-08-2010, 21:31
valla güzel olur , hatta bidahaki hafta da ekstradan bidaha ayarlayabilirseniz benim şu carbonclean-turbo tamir takımı , yazılım ıvırzıvırlarının öncesini ve sonrasını görmüş oluruz bidahaki haftada.
p.tesi bi antalya yapıcam yıllık tatil hesabı :D 30unda burdayım kısmetse gelince heran herzaman denerim çok zevkli oluo geçilmek auahuah :D
dizelde katalizator aramiyorlar sorun olmaz..benzinde farz da..
tememmm sökelim o zmn yarın :D
p.tesi bi antalya yapıcam yıllık tatil hesabı :D 30unda burdayım kısmetse gelince heran herzaman denerim çok zevkli oluo geçilmek auahuah :D
tememmm sökelim o zmn yarın :D
at gitsin sen $imdi kilometre de yapmi$sindir tikanmi$tir o :D
emresener
18-08-2010, 21:47
at gitsin sen $imdi kilometre de yapmi$sindir tikanmi$tir o :D
110bindeyiz 2007model arac... yazılım için varmı önericeğin yer ?? hafiften güçlenmem lazım :D
110bindeyiz 2007model arac... yazılım için varmı önericeğin yer ?? hafiften güçlenmem lazım :D
musait zamanini bulabilirsen Ozgun :D
bana geliyo yicez paraları ruslarla sonra yazılım parası kalmıcak emrenin bora yine saplıcak :D
emresener
18-08-2010, 23:43
bana geliyo yicez paraları ruslarla sonra yazılım parası kalmıcak emrenin bora yine saplıcak :D
1 turnuvalık işi var yazılımın ;) ama yapıcaz bişeyler. PM gelmiş yarın bi arayıp konuşcam bakalım nedir nedeildir ne kadardır. biraz araştıralım eylül başı yaparız bi süprüz...
1 turnuvalık işi var yazılımın ;) ama yapıcaz bişeyler. PM gelmiş yarın bi arayıp konuşcam bakalım nedir nedeildir ne kadardır. biraz araştıralım eylül başı yaparız bi süprüz...
ahah eyv :D
ztn 21 eylülde bende gelicem o zamanlara kalırsa beraber yaptırırız before-after şekli yaparız ;)
MuratGürakan
19-08-2010, 02:23
Geçenlerde mercedes 300gd sonradan turbolayan bir kişi ile tanıştım 2000tl harcamış asıl istediğide alt devirlermiş sorunsuz herşey normaldi. Ben sizin yerinizde olsam torbolarım maksimum 3000 tl ye şimdikine göre köpek gibi olacağı kaçınılmaz.
murat nasılsın kardeş , bi görüşemedik seninle bu yaz hep birer günlük anca uğrayabildim ankaraya.Bayramda ordayım ama kısmetse.
ahmetcim iyiyim yaa ne olsun. Ben zaten uzunca bir süre tatildeydim ramazan öncesi geldim. Görüşelim müsait olunca.
modeli bilemiyorum ama defender motoru (emin olmamakla beraber transitle aynı) elektronik kontrol ünitesiylemi kontrol ediliyo?enjeksiyonlumu?
yok yok ben de öyle sanıyordum ama hiçbirşeyle aynı değil... ingiltereden gelme düz dizel 87 model elektronik değil imiş.. sonradan millet takmaya uydurmaya çalışıyormuş onu... ama en güzeli herhalde çıtırdan turbolamak herhalde... verim de alınabiliyorsa ne ala...
Mehmet Gazihan
19-08-2010, 12:48
http://img525.imageshack.us/img525/1447/25tdi.jpg
2.5 TDI yürürümüz geldi..
içine koyacağımız arabamızı seçiyoruz..
Yeni L200 lere çok iddialı olmayan bir yazılımla birlikte yaklaşık nekadar güç alınır?
Mehmet Gazihan
19-08-2010, 13:27
yeni l200 lere yazılım yapılamıyor henuz türkiye de..
pigyback takılmak lazım..
http://img525.imageshack.us/img525/1447/25tdi.jpg
2.5 TDI yürürümüz geldi..
içine koyacağımız arabamızı seçiyoruz..
Neyden çıkardınız abi superb 163bg audi 150 bg sanırım?
V6 mı? 4 çeker birşeye koyun ya :)
İmza güzelmiş bu arada :D
Juggernaut
19-08-2010, 14:34
A3 ve Golf 5 te kullanılan 2.0 TDI motorlar nasıl sorunsuzluk ve yüklenebilirklik açısından?
Mehmet Gazihan
19-08-2010, 14:52
yoo bildiğin 130 luk transporter makinası
Eyup Duygun
19-08-2010, 15:07
2.5 litre Hmm neler beklıyor gene bizleri:D:D
Mehmet Gazihan
19-08-2010, 15:36
megachips-polo-drag-race-0180-kmh-acceleration_2050064.htm
kalkışlardan birinin videosu..
merak edenler vardı..
0-100 5sn mi :D maşallah ben merak ediyordum.
ibre hoplaya zıplaya gidiyor maşallah :D
Mehmet Gazihan
20-08-2010, 10:10
100 den sonra 20 şer 20 şer yükselio yanlız sanki yavaslamıs gibi hissetirio dikkat etmeyince
A3 ve Golf 5 te kullanılan 2.0 TDI motorlar nasıl sorunsuzluk ve yüklenebilirklik açısından?
Hacimleri ve motor saglamlıkları acısından en verimli dizel motorlardır vag grubu motorlar.. Bütçeye baglı olarak cok ciddi güçler alınabilir ;)
egeturbo
20-08-2010, 11:14
Hacimleri ve motor saglamlıkları acısından en verimli dizel motorlardır vag grubu motorlar.. Bütçeye baglı olarak cok ciddi güçler alınabilir ;)
vag grubunu seviyoruz
Sierra Rs
20-08-2010, 19:18
1.9 jtd motorlar hakkında bilgisi olan var mı? Kat ve egr iptalleri ve chip sorunsuz yapılabiliyor mu? Arıza lambasız vs.. Birde motor ömürleri hakkında bilgisi olan var mı acaba :)
egeturbo
20-08-2010, 19:57
1.9 jtd motorlar hakkında bilgisi olan var mı? Kat ve egr iptalleri ve chip sorunsuz yapılabiliyor mu? Arıza lambasız vs.. Birde motor ömürleri hakkında bilgisi olan var mı acaba :)
1.9 JTD lerde aslında verimli motorlar .Bi arkadaşımda 147 JTD var onada turbosunun kanadını büyütmüştük ve chip yapmıştım.Çokta güzel olmuştu hala kullanıyor.Aslında Trde 2.4 JTD ler olsada azcık kurcalasak
Sierra Rs
21-08-2010, 10:28
1.9 JTD lerde aslında verimli motorlar .Bi arkadaşımda 147 JTD var onada turbosunun kanadını büyütmüştük ve chip yapmıştım.Çokta güzel olmuştu hala kullanıyor.Aslında Trde 2.4 JTD ler olsada azcık kurcalasak
Sağol bilgiler icin,2.4 jtd sanırım ticarilerde var Tr'de.
Polo'nun hızlanması ne kadar sapıkça ya :D tekrardan Maşallah . :)
egeturbo
25-08-2010, 19:19
Sağol bilgiler icin,2.4 jtd sanırım ticarilerde var Tr'de.
walla geçen bi muhabbette duydum aynen o motorları ducato minibüslerde kullanıldığını söyledi
Sanayiden bi servis işleten abimizin 1.9 Doblosu var.
Chip + Büyük turbo palleri + Kat İptali + Box(bizle beraber gazlarken ) Kat iptali var.
Adam biri yolda kalsada gazlayarak gitsem derdine düştü okadar zewkli bi dizeller
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 19:26
chip üstüne box nasıl sonuç veriyo?
egeturbo
25-08-2010, 19:29
chip üstüne box nasıl sonuç veriyo?
bol dumanlı aslına bakarsanız ben karşıyım o zamanında dünya para verip almış onca para verdim takmassam olmaz diyor.Şuan içinde arcı gayet güzel aracın kilosu + içerde belki 150 kg lik bi takım arabası olmasına rağmen oldukça güzel gidiyor.İzmirde bi dizelcileribir araya getirmedik getirsem yaptırıcam bi rolling
egeturbo
25-08-2010, 19:41
ya dizelciler nerde ya yokmu sole dizel tune muhabbeti
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 19:45
ayıpsın olmazmı:D , chipten sora turbo ulumaya başladı benim inceden inceden , mehmet abiye gidicem bu hafta içi.Ama millet şu sarma işini nası çözüyo anlamış değilim , benimki chipten sora temiz asfaltta 2 de birden dipgaz yaparsam bayaa bayaa sariyo.Çokta değil ,260 nm... millet o kadar artırıyo gücü , ne yapıyolar , nası aktarıyolar yere anlamıyorum.
egeturbo
25-08-2010, 19:49
ayıpsın olmazmı:D , chipten sora turbo ulumaya başladı benim inceden inceden , mehmet abiye gidicem bu hafta içi.Ama millet şu sarma işini nası çözüyo anlamış değilim , benimki chipten sora temiz asfaltta 2 de birden dipgaz yaparsam bayaa bayaa sariyo.Çokta değil ,260 nm... millet o kadar artırıyo gücü , ne yapıyolar , nası aktarıyolar yere anlamıyorum.
turbo basıncını azcık açtıysa ondan olabilir yada biyerde hava kaçağı varsa ondanda olur ama kaçak varsa çekiştende azck düşer.Lastik lede ilgili birazcık abi sarman kumhonun bi modeli vardı onu öğreneyimde bi ara onu kullan cok memnundular
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 19:52
kaçak vss gibi bi hava sesi değil , balans sesi muhtemelen , kaçak sesini eski c3 ümden tanıyorum çünkü.Çekşite yakışta vss en ufak sıkıntı yok çünkü.Turbo tamir takımı değişimi ,kurum temizliği ve carbonclean için gidicem mehmet abiye.
Lastikler dunlop , 17''le böyle sarıyosa ,kışlıklarla tenekeleri takınca ne olucak onu merak ediyorum :D
BlackEmperor
25-08-2010, 19:54
sen sattım arabayı temiz dizel bulamadım benzınlı alacam :p
egeturbo
25-08-2010, 19:56
kaçak vss gibi bi hava sesi değil , balans sesi muhtemelen , kaçak sesini eski c3 ümden tanıyorum çünkü.Çekşite yakışta vss en ufak sıkıntı yok çünkü.Turbo tamir takımı değişimi ,kurum temizliği ve carbonclean için gidicem mehmet abiye.
Lastikler dunlop , 17''le böyle sarıyosa ,kışlıklarla tenekeleri takınca ne olucak onu merak ediyorum :D
Eğer turbonda balans var ise tamir takımı ile kurtaramassın.
Biz önce mil yada pervane balansına bağlıyoruz.Balanslı parçayı bulduktan sonra Kartuş balansı sonra ses balansına bağlayıp inceliyoruz.Eğer atıorumki egzoz mili eğik önce balanslı yeri taşlıyoruz baktık kurtarmıor o parçanın sıfır yada müşteri isteğine göre 2.el takıyoruz tekrar bu işlemlere maruz bırakıyoruz.Ve kesinlikle turbo tamir takımını dğeiştiriyoruz.Yani sadece tamir kitiyle balansı kurtaramassın
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 19:57
sen sattım arabayı temiz dizel bulamadım benzınlı alacam :p
diesel forever :D:D , çok alıştım torka
egeturbo
25-08-2010, 19:57
sen sattım arabayı temiz dizel bulamadım benzınlı alacam :p
abi ya 1.8 t al yada 2.0 tfsi nede olsa erhan abi var yada dizel al sahalara geri dön :D
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 20:02
Eğer turbonda balans var ise tamir takımı ile kurtaramassın.
Biz önce mil yada pervane balansına bağlıyoruz.Balanslı parçayı bulduktan sonra Kartuş balansı sonra ses balansına bağlayıp inceliyoruz.Eğer atıorumki egzoz mili eğik önce balanslı yeri taşlıyoruz baktık kurtarmıor o parçanın sıfır yada müşteri isteğine göre 2.el takıyoruz tekrar bu işlemlere maruz bırakıyoruz.Ve kesinlikle turbo tamir takımını dğeiştiriyoruz.Yani sadece tamir kitiyle balansı kurtaramassın
bugün mehmet abinin yanına gittim , önce standart haliyle dynoya çıktık , 105hp-220tork civarı çıktı.(katalog verisi 102hp 240 nm) mehmet abi araç yükte olmadığı için , ağırlık olmadığı için birazdaha fazla çıkabileceğini söyledi verilerin.
Sonrasında yazılım ve elektronik egr iptali yaptı , sonraki veriler 125hp-260tork civarı...(cıktıları alınca net veri yazıcam , ondan ortalama rakam yazdım ikisindede)
uzun bi süre iğrenç trafik vardı , gaza yüklenmeme dahi fırsat olmadı ama sonrasında açılınca basma fırsatım oldu.Eskiden kasıntılı hızlanan , belli bi devir sorası sanki turbo ikinci kez kendini topluyomuş gibi hissettiren araç daha dolu ve kesintisiz bi tork bandına sahip oldu.Duman sıfır , sürekli xenonlu arabaların önünde bastım bişe göremedim :D 0-100 falan deneyemedim buralar baya yağışlıydı akşam ama sürenin kısalacağı kesin.Fakat mehmet abi turbonun rahat dönmediğinden bahsetti , muhtemelen kurum yapmış , birazda ondan dolayı düşük çıktı sanırım standarttaki tork ve yazılım sorası veriler , ben daha teste çıkmadan ''bu kesmezse turbo temizliği için tekrardan çalarım kapını'' demiştim ama ilk işim turbo olucak galiba :D
burdan sonrası mehmet ustaya soru?
1 hakikaten sağlıklı ,kayıpsız gitmesi için turbonun açılıp kurumdan arındırılmasının yanında ekstra ne yapmamız gerekir?
2 70ooode turboyu kurumlandıran motor kendiside kurum baglamışmıdır?carbonclean ve emme-egzost manifoldu temizliği gerektirirmi?
3 düz boru , tecrübelerin doğrultusunda tahmini nekadar güç artışı sağlar?(tubo temizliği sorası 135 e yakın olur şeklinde söylenmişti yanlış hatırlamıyorsam , yine tahmini rakam olarak egzostun getirisi ne olur)
ve en önemlisi ;ilk olarak tavsiye ettiğin üzere turbo temizliğiyle başlayıp sırasıyla yapılsın dersen carbonclean+manifold temizliği , egzost vss vss şeklinde gidicem.
bütçemi ayarlamam adına tahmini rakamlar olarak kalem kalem nekadar tutar buradan veya özelden yazabilirmisin acaba?
tekarardan eline sağlık abi
Saolasın..Güle güle kullan..
Bu motorlarda ciddi kurum problemi var..Aslında herşeyden önce manifoldu söküp yıkayarak sonrasında Carbon Clean yapmamız lazım..(100-150tl)
Bahsettiğim üzre turboyu çıkartıp VNT kanatlarını kumlamak gerekiyor..rahat çalışmıyorlar..sökülmüşken turbo tamir takımını değiştirir güzel bir ses balansı yaparız..(300-400TL)
eksozda KAT ve orta susturucudan kurtulman yeterli..senin eksoz boru capın gayet iyi..
sadece tamir takımı dedim ama chip sorası aramızda geçem yazışma şu şekildeydi arka sayfalarda.Ne gerekiyosa yapılıcak artık , uzun vadede kullanılıcak gibi gözüküyo çünkü.Bu gün satsam ne alırım dizel diye hala bi cevap veremedim kendime çünkü:D
BlackEmperor
25-08-2010, 20:04
diesel forever :D:D , çok alıştım torka
abi ya 1.8 t al yada 2.0 tfsi nede olsa erhan abi var yada dizel al sahalara geri dön :D
pusuda bekliyom suan 2.0 da olur 1.4 tsi da, kafamda sürekli rolling yapıyolar bi biri geçiyo bi öbürü :p 2 de 60 da basınca dizel 80 de basınca benzinli :hehe:
egeturbo
25-08-2010, 20:08
sadece tamir takımı dedim ama chip sorası aramızda geçem yazışma şu şekildeydi arka sayfalarda.Ne gerekiyosa yapılıcak artık , uzun vadede kullanılıcak gibi gözüküyo çünkü.Bu gün satsam ne alırım dizel diye hala bi cevap veremedim kendime çünkü:D
Aslına bakarsan ciddi kurum problemi vag grubunda bizim kurum problemi tamamen yakıt ile ilgili.Mehmet abininde dediği gibi vntler tıkanıyor.Ve vnt tam açamadığı için gaz içerde sıkışıyor ve turbonun egzoz milini kafa bölümünden eğmeye başlıyor.Bundan dolayıda turbo ıslık çalmaya başlıyor.Ve yanlış anlaşılmasın Mehmet abi yazılımını yaptı die demiyorum.Eğer yanlış yapılan yazılım uygulamalarında fazla yakıt ve basınç verildiğinde turboda vnt alt kanatçıklarının ucu yanıyor.Aynı şekilde turbonunda kanatları yanmaya bşalıyor bundan dolayıda ötmeler başlıyabiliyor.Birde 1.5 accent dizellerde vnt kanalcıkları hatalı yazılımdaki basınç artışından dolayıda burda gaz sıkışıyor ilk anlattığım gibi turbo mili kafadan eğriliyor.+ bide şu var sıcak havalarda özellikle ani gaz yüklenmelerindede turbomili eğriliyor
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 20:08
şu eski ibizalardaki 1.9 tdi larda iş varmı? blok aynımı , normal tdi larla aynı potansiyele sahipse evlendikten sora ikinci araç olarak alıp harbi harbi kara tren yapıp gezmeyi düşünüyorm çünkü.Hafifler de....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-seat-ibiza-2001-model-seat-ibiza-1-9-tdi-signo-28650455/detay?keyword=dizel
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 20:10
Aslına bakarsan ciddi kurum problemi vag grubunda bizim kurum problemi tamamen yakıt ile ilgili.Mehmet abininde dediği gibi vntler tıkanıyor.Ve vnt tam açamadığı için gaz içerde sıkışıyor ve turbonun egzoz milini kafa bölümünden eğmeye başlıyor.Bundan dolayıda turbo ıslık çalmaya başlıyor.Ve yanlış anlaşılmasın Mehmet abi yazılımını yaptı die demiyorum.Eğer yanlış yapılan yazılım uygulamalarında fazla yakıt ve basınç verildiğinde turboda vnt alt kanatçıklarının ucu yanıyor.Aynı şekilde turbonunda kanatları yanmaya bşalıyor bundan dolayıda ötmeler başlıyabiliyor.Birde 1.5 accent dizellerde vnt kanalcıkları hatalı yazılımdaki basınç artışından dolayıda burda gaz sıkışıyor ilk anlattığım gibi turbo mili kafadan eğriliyor.
chipten önce de inceden üfürdüyodu zaten.Chip sorası da tahmini 8000 e yakın km yaptım , kimiz zaman sakin kimi zaman basarak.Normaldir yani bekliyorduk.
egeturbo
25-08-2010, 20:10
şu eski ibizalardaki 1.9 tdi larda iş varmı? blok aynımı , normal tdi larla aynı potansiyele sahipse evlendikten sora ikinci araç olarak alıp harbi harbi kara tren yapıp gezmeyi düşünüyorm çünkü.Hafifler de....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-seat-ibiza-2001-model-seat-ibiza-1-9-tdi-signo-28650455/detay?keyword=dizel
vuuh ben bunlara kara düzen tdi diyorum süper çok güzel şakalar yapabiliyor.
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 20:13
vuuh ben bunlara kara düzen tdi diyorum süper çok güzel şakalar yapabiliyor.
stockta 90 galiba ama enjektör , blok , turbo falan 130lukla aynıysa şahane.Asıl merak ettiğim o .
egeturbo
25-08-2010, 20:17
stockta 90 galiba ama enjektör , blok , turbo falan 13lukla aynıysa şahane.Asıl merak ettiğim o .
turbo 130lukla aynı değil ama çevrilir 130luğa .Komple sorun değil 2.5 tdi 174lük motor verelim hiç uğraşma :D
Ahmet Saraçoğlu
25-08-2010, 20:28
transporter mı :D
egeturbo
25-08-2010, 23:04
transporter mı :D
Hea Transporter şanzumana kadar hebücüğü var:D
kaçak vss gibi bi hava sesi değil , balans sesi muhtemelen , kaçak sesini eski c3 ümden tanıyorum çünkü.Çekşite yakışta vss en ufak sıkıntı yok çünkü.Turbo tamir takımı değişimi ,kurum temizliği ve carbonclean için gidicem mehmet abiye.
Lastikler dunlop , 17''le böyle sarıyosa ,kışlıklarla tenekeleri takınca ne olucak onu merak ediyorum :D
Aynen 2.viteste bende de oluyor sarma :)
1'de zaten dip gaz yapamıyorum :D
180 hp 410 nm :D ben napayım :D 215 taban lastiklerle 3te tutunamıyorum :D sarmak iyidir arkadaşlar ;) takmayın kafaya :D
egeturbo
26-08-2010, 00:48
180 hp 410 nm :D ben napayım :D 215 taban lastiklerle 3te tutunamıyorum :D sarmak iyidir arkadaşlar ;) takmayın kafaya :D
şimdilik 180 olabilir bakam 230 + olduğunda nsıl olacak :D
haha sollamaya +1. vitesle mi kalkıyorsun :D
Aynen 2.viteste bende de oluyor sarma :)
1'de zaten dip gaz yapamıyorum :D
laaa bi yazılımla o kdar mı farkettirio bnmki 1 de sarıo anca 2 de de kıpırdama oluo o kdr:D
laaa bi yazılımla o kdar mı farkettirio bnmki 1 de sarıo anca 2 de de kıpırdama oluo o kdr:D
Lastiklerde kötü ama 3000 devirde max basıncı mı veriyor anlamadım o devirde daha güçlü olduğunu hissediyorum
Lastiklerde kötü ama 3000 devirde max basıncı mı veriyor anlamadım o devirde daha güçlü olduğunu hissediyorum
valla turbo 1700-2000 arası geliyor 3500 gbi kesilmeye başlıyor genelde 4200 vites mod:D
valla turbo 1700-2000 arası geliyor 3500 gbi kesilmeye başlıyor genelde 4200 vites mod:D
Ben hala çözemedim hangi devirde vites atsam kesilmeden gitsem diye.
4000-4500 arası yola göre :) Ekonomi modda 2200 :D
Eger adrenalin yoksa 2000-3000 arasinda kullaniorm ben:)bizim turboda 1800den snra ancak verim veriyor
MuratGürakan
27-08-2010, 00:09
Yokmu şöyle turbo büyüten eden yeni amaceraler ve atraksiyonlar yaa :)
Ahmet Saraçoğlu
27-08-2010, 00:12
murat kaç kilo seninki?bide 6 vitesmi 5 mi? (6ysa kısadır oranlar , seri ,güzel gider.)
murat kaç kilo seninki?bide 6 vitesmi 5 mi? (6ysa kısadır oranlar , seri ,güzel gider.)
+1.9 mu :D?
MuratGürakan
27-08-2010, 00:31
1375 kg.
6 vites ve çok kısa :D
2. vites 60
3. vites 100
4. vites 140
5. vites 190
6. vitesin sonunu göremedim( 3800dd civarları 230 ) :D
+1.9 mu :D?
yok değil canım oda nerden çıktı :D
6 niye o kadar uzun Murat?
MuratGürakan
27-08-2010, 00:35
6 niye o kadar uzun Murat?
vaayyy abi gt mi aldınnnn :) HAyırlı uğurlu olsunn.
Vallahi çok uzun abi:S enteresan bir şanzımanım var italyanların beyni bu kadr basmış :hahaha:
valla kanımıza girdiniz aldık sonunda sağolasın. Daha iyileri senin olur inşallah. Neyse topici kirletmeyeyim.
Valla enteresanmış hemde 3800 de 230 bayağı abartı yani
MuratGürakan
27-08-2010, 00:39
1.6 multijet dyno üstünde basılmış sonuna kadar resmi vardı 260 kadran var 260 ı geçiyordu 4500dd yi biraz geçince ;)
sen turboyu büyütecek misin?
Ahmet Saraçoğlu
27-08-2010, 00:46
1375 kg.
6 vites ve çok kısa :D
2. vites 60
3. vites 100
4. vites 140
5. vites 190
6. vitesin sonunu göremedim( 3800dd civarları 230 ) :D
yok değil canım oda nerden çıktı :D
benimkinin şanzumanını tasarlayan korelilerin kolu bacağı kırılsın:D
1350KG
2. vites 60
3. vites 100
4. vites 140
5. vites 185
6. yok... :D:D
Hiç düşünmemişlerimi'' bunu alan adam uzun yol da yapar , 160 170 de bi kafa ütülemeden gidebilisin , devir çevirtmeyelim adamlara o kadar '' diye anlamıyorum.
Ama oranlar hemen hemen aynı , kilo da aynı ,( arabanın 25 kilo fazlasını kendi kendime fazlasıyla telafi ederim ben:D ), bi gelişimde deneyelim keyifli olur.6 yasak ama:D
MuratGürakan
27-08-2010, 00:46
sen turboyu büyütecek misin?
oda nerden çıktı abiiii:D
benimkinin şanzumanını tasarlayan korelilerin kolu bacağı kırılsın:D
1350KG
2. vites 60
3. vites 100
4. vites 140
5. vites 185
6. yok... :D:D
Hiç düşünmemişlerimi'' bunu alan adam uzun yol da yapar , 160 170 de bi kafa ütülemeden gidebilisin , devir çevirtmeyelim adamlara o kadar '' diye anlamıyorum.
Ama oranlar hemen hemen aynı , kilo da aynı ,( arabanın 25 kilo fazlasını kendi kendime fazlasıyla telafi ederim ben:D ), bi gelişimde deneyelim keyifli olur.6 yasak ama:D
deneriz tabii:D
emresener
27-08-2010, 03:07
1.6 multijet dyno üstünde basılmış sonuna kadar resmi vardı 260 kadran var 260 ı geçiyordu 4500dd yi biraz geçince ;)
turbo büyüt murat :D
meg 3 ün de seninkinden daha düzgün oranlı, 2 70 3 110 4 150 5 denemedim 6 da 4500 devirde 210 yapıyo :) 233 top speed @ top rpm :)
lewo ben :D
2- 90
3- 140
4- 205
5- 250
6- ? allaha emanet :D
nasıl oranlarım bi dizel araç için ? :D
baymustang
27-08-2010, 13:16
valla iyisinizyine ben 3.te 110 geçemiyorum bile :)
benimkinin şanzumanını tasarlayan korelilerin kolu bacağı kırılsın:D
1350KG
2. vites 60
3. vites 100
4. vites 140
5. vites 185
6. yok... :D:D
Hiç düşünmemişlerimi'' bunu alan adam uzun yol da yapar , 160 170 de bi kafa ütülemeden gidebilisin , devir çevirtmeyelim adamlara o kadar '' diye anlamıyorum.
Ama oranlar hemen hemen aynı , kilo da aynı ,( arabanın 25 kilo fazlasını kendi kendime fazlasıyla telafi ederim ben:D ), bi gelişimde deneyelim keyifli olur.6 yasak ama:D
c.tesi istanbuldayım h.içi bi akşam borayıda alalım deniyelim ahmet senle ben chip yapmadan önce :d chip yaptıktan sonrada deneriz. ben sevdim deneme işini auahuah
@ Emresener ben :d
emirhan sph
27-08-2010, 13:31
Simdi muhabbetinizi bolcem bsi sorcam :D
Downpipe nasi bi ses ortaya cikartio. Bi arkadasimda audi var a.4 turbo ona down yaptirmis araba gazdan ayagini cekince cufluyo ama kalin bi cuf fos gibi. Dizel aracta nasi bi ses cikartio ufleme die biliorm ama dizellerdede foslama yada gulugulu yaptiriomu ?
filtre sesidir o muhtemelen.
Mehmet Gazihan
27-08-2010, 14:19
Katalizorun kestiği sesleri duymaya baslarsınız downpipe sonrası..
VGT kanatları hızlı açı değiştirdiğinde eksozda bi cuff lama olusur..
2- 90
3- 140
4- 205
5- 250
6- ? allaha emanet :D
nasıl oranlarım bi dizel araç için ? :D
iyisin ne diyim genç :D
boşuna yükleyince m3 le yürümüyo bu çupra :D
Ahmet Saraçoğlu
28-08-2010, 02:25
2- 90
3- 140
4- 205
5- 250
6- ? allaha emanet :D
nasıl oranlarım bi dizel araç için ? :D
acccayip kıskandırıcı , çok moral bozucu oranlar daha ne olsun :D
valla iyisinizyine ben 3.te 110 geçemiyorum bile :)
5300'de 115 gibi kesiyor abi :D
2- 90
3- 140
4- 205
5- 250
6- ? allaha emanet :D
nasıl oranlarım bi dizel araç için ? :D
Dizel araç için harika ve kışkırtıcı değerler :D
Mehmet Gazihan
28-08-2010, 16:29
Motorun nefesi yetmedikten sonra 300 yapabilse nolcak..
Once o hızları kullanabilmek lazım.
MuratGürakan
03-09-2010, 22:47
arkadaşlar bilen uygulayan birileri varsa yardımcı olsun lütfen.
Aracımda egr iptali yaptım conta yaptırdım kapattık. 1 gün kullandım çok az yüklendim çünkü arabanın ayarları daha bitmedi sadece getir götür için kullanıyorum pek zorlamıyorum. 1 gün sonra egr valve ve sensöründendi sanırım 2 adet arıza verdi. Egr iptal eden arkadaşlar bunu yaşadılarmı yada bilen eden varmı nasıl engelleriz bunu. Şimdilik sildik ve yanmıyor fakat gene arıza vermesi muhtemel.
Ahmet Saraçoğlu
03-09-2010, 23:17
Motorun nefesi yetmedikten sonra 300 yapabilse nolcak..
Once o hızları kullanabilmek lazım.
abi önemli olan o hızları kullanmaktan çok uzun yolda 130 140km civarı aracın serettiği devri düşürebilmek benim için... ayrıca son hızım olan 180 civarına gayet çabuk gelebiliyorum , nefeste bi problem yok yani:D
arkadaşlar bilen uygulayan birileri varsa yardımcı olsun lütfen.
Aracımda egr iptali yaptım conta yaptırdım kapattık. 1 gün kullandım çok az yüklendim çünkü arabanın ayarları daha bitmedi sadece getir götür için kullanıyorum pek zorlamıyorum. 1 gün sonra egr valve ve sensöründendi sanırım 2 adet arıza verdi. Egr iptal eden arkadaşlar bunu yaşadılarmı yada bilen eden varmı nasıl engelleriz bunu. Şimdilik sildik ve yanmıyor fakat gene arıza vermesi muhtemel.
murat benim chipten önce bi haftalığına bi mekanik iptal maceram olmuştu mahalledeki ustamla.Senin de söylediğin gibi sac contayla yaptık ama kalkar kalkmaz arıza verdi araç , (aynı şekilde aynı ustayla yaptığımız c3 iptalinde bi sıkıntı yaşamamıştık zamanında) ,, silmemize ramen tekrar yaktı , bi hafta kullandıktan sora contayı çıkarttık...Sonrada mehmet abi chiple birlikte elektronik iptal etti.
murat benim chipten önce bi haftalığına bi mekanik iptal maceram olmuştu mahalledeki ustamla.Senin de söylediğin gibi sac contayla yaptık ama kalkar kalkmaz arıza verdi araç , (aynı şekilde aynı ustayla yaptığımız c3 iptalinde bi sıkıntı yaşamamıştık zamanında) ,, silmemize ramen tekrar yaktı , bi hafta kullandıktan sora contayı çıkarttık...Sonrada mehmet abi chiple birlikte elektronik iptal etti.
conta olmadan gaz gecisini nasil engelledi anlamadim?
Ahmet Saraçoğlu
03-09-2010, 23:27
conta olmadan gaz gecisini nasil engelledi anlamadim?
detayını bilmediğim için mehmet abi okuyunca daha iyi yanıtlar ,, egr değerini yazılımla sıfıra düşürme gibi bişey yapıldı emin olmamakla birlikte.
MuratGürakan
03-09-2010, 23:36
conta olmadan gaz geçisini engelleyemessinizki :S alla alla enteresan. BEyinden yapılıyorsa zaten yaparız onda problem yok. Nasıl yapıldığını kesin olarak bizde bilirsek çok güzel olacak.
bugünden sonra yazılım yapma kararı aldım :D
1.3 multijet icin egr iptali disinda citirdan ne yapilir :D
1.3 multijet icin egr iptali disinda citirdan ne yapilir :D
kat iptal, şirket spec ise araç box takılır , çıtır çıtır binilir farkettirmeden :)
1.3 multijet icin egr iptali disinda citirdan ne yapilir :D
Çıtırdan chip :D
kat iptali ?
MuratGürakan
04-09-2010, 01:25
çııtırdansa turbo büyütelim :D:D:D
çııtırdansa turbo büyütelim :D:D:D
ılık ılık :D
egr iptali sonucunda emisyon değerlerinde sıkıntı çıkartırmı? ***** hersene almam gerek vize için
egeturbo
04-09-2010, 11:02
1.3 multijet icin egr iptali disinda citirdan ne yapilir :D
abi en çıtırından
büyük turbo
yazılım
kat iptali yada düz down pipe
krom subab takımı ve port polish (cok güzel oluyor bizzat denedim)
dizeller için dereceli egzantirik mili
1.6 bar üstü için basınç yanıltıcı
büyük cooler kiti
kutu içi filtresi
daha sayyımmı bi çok şey var aslında 1.3 için:D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-seat-ibiza-2006-seat-ibiza-1-9tdi-cupra-30920050/detay
off off 4-5.000TL borç vermek isteyen ? :D
egeturbo
05-09-2010, 00:03
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-seat-ibiza-2006-seat-ibiza-1-9tdi-cupra-30920050/detay
off off 4-5.000TL borç vermek isteyen ? :D
aracı bizzat yakından liftte inceledim alttan da darbesi var cooler boruları falan hep parçalanmış
citroen 1.9d atmosferik motoru ile 2.0 hdi turbo dizel motorun emme ve egsoz manifoldları aynımıdır ölçüleri v.s?
aracı bizzat yakından liftte inceledim alttan da darbesi var cooler boruları falan hep parçalanmış
Kaç tane sarı cupra tdi var bilmiyorum ama benim gördüğüm 2 taneydi biri istanbulda biri sakaryada sakaryadaki geçen sene pert olmuştu kaçtane kaldı ki ?
egeturbo
05-09-2010, 00:51
citroen 1.9d atmosferik motoru ile 2.0 hdi turbo dizel motorun emme ve egsoz manifoldları aynımıdır ölçüleri v.s?
ölçüler farklı die hatırlıyorum.
Kaç tane sarı cupra tdi var bilmiyorum ama benim gördüğüm 2 taneydi biri istanbulda biri sakaryada sakaryadaki geçen sene pert olmuştu kaçtane kaldı ki ?
bitane daha var sarı benim bildiğim oda izmirde yada cupra jantlı :D böyle araç pertmi edilir
Juggernaut
05-09-2010, 02:18
aracı bizzat yakından liftte inceledim alttan da darbesi var cooler boruları falan hep parçalanmış
Başka ne hasarı var alttan?Kaça bırakıyolar en son sordunuz mu
sarı cupradan uzak durun derim ;)
egr iptali sonucunda emisyon değerlerinde sıkıntı çıkartırmı? ***** hersene almam gerek vize için
özellikle combo gibi hersene muayeneye giden arkadaşlar bir bilgisi olan varmı?
özellikle combo gibi hersene muayeneye giden arkadaşlar bir bilgisi olan varmı?
Egr hakkında bilgim yok ama dizellerde katalizör aradıklarını duymuştum muayenede.
Edit:Tam tersiymiş :D o zaman katı iptal ettirelim :heyoo:
Benzinlide katalizator mecburi, dizelde aramiyorlarmi$... Orhanli/Istanbul TUV'de soylemi$lerdi..
egeturbo
05-09-2010, 22:53
Başka ne hasarı var alttan?Kaça bırakıyolar en son sordunuz mu
ben fazla inceleyemedim.Ama cooler boruları falan parçalanmıştı.Araç liftte ahavada duruyordu.Soylu die bi ustamızın dükkanındaydı kazalı araba alıps tan birinin dedi.Bide sanki kartelde çatlak vardı
Mehmet Gazihan
06-09-2010, 14:44
kim aldı acaba arabayı..
ula tam benlikmiş..
Bende bayramdan sonra Mehmet abi'den randevu alıp yazılım+egr iptal yaptırıcam..
Kat iptali düşünmüyorum.. Alt devirleri öldürüyor sanırım.. Benimde çok fazla bilgim olmadığı için etraftan duyduğum.. Birde muayanede sorun yaşamak istemiyorum.EGR iptali muayanede bir sorun yaşatıyor mu veya Kat iptalide yaptırırsam bir sorun yaşar mıyım.. Sanırım kat'da sorun yaşarsak muayanede geri dönüşü olabiliyormuş.. Bu konularda bilgilendirirseniz sevinirim..
By_HaNNibaLL
06-09-2010, 15:13
Bende bayramdan sonra Mehmet abi'den randevu alıp yazılım+egr iptal yaptırıcam..
Kat iptali düşünmüyorum.. Alt devirleri öldürüyor sanırım.. Benimde çok fazla bilgim olmadığı için etraftan duyduğum.. Birde muayanede sorun yaşamak istemiyorum.EGR iptali muayanede bir sorun yaşatıyor mu veya Kat iptalide yaptırırsam bir sorun yaşar mıyım.. Sanırım kat'da sorun yaşarsak muayanede geri dönüşü olabiliyormuş.. Bu konularda bilgilendirirseniz sevinirim..
Hiç bi sorun cıkmaz
baymustang
06-09-2010, 15:20
abi en çıtırından
büyük turbo
yazılım
kat iptali yada düz down pipe
krom subab takımı ve port polish (cok güzel oluyor bizzat denedim)
dizeller için dereceli egzantirik mili
1.6 bar üstü için basınç yanıltıcı
büyük cooler kiti
kutu içi filtresi
daha sayyımmı bi çok şey var aslında 1.3 için:D
dereceli mi?
baymustang
06-09-2010, 15:22
özellikle combo gibi hersene muayeneye giden arkadaşlar bir bilgisi olan varmı?
kat ipteli büyük sıkıntı hiç bi şekilde geçirmiyorlar egrde probmende yok
egeturbo
06-09-2010, 15:23
kim aldı acaba arabayı..
ula tam benlikmiş..
araba satıldı dedi bana soylu usta istersen kime satıldığını öğrenebiliriz
Beyler Tr ye 1.9 tdi 160 BUK motor ıcın spec ın debrıyaj setını getıren bir dagıtımcı var mı ?
Mehmet Gazihan
06-09-2010, 16:09
orj debriyaja bronz balata uygulatırsan tadından yenmez..
Obur turlu Almanya dan kendin getirtmen lazım..
http://www.sachsperformance.com/EU/index.
istersen ben senin için getirtebilirim..
burdan sec istediğin stage i
http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/seat/seat-ibiza-iv-6l1-ab-0202/19-tdi-cupra-r-aszbpx-0304/index.htm
egeturbo
06-09-2010, 17:46
dereceli mi?
evet aynen öyle yanlış duymadın dizel için dereceli egzantirik mili var
baymustang
06-09-2010, 18:27
evet aynen öyle yanlış duymadın dizel için dereceli egzantirik mili var
nasıl bişey tekrardan remap gerekir mi yani benzinli gibimi
orj debriyaja bronz balata uygulatırsan tadından yenmez..
Obur turlu Almanya dan kendin getirtmen lazım..
http://www.sachsperformance.com/EU/index.
istersen ben senin için getirtebilirim..
burdan sec istediğin stage i
http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/seat/seat-ibiza-iv-6l1-ab-0202/19-tdi-cupra-r-aszbpx-0304/index.htm
tesekkurler ,arkadasım ıcın soruyorum kendısı fıyatları b ıncelesın rahatsız edıcem :)
egeturbo
06-09-2010, 19:14
nasıl bişey tekrardan remap gerekir mi yani benzinli gibimi
ne yalan soliim standart motora hiç denemedik.Ama 1.3 multijette stage 3 lü ve 5li uygulamalarımızda denedim.Zaten o sagelerde mecbur yazılımla müdahele ediyorduk.
Ama İzmirde Aydan Filiz var sitedeki 106cılar saxocular tanır onlar bi ara beyaz bi corsaya yazılım ve egzantirik mili ile denediler gerçekten onlarınkide güzel gidiyordu.Ama zır stoğa hiç denemedik yapılsada gene yazılım gerekli olacaktır.
baymustang
06-09-2010, 19:23
ne yalan soliim standart motora hiç denemedik.Ama 1.3 multijette stage 3 lü ve 5li uygulamalarımızda denedim.Zaten o sagelerde mecbur yazılımla müdahele ediyorduk.
Ama İzmirde Aydan Filiz var sitedeki 106cılar saxocular tanır onlar bi ara beyaz bi corsaya yazılım ve egzantirik mili ile denediler gerçekten onlarınkide güzel gidiyordu.Ama zır stoğa hiç denemedik yapılsada gene yazılım gerekli olacaktır.
ne kadar peki
egeturbo
06-09-2010, 19:34
ne kadar peki
ücretini soruyorsan malesef ücretini söyliyemem kusura bakma.Nedeni site üzerinden satış yapıyorum oluyor sonra beni 1 haftalık tatile çıkartıyorlar :D yönetimden izin alırsam buraya yazarım abi 3 aşağı 5 yukarı
63owen63
06-09-2010, 19:48
evet aynen öyle yanlış duymadın dizel için dereceli egzantirik mili var
biraz acıklar mısın, neydi ne oluyor, ne degiştiriyor , nasıl calışıyor vs ?
egeturbo
06-09-2010, 20:08
:)
biraz acıklar mısın, neydi ne oluyor, ne degiştiriyor , nasıl calışıyor vs ?
Aslına bakarsanız şöyle anlatayım.
Standart egzantiriği gönderiyorum onlar işliyorlar egzantirği bana geri veriyorlar.Bazen egzantirik milini komple sıfırdan farklı bi açıylada yaptırdığımız oluyor sağolsunlar ne zaman egzantirik mili yollasam kırmıyorlar bizi tekrar tekrar yaptırıyoruz.
Kendi egzantirik milini söküyorsun nasıl söktüysen aynıı şekilde egzantirik milini uygulatıyorsun.Öyle Bi 106 ya pt52 takmışsında onlar gibi patır patır çalışmıyor güzel yanı bu.İşlettiğim egzantirklerdne birini isim vermiyim Türkiyede egzantirik tune eden ve imal eden bi kaç firmada yaptırdım.Ama ne yalan soliim Colombo Bariani gibi olmadı hiç biri .
Malesef Dynomuz olmadığı için sizinle güç artışlarını paylaşamıyorum ama egzantiriğin faydası olduğunu ben kendimde kullandım fark ettim.Colombo barianide kesinkle fark yapacağını belirtiyorlar.
Bi dynomuz olsaydı.Burda sizlerle daha paylaşacağım yüzlerce turbo upgradeleri ve bu tarz egzantirik gibi başka parçalarıda uygulayıp tek tek denerdim.Biz şanslıyızki sanayide kendimiz söküp takıyoruz kendi dükkanlarımızda arge yapıyoruz.Bize yardımcı olacak kişi çok oluyor.Ama en büyük destek olan dyno oda bizde yok.Dükkanda bi dyno olsada ağzı olsa konuşsa yeter artık derdi onu takıon bunu takıon paso ölçüyorsun derdi
63owen63
06-09-2010, 20:21
haha anlayabiliyorum, sonuclarını ben burdan merak ettim, sizinki normal :)
uyguladıgınız derecede' nin etkisi hangi devirler arasında görülüyor, sonuçta diesel'de yüksek devirde güç egrisi cok aşaglarda.nasıl kullanarak verim alıyorsunuz ?
MuratGürakan
06-09-2010, 20:28
al bi dyno arda servet değil ya. Biliyorum pahalı ama Madem bu işten para kazanıyorsun yatırımınıda yap bence.
egeturbo
06-09-2010, 20:46
haha anlayabiliyorum, sonuclarını ben burdan merak ettim, sizinki normal :)
uyguladıgınız derecede' nin etkisi hangi devirler arasında görülüyor, sonuçta diesel'de yüksek devirde güç egrisi cok aşaglarda.nasıl kullanarak verim alıyorsunuz ?
Aslına bakarsan biz egzantiriği izmirde bi punto dizelde kullandık.Stage 5 uyguladığımız arçata.Onda araba çabuk devirledndiği için üst devirlerdede uzama vardı .Zaten stage 5 turboda ne olursa olsun yazılım şart olduğu için alt devirler canlıydı 1.7 barda kullanıyorduk.Normalde 1.54 bardan sonra araba safe moda geçiyor fazla basınçtan dolayı bunu bi kutucuk yardımı ile yanıltıyoruz.Alt devirler baya bizim için canlı oluyor.Bizim puntoya taktığımız düşük derece olan kendi egzantiriğimizi gönderidp işlettiğimiz.Yani şu devirde şöyle diyemiyorum çünkü stage 5 te bir sürü parça uyguluyoruz.Ve erkekçe söylemek gerekirse stage 5 oldukça bizim için uzun ömürlü olmadı.İlk bittiğinde gayet güzeldi sonra biz enjektörlere müdahele edilmesi üzerine bi pompacıya bıraktığımızda aracı aldıktan sonra piston erittik.Motoru söktüğümüzde 2.piston erimişti büyük bi ihtimalle pompacıdaki bi hatadan sonra oldu.İtalyada Marcello bu enjekör sorununu aştı ama parayı gönder malı göndereyim diyor.Taktiğini söliim diyor karşılıklı çıkar ilişkisi içindeyiz :D
Yani egzantirği şu şu devirlerde hissediyoruz diyemem ama bana kalırsada üst devirlerimizin canlanmasında büyük rol oynayan faktörlerden biri oydu.Bidahada elimi zaten egzantiriğe sürmedim Marcello lazım diyor babam italyada colomboda işlettiriyor kargoluyor ona tabi oda hala blmiyor onların colombo olduğunu :D
egeturbo
06-09-2010, 20:55
al bi dyno arda servet değil ya. Biliyorum pahalı ama Madem bu işten para kazanıyorsun yatırımınıda yap bence.
Murat abi şöyle soliim.Benim asıl işim turbo tamiri turbo satışı.Ben bu işlerle artık malesef uğraşamam herkes kendi işini yapsın ..Ben turbomu yapayım chipimi yapayım yeter bana zaten turbo işine yetişemiyorum. .Boost Tech garajı kurmuştuk belki hatırlarsın sonra biz garajı çok sevdiğimiz bi ustamızla yürütmeye başladık sanayide.Artık onlar uyguluyor onlar kazanıyor Müşterilerimizide ona yönledirdik gidiyoruz akşamları yardımda ediyoruz.Arda turbo ver diyor ben turboyu verip geçiyorum.Eğer benim elimde olan parça varsa yada imkan onlara verip geçiyorum.Parayı onlar kazanıyor vamagtan bi dyno için mailleşmelerimiz var .Arda biz daha bu işi yürütürüz diyorlarsa onlar alsın.Benim motorda bilgim bi yere kadar onlar başarabiliyor onlar yapar ama tabi gene gidip kendimde liftin başına geçip arabayı söküyorum takıldığım noktada yardım ediyorlar.
Ben bundan sonra hybrid turbomu yaparım Dr ecudan yazılımı alırım. Bakarım keyfime .
Ama 2.5 tdi ve 1.9 tdi grubunda şuan harbi güzel şeyler yapmaya başladım yakında onlarıda paylaşıcam .Birde 1.6 dizel fiat grubuna şuan turbo hazırlıyorum.Çarşamba günü test aracımız gelicek sökücez turbosunu takıcaz bizim hazırladığımızı.Bayramdan sonra kısmetse paylaşırız.
baymustang
06-09-2010, 21:25
amatör olan bizler dizel modifiyesinin sadece chip, manifold ve hava filitresinden ibaret biliyordum ama şimdi ise sınırın olmadığını görüyorum. aslında eski kasa dizeller nasıl olur 1.9 tdi ama bg düşük
dizele nos basan varmi aramizda :D
baymustang
06-09-2010, 21:45
mehmet gazihanda vardı :)
egeturbo
06-09-2010, 21:45
dizele nos basan varmi aramizda :D
Ben kullanıyordum puntoda araç satılmadan önce.Ama intercoolerı plastik kazanlı 1.3lerin onu aliminyumdan çözmüştük.Mehmet abinin kullandığını zaten biliyoruz.Ankaradan 1.3 e nos basan var site üyelerinden Anıl abi
ya bızım arac 160tan sonra kesılıyo agırlasıyo 1.9 motor bıde:S chipten yaptırınca nekdar fark eder bu durum
baymustang
06-09-2010, 21:54
max. sürat çok değişmiyor hemde hiç diyebilirizaslında
max surata cıkma suresı onemlı benım ıcın ztn sureklı top sped yapamıosun yol duz oldumu 190 basıo yeter o bıze:D ama soyle 160a kdr daha serı olsa ıı olur:D
baymustang
06-09-2010, 21:59
aaa öyle çok iyi mesela benim 130 kadar süperrrrr
0 100 um 11.5 sn benım ama 0 100 yetmıo tabı en azından 140 150 e kadar daha ıı olmasını ısterım
egeturbo
06-09-2010, 22:03
dizele nos basan varmi aramizda :D
abi bişi sorcam ma yanlış anlama sen bu aralar dizellerle bi haşırneşir gibi sezdim seni hayırdır projemi var:D
abi bişi sorcam ma yanlış anlama sen bu aralar dizellerle bi haşırneşir gibi sezdim seni hayırdır projemi var:D
egeturbo sende bı fıkır ver ne olcak bızım bu 1.9 ama garıban 100bglık arabanın durumu :D
egeturbo
06-09-2010, 22:15
egeturbo sende bı fıkır ver ne olcak bızım bu 1.9 ama garıban 100bglık arabanın durumu :D
Abi Dr Ecu Özgün abiden bi yazılım yaptıralım sanada.Baktın seni kesmedi bide büyük turbo düşünürüz sanada artık oda kesmesse ince detaylara el atarsın bizim gibi
yok ya okdr detaya gerek yok aıle arbaası ıcın chıp keser dıe umuorum benı :D araba bı tek benım olsa turbo buyutmeyı dusunucemde malesf:S
o dedıgın kısının yerı nerde ıst demı?
abi bişi sorcam ma yanlış anlama sen bu aralar dizellerle bi haşırneşir gibi sezdim seni hayırdır projemi var:D
arkadasim 1.3 alicak, dumduz binmesin diyorum :D
egeturbo
06-09-2010, 22:24
yok ya okdr detaya gerek yok aıle arbaası ıcın chıp keser dıe umuorum benı :D araba bı tek benım olsa turbo buyutmeyı dusunucemde malesf:S
o dedıgın kısının yerı nerde ıst demı?
Abi sen DR. Ecuyu tanımıonmu OZ' nickli admin Dr.Ecu abuuu görmesin bu yazıyı 1 haftalık ban sebebi olur abi
:d ya yazlımlarla pek seyım olmadıgı ıcın bıde yenı uye sayılırım tanımıorum :)
MuratGürakan
07-09-2010, 00:42
benimde bi yazılımım kaldı oda ne zaman biter sonlanır artık allah bilir. 1.6 multijetin sınırlarını göreceğim :D Yazılım yapıldıktan sonra.
gt 1446 yerine takılan gt1749ve büyütülen emiş palleri ;)
yazılımdan sonra ÜStüne bide nos düşünüyorum ama onda emin değilim.
SercanTurkoz
07-09-2010, 00:50
benimde bi yazılımım kaldı oda ne zaman biter sonlanır artık allah bilir. 1.6 multijetin sınırlarını göreceğim :D Yazılım yapıldıktan sonra.
gt 1446 yerine takılan gt1749ve büyütülen emiş palleri ;)
yazılımdan sonra ÜStüne bide nos düşünüyorum ama onda emin değilim.
araba gidicek
sen kalıcan yerde koltukla
görücen gününü =)
Kazasız belasız :)
MuratGürakan
07-09-2010, 01:02
hayırlısı olsun sercanım :)
Bakalım nasıl bişi olcak kısmett
By_HaNNibaLL
07-09-2010, 03:45
arkadaşlar benim 1.3 mjet bi şikir şikir ses var pompadan mazot damlatiyordu pompaciya gittim enjektör ayarsiz onun için bu ses oluyor dedi bi sorunda yok arabada
egeturbo
07-09-2010, 09:48
:d ya yazlımlarla pek seyım olmadıgı ıcın bıde yenı uye sayılırım tanımıorum :)
off abi sen kaş yapalım derken gözü cıkarmadın resmen oydun
Rahat 1 ay ban :D
Dizellerde araçlarında büyük turbo olan varmı aranızda
Arda;
Bizdeki 70 hplik multijetlere, büyük turbo+egriptali+katiptali+egzoz+yazılım sonucu alınan ortalama güç nedir? Ortalama diorum en güçlüsü kaç çıkar değil dikkat buraya... Birde o gücün sonucunda benim 4.5-5 lt ortalama yakıtım kaçlara kadar çıkar??
mehmetelt
07-09-2010, 10:18
Dizellerde araçlarında büyük turbo olan varmı aranızda
:heyoo: :heyoo: :heyoo:
MuratGürakan
07-09-2010, 10:28
Dizellerde araçlarında büyük turbo olan varmı aranızda
:heyoo::heyoo::heyoo:
arkadaşlar benim 1.3 mjet bi şikir şikir ses var pompadan mazot damlatiyordu pompaciya gittim enjektör ayarsiz onun için bu ses oluyor dedi bi sorunda yok arabada
pompanı ve enjektörlerini söktür ve kontrol ettir.pompanın contaları değişecek çok masraf açmaz ama enjektörlerin tamir takımı değişebilir,biraz masrafın olabilir.
emirhan sph
07-09-2010, 11:44
arkadaşlar benim 1.3 mjet bi şikir şikir ses var pompadan mazot damlatiyordu pompaciya gittim enjektör ayarsiz onun için bu ses oluyor dedi bi sorunda yok arabada
Benim corsadada bu ses olmustu. Sesle beraber bazen tutukluk yapiodu 2500 dd de. Servise gittim enjektorleri deistirdiler. 1000 km sonra tekrar oldu tekrar deistirdiler sonra duzeldi.
egeturbo
07-09-2010, 13:49
Arda;
Bizdeki 70 hplik multijetlere, büyük turbo+egriptali+katiptali+egzoz+yazılım sonucu alınan ortalama güç nedir? Ortalama diorum en güçlüsü kaç çıkar değil dikkat buraya... Birde o gücün sonucunda benim 4.5-5 lt ortalama yakıtım kaçlara kadar çıkar??
Abi ben stage 2 turbo + yazılım+ egr iptali+son susturucu ve kat iptali ile en düşük + 45 hp alıyorduk ortalama.Onun nedenide standart trubo basıncı ve değerleri cok yükseltilmemiş bir yazılım ile alıyoruz.Ama ver basıncı kurcala yazılımı dersen çok delirtiyor.
:heyoo: :heyoo: :heyoo:
:heyoo::heyoo::heyoo:
aman tanrım ortalık bomboş sadece 2 kişimi
abiler harbiden cesaretlisiniz.
Haydi bakalım Tech Turkey elleri göreyim nerde elleer :heyoo::D
yakıt ne alemde olur bu modlar sonrası
egeturbo
07-09-2010, 13:53
yakıt ne alemde olur bu modlar sonrası
abi 200 yakan ortalama hatta maks. 250 olur
Arda bizim duldul kac bar basiodr yazilimda kaca kdr sorun cikarmaz biliomusun?
He bide yazilimda diolar basmayinca yakit azalio.peki yazilimda turbo bsncinimi arttiriosunz sadece yksa baska neylerli kurcaliounuz
63owen63
07-09-2010, 19:14
:d ya yazlımlarla pek seyım olmadıgı ıcın bıde yenı uye sayılırım tanımıorum :)
1.9 dti megane 'ın performansını begenmiyor musunuz gerçekten ??
ben hayran kalmıştım, 1.6 benzinli araçlardan cok cok iyi
SercanTurkoz
07-09-2010, 19:20
Kadir deneyelim bi akşam senin şu aracı ya =)
bide yazılımdan sonra çıkartırz
befor after yaparız :)
denerz ins sercan:)gecicek arabami arion la:))
Owen bir iki seri 0100 kndm 11.5 sn flan olctm ama 3 ii degl bide 120den snra yavas hizlanio cekis tork var ama hizlanma ytrli gelmio bana:)
abiler harbiden cesaretlisiniz.
Niye böyle söyledin ki merak ettim..?
By_HaNNibaLL
08-09-2010, 00:13
Benim corsadada bu ses olmustu. Sesle beraber bazen tutukluk yapiodu 2500 dd de. Servise gittim enjektorleri deistirdiler. 1000 km sonra tekrar oldu tekrar deistirdiler sonra duzeldi.
Enjektörleri değiştirmek 1 lira tutar belkide daha fazla o parayi vermem imkansiz şimdi bilgisayarla değer verilecek falan dedi ama benim pek aklima yapmadi pompaciya götürdüm 250 lira söker bakariz+parca contağa nasil bastiğimi bilemedim
Niye böyle söyledin ki merak ettim..?
turbo büyütmeyi cok büyük bi iş sanıyo ;)
turbo büyütmeyi cok büyük bi iş sanıyo ;)
Bahsi geçen 2 arabanın turbosunu da ben yaptım da, merak ettim neden büyük cesaret istiyo öğrenelim bilmediğimiz bir durum varsa :))
Yahu bu kadar yapılmıs araba var biz neden hic göremiyoruz?
Benim sadece chiple 2-3 videom vardı, bu kadar sey yapılmıs 1.3 multijetlerin videoları nerde? Kac hp olmuslar, neleri gecebiliyorlar?
Yahu bu kadar yapılmıs araba var biz neden hic göremiyoruz?
Benim sadece chiple 2-3 videom vardı, bu kadar sey yapılmıs 1.3 multijetlerin videoları nerde? Kac hp olmuslar, neleri gecebiliyorlar?
Ben 0-100 koymuştum bir ara :)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=47096 hatta chipden %30 güç alınmasına az diyenler olmuştu :D
Dünde 1.9 doblo patinaj çekerek kalktı ışıkta yanımdan diğer ışıkta önünde durdum :)
MuratGürakan
08-09-2010, 01:33
bi yazılımım yapılsın koyacam video...
Ama 1.3 mjetlerin yok turbo büyüt yok yazılım yap muabbetleri sadece muabette kalıyor :D
İtalyada 260hp dyno videoları olupta hiç yürüyen şekilde görülmeyen tjetler gibi :D:D
ben mehmet abi de turbo buyutme yaptırcaktım parayı cebime koydum gittim sabahtan
bursaya gitmiş acil işi çıkmış iş öyle kaldı 120-125hp alıcaktık
1.3 multijet paliomda kat iptali+60mm krom boru + otto son susturucu + yazılım şuan 102 hp
By_HaNNibaLL
08-09-2010, 03:11
ben mehmet abi de turbo buyutme yaptırcaktım parayı cebime koydum gittim sabahtan
bursaya gitmiş acil işi çıkmış iş öyle kaldı 120-125hp alıcaktık
1.3 multijet paliomda kat iptali+60mm krom boru + otto son susturucu + yazılım şuan 102 hp
75 hp değil mi stock hali
egeturbo
08-09-2010, 11:25
Bahsi geçen 2 arabanın turbosunu da ben yaptım da, merak ettim neden büyük cesaret istiyo öğrenelim bilmediğimiz bir durum varsa :))
millet eline bile turboyu aldığında allah dur düşmesin falan böyle bi çekinir aman bişi olmasın turboma der.Bazılarıda geç dolar falan korkusu salar o yüzden gene bu sitede bu kadar az olması üzdü ama yakında çoğalır.
turbo büyütmeyi cok büyük bi iş sanıyo ;)
eheheh yok benim için büyük bi iş değil ama sen çok araştırıyordun neden çekindiysen büyültürken sayfa sayfa geziyordun ;)
egeturbo
08-09-2010, 11:27
bi yazılımım yapılsın koyacam video...
Ama 1.3 mjetlerin yok turbo büyüt yok yazılım yap muabbetleri sadece muabette kalıyor :D
İtalyada 260hp dyno videoları olupta hiç yürüyen şekilde görülmeyen tjetler gibi :D:D
yalnız şu var İtalyada caddelerde bile modifiyeli araçlar görmek çok zor.Geçenlerde Fx racingten Marcello Türkiyedeydi.Biz googlede hatta alfa forumlarında deli gibi turbolanmış 156 motorları ararken adam bize fotoğraf makinasında ve laptopunda 10 larca gösterdi videolarını izlettiler.İtalyanlar zatennormaldede kendi içlerine kapanmış garip bi millet.Ülkelerinde doğru düzgün japon araçları yok milliyetçi insanlar.
millet eline bile turboyu aldığında allah dur düşmesin falan böyle bi çekinir aman bişi olmasın turboma der.Bazılarıda geç dolar falan korkusu salar o yüzden gene bu sitede bu kadar az olması üzdü ama yakında çoğalır.
Muratta mehmet abide gayet memnunlar yeni peerformanslarından.. İki araçta guzel oldu.. düşünenlere tavsiye olunur :)
mehmetelt
08-09-2010, 12:52
Muratta mehmet abide gayet memnunlar yeni peerformanslarından.. İki araçta guzel oldu.. düşünenlere tavsiye olunur :)
:icon_tup::icon_tup:egzos lazım ama. :D
eheheh yok benim için büyük bi iş değil ama sen çok araştırıyordun neden çekindiysen büyültürken sayfa sayfa geziyordun ;)
değişen bişey yok merak etme ;) aynı şeyler halen devam ediyor ;) sende UZAKTAN takip edersin artık olup biteni ;)
egeturbo
08-09-2010, 14:23
değişen bişey yok merak etme ;) aynı şeyler halen devam ediyor ;) sende UZAKTAN takip edersin artık olup biteni ;)
benim takip etmeme gerek yok :cool:
he tamam.. yapabildigin en iyi dizeli hazırla o zaman 2-3 ay içinde..
ArBami kapistirionuz la:))
egeturbo
08-09-2010, 19:04
he tamam.. yapabildigin en iyi dizeli hazırla o zaman 2-3 ay içinde..
ooo banamı kaldırdın .Ben okadar bekeleyemem askere gidiyorum. İstersen hazır bayram tatiline giriyoruz atla hemen izmire gel deneyelim rollingte dragta hem daha çabuk olur;;)sonucuda görürüz:cool:
MuratGürakan
08-09-2010, 19:14
seninkimi geçer benimkimi :D
Ne oluyoruz yaa
Mtv de bi program vardi yada discoveryde arabalari alip yapiolar karsiliksiz..bride bnmkini yapsa ya ole:))
egeturbo
08-09-2010, 19:31
Mtv de bi program vardi yada discoveryde arabalari alip yapiolar karsiliksiz..bride bnmkini yapsa ya ole:))
ahaha bi ara tr tuning dergisinde vardı bi 206 yapmışlardı ama motor modifiyesi sadece filtre kitiydi :p
Nezmn gidiosn la
beni kastediyorsan askerlik için ocakta kargoyum askere
Ocakta daha vArmis:) kufur etmisler:))
Ya moruk bgun 1.7dti corsa ile denedm 1 2 3 ortalarina kdr bnm uc kotu yarim boy yapti 3te yol olsa yetisir gbi oldum yol btti:)) ama dvrler frkli onun ama sinir oldum kesin chip lazm ya:S
MuratGürakan
08-09-2010, 19:43
ahaha bi ara tr tuning dergisinde vardı bi 206 yapmışlardı ama motor modifiyesi sadece filtre kitiydi :p
ne saçma bişeydi o yaa bende adam gibi bişey çıkcak ortaya sanmıştım :icon_tup::hahaha:
-----
Kadir bence senin arabaya yeni bir turbo gömelim ne dersin ;) gt1749 gibi mesela hem alttada dolar 1.9 olduğu için off mis gibide olur:icon_tup:
egeturbo
08-09-2010, 19:48
Ocakta daha vArmis:) kufur etmisler:))
Ya moruk bgun 1.7dti corsa ile denedm 1 2 3 ortalarina kdr bnm uc kotu yarim boy yapti 3te yol olsa yetisir gbi oldum yol btti:)) ama dvrler frkli onun ama sinir oldum kesin chip lazm ya:S
abi ona göre stoklarımızı hazırlıyoruz. dükkanda bazı şeyleri yoluna sokmam gerek.
sana diom zaten yazılım şart die:D
ne saçma bişeydi o yaa bende adam gibi bişey çıkcak ortaya sanmıştım :icon_tup::hahaha:
abi bende böyle turbolu falan bişiler bekliyordum:D
Önceki depoda 550km 'de ışık yandı bu depo 650 o kadar farkeder mi ya :D
Süren kişi benim ikisinde de bunda az klima açtım o kadar.
Murat, araba nasıl oldu? Baskı kaçırmıyor dimi?
ne saçma bişeydi o yaa bende adam gibi bişey çıkcak ortaya sanmıştım :icon_tup::hahaha:
-----
Kadir bence senin arabaya yeni bir turbo gömelim ne dersin ;) gt1749 gibi mesela hem alttada dolar 1.9 olduğu için off mis gibide olur:icon_tup:
moruk okdr masrafa sokma benı chıple su ısten kurtulalım :D bana 1.9 demeyın yenı 1.6ları gorunce ıcım gıdıo :D:D
egeturbo
08-09-2010, 21:04
kadirin turbosu 1749 danda dahada büyültülebiliyor.Hatta gt23 gt25ler bile o turbo için gerekli upgrade yapılabiliyor.
Ah para olsa okdr ilk hayalim bu motoru zorlamak snra bi evo almak ama daha var:)
Merak ettiğim bisey var.Neden herkeste bi atar gider durumları var ???
MuratGürakan
09-09-2010, 01:03
Murat, araba nasıl oldu? Baskı kaçırmıyor dimi?
Abi 3 denemelik ömrü var 4. de araba gitmiyor kokuyor. ZAten sadece yazılımlada kaçırıyordu zamanı gelmişti onuda yapıcam yazılım yapılsın bi. aklımda 180hp var eğer 180 hp gideri olan bir aracım olursa çok mutlu olucam ;) Ama şu anda bile egzoz filtre yazılımlı halinde sadece turbo büyütüp turboya göre yazılım yapmadan 4 5 boy en az iyileşti araç. Umarım yazılımdan sonra istediğimi elde ederimde bu kadar emek boşa gitmez.
benimle denemek isteyen adam benim memleketime gelir aslanım ;)
egeturbo
09-09-2010, 01:59
benimle denemek isteyen adam benim memleketime gelir aslanım ;)
bana meydan okuyan sensen buyur gel hemen deneyerim dedim bizde R yok istersen gelirsin .Pist te var otobanda var bu şehirde buyrun bayram ve tatil dahil 4 gün eğer bana sen kaldırdıysan buyur gel deneyelim ;) daha açık bi cevap olamaz zaten :cool:
Ne oluyor ya dün geceden beri herkesin bi deneme atarları :)
Var mı deneyen diycem ayıp olucak sonra 1.3 90bg :D
MERTECE54
09-09-2010, 16:26
Ne oluyor ya dün geceden beri herkesin bi deneme atarları :)
Var mı deneyen diycem ayıp olucak sonra 1.3 90bg :D
idda ıyıdır ya arabaları gelıstırır bole ıddalar olsunkı lımıtler zorlansın yenı seyler gorelım :D
emirhan sph
09-09-2010, 16:53
idda ıyıdır ya arabaları gelıstırır bole ıddalar olsunkı lımıtler zorlansın yenı seyler gorelım :D
Idda iyide birbirimize gider yapmanin bi anlami yok. Burda bilgi paylasip daha neler yapabilcegimizi kiyaslamaliyiz, sidik yarisi degil.
Yoksa 100 de 100 katiliorm sana kank :D
MERTECE54
09-09-2010, 16:55
Idda iyide birbirimize gider yapmanin bi anlami yok. Burda bilgi paylasip daha neler yapabilcegimizi kiyaslamaliyiz, sidik yarisi degil.
Yoksa 100 de 100 katiliorm sana kank :D
aynen kanka saygısızlık yapmadan olması laazım tabıkı yarı cıddı olarak konusulursa bır sorun olmaz :o
MERTECE54
09-09-2010, 17:01
benım gene ilginç olarak algılanan sorularımdan bırı gelıyor :D -gaz pedallarıyla ılgılı olarak farklı modellerın farklı tepkılerı var ornegın ben 1.4 psa kulanıcısıyım cok memnunm super dıgerlerıne kıyasla gaz tepkısı cok cok az bassamda dırek hısedıorum arabada gene vectra 2.0dti var babamın onu kulanıorum azıcık bıle hızlandırmek gerekse nerdeyse dıbıne kadar basmak zorunda kalıorum cok gıcık bır durum bunun sebebı turbonun lag yapmasıyla ılgılımı yoksa elektronık bır durummu nasıl tepkılı yapılır??
benım aracta aynı dokununca tepkı yok bosta belkı ama vıteste yok :D alt devırler kotu oluor
emirhan sph
09-09-2010, 20:16
Benim corsada oleydi bas bas gitmio :D:D
turbo dolunca kendıne gelıor:D
Abi 3 denemelik ömrü var 4. de araba gitmiyor kokuyor. ZAten sadece yazılımlada kaçırıyordu zamanı gelmişti onuda yapıcam yazılım yapılsın bi. aklımda 180hp var eğer 180 hp gideri olan bir aracım olursa çok mutlu olucam ;) Ama şu anda bile egzoz filtre yazılımlı halinde sadece turbo büyütüp turboya göre yazılım yapmadan 4 5 boy en az iyileşti araç. Umarım yazılımdan sonra istediğimi elde ederimde bu kadar emek boşa gitmez.
hadi hayırlısı bakalım Muratcım. İnşallah araban istediğin gibi olur. Yazılım yapılınca haber verirsin artık. bineriz o zaman kara trene ;)
MuratGürakan
09-09-2010, 22:23
hadi hayırlısı bakalım Muratcım. İnşallah araban istediğin gibi olur. Yazılım yapılınca haber verirsin artık. bineriz o zaman kara trene ;)
Seninki henüz stoksa bi deneriz abi yazılımdan sonra ;)
Seninkinin stok hali kadar gitse bana yeter zaten :icon_tup:
giden araban mı var derdin var arkadaş ben bunu bilir bunu sölerim sayın emirhan sipahi :D
emirhan sph
11-09-2010, 12:53
:D olm hevesimi kırma lan.
En temizinden kurcalıcaz dur bakalım :D
car wolf
12-09-2010, 21:30
bizim bu 2.5 v6 tdi lere chip yapan varmı bildiğiniz ? yaptırmak amaçlı sormadım, yapılan bildiğiniz yapıpta nasıl bir güç aldı ne gibi + lar oldu araçta
Pschiptuningin siteye bak illaki yaziodr senn araba:)
car wolf
12-09-2010, 21:45
Pschiptuningin siteye bak illaki yaziodr senn araba:)
teşekkürler buldum güçlerini
Orjinal PSChip Tuning
Güç ( hp) 150 hp 182 hp
Tork (NM) 310 NM 368 NM
Maksimum Hız 218 km / h 225 km / h
chipli nasıl yürüyor acaba video da izliyemedim
Wimmer Rst nin verileri bunlarda
A6 2.5L TDI V6 110kw
150PS 310Nm 25kw / 34PS 375 Nm
car wolf
12-09-2010, 21:57
şuandabile 0-100 8,5 sn civarında yakın zamanda video çekip koyucam 0-100 ve 3. vites 50 km/h da yürümesini gösteririm gerçi 3. 50 tam doldurmuyor 1,950 civarnda oluyor devir ama 2,200 devire geldimi çok canlanıyor araç birkeresinde Q7 3,0 tdi ile yürüdüm ışıkta 130 a kadar arkamda idi 140 arka kapı 150 yan yana geldik sahil olduğundan tam viraja geldik gazı kesince o quattronun avantajı ile öne geçti daha birçok denemelerim oldu ama tam tamına dizel de eş değer araç Q7 oldu
barbaros abinin yazılımıyla o araba 182de kalmaz ;) benim arabam 130dan 178e cıktı ;)
car wolf
13-09-2010, 10:11
barbaros abinin yazılımıyla o araba 182de kalmaz ;) benim arabam 130dan 178e cıktı ;)
48 hp çok güzel 2,5 in videolarda 200 hp 216 hp olanlar var tabi orj. 150 mi 180 mi belli değil
Mehmet Gazihan
13-09-2010, 11:05
bikaç geliştirmeyle 240 hp ye kadar rahatlıkla çıkartılabilir..
Yakıt sisteminin kapasitesi çok yüksek..Turbo narin TR de çabuk kırılıyor ama halledilebilir..
Ciddi EGR problemi var. Nefes alamıyor motor.. Sıksık CC öneririm
car wolf
13-09-2010, 11:14
+90 çook güzel rakam gerçekten , egr iptalimi yapmak lazım ? turbo çabuk kırılıyorderken.. ona nasıl bir çözüm bulunur ?
Mehmet Gazihan
13-09-2010, 11:22
Zincirin en zayıf halkası turbo..
detaylı bilgiyi dizelim.com da okuyabilirsin
car wolf
13-09-2010, 11:32
aşırı yükleme yapmaak mesela +32 hp veren var onda da turbo sorunu çıkarırmı ?
Mehmet Gazihan
13-09-2010, 11:33
%20 herzaman güvenlidir..
car wolf
13-09-2010, 11:35
%20 herzaman güvenlidir..
tamam teşekkür ederim bu bilgi iyi oldu;)
Mehmet Gazihan
13-09-2010, 11:37
küçük bi not daha iletiyim
V TDI larda turbo basıncını erken yükseltince vuruntu oluşuyor ve kol yatakları pul pul dökülüyor.. Kaliteli bir Map kullanmak gerekli..
SercanTurkoz
13-09-2010, 12:02
yazılım yaptıracaksan yada dusunuyorsan , öncesinde bi deneyelim. 0.100 m bnde 9 sn civarı.yazılım sonrası nasıl gittigini daha iyi anlarsın..
car wolf
13-09-2010, 12:08
yazılım yaptıracaksan yada dusunuyorsan , öncesinde bi deneyelim. 0.100 m bnde 9 sn civarı.yazılım sonrası nasıl gittigini daha iyi anlarsın..
denk gelirsek deneriz neden olmasın hem tanışmış oluruz , senin araç kaç hp :soru:
küçük bi not daha iletiyim
V TDI larda turbo basıncını erken yükseltince vuruntu oluşuyor ve kol yatakları pul pul dökülüyor.. Kaliteli bir Map kullanmak gerekli..
Kaliteli map'in adresi ;) mehmet bizim araçlardan daha mı dayanıksız kardeş bu V TDI'lar ??
egeturbo
13-09-2010, 15:13
v tdilara ben büyük turbo hazırlamıştım.Gayette güzel oluyor.Yüksek turbo basınçlarında ama malesef turbo wastegatesi arıza yapıyor.Buda problem değil.İstenildiğinde Mehmet abinn dediği gibi çok ciddi güçler alınabiliyor.
vm passat*
19-09-2010, 23:07
passat 1.9 TDI
110 hp 235nm torq kat iptal ( chipten sonra tahmini 150 hp 320nm olacak yakında =) )
Opel Corsa 1.7 DTİ
75 HP 165nm tork EGR Kat iptal orjinal çapta düz boru.
BlackEmperor
20-09-2010, 00:09
passat 1.9 TDI
110 hp 235nm torq kat iptal ( chipten sonra tahmini 150 hp 320nm olacak yakında =) )
Opel Corsa 1.7 DTİ
75 HP 165nm tork EGR Kat iptal orjinal çapta düz boru.
Dyno varsa alalım arkadaşlar :)
110 luk tdi larda gt 1749 yok mu ?
MuratGürakan
20-09-2010, 00:14
ben yok diye biliyorum.
1749v var die bliorm geven bnm turboyu arastirirken bi sitede gormustm
Dyno varsa alalım arkadaşlar :)
110 luk tdi larda gt 1749 yok mu ?
İkisindede Dyno Sonucu Yok Makine bulur bulmaz giricez inş.
Chipden sorayada kalabilir. Ama iki arac denenmiştir
Passat 1 boy öne geciyor 3. vitesde sonrası aynı tutunuyor corsa.
Arkadaslar gecen hafta chip yaptk yazilimda egr iptal oldu mekanige gerek varmidir?birde bosch servse gdip enjektorleri temzletmelimiym yada kontrl
http://img801.imageshack.us/img801/2673/kadyr0805.jpg
birde geçen sene yanı 7bın km once suan 115 bınde.subap egmıstık motor bukadar kurcalandı resımdekı halı gıbı.sızce kurumlara el atmıslarmıdırlar :)
1749v var die bliorm geven bnm turboyu arastirirken bi sitede gormustm
110 luk tdı larda gt15 var 1749V pd130 ıle baslıyor
MuratGürakan
20-09-2010, 22:59
Arkadaslar gecen hafta chip yaptk yazilimda egr iptal oldu mekanige gerek varmidir?birde bosch servse gdip enjektorleri temzletmelimiym yada kontrl
birde geçen sene yanı 7bın km once suan 115 bınde.subap egmıstık motor bukadar kurcalandı resımdekı halı gıbı.sızce kurumlara el atmıslarmıdırlar :)
Kadi hele bi destur de yaa.....
Daha kaç km yaptın yazılımlada neyin temizliği neyin kontrolü. ZAten 7000 km önce temizlendi demiştin tamamdır başkada bişeye gerek yok. !5000 20000 de bir carbon clean yaptır tamamdır. RAhatca bir araba acaba bişey olurmu korkusu duyup durma :D:icon_tup:
Mork gerckten temzlendigini blsem sey yapmam temzlendmi acaba pskolojisindeyim bn..bn enjktr temzledklerne pek inanamiorm oyuzden diorm bosch dizel servse bi gotrsem baktrsam illaki temzlndyse anlar adamlar solerler bana dmi?
yaw şimdi yeni konu falan açmayayım :D
93k da bir linea aldık babaya bu 90lık lardanmış
şimdi öncelikli olarak bakım ne yaptırmak lazım hiç dizelim olmadıda :D
carbon celan manifold enjektör temizliği yapalım dedi yavuz egr varmı bunlarda iptal etsek ne olur :D birde bunlarada chip yapılıyormu
MuratGürakan
22-09-2010, 09:33
mmuustu heryerde yazmadığı konu yok maşallah :)
90lıklar chipe çok güzel sonuç veriyor. 120 lere geliyor.
Egr varmı yokmu bilmem ama varsa yazılım yaparken beyinden kapatmak ve mekanik olarakda sökmek arabayı rahatlatacaktır.
Carbon clean ve manifold temizliğini kesinlikle öneririm.
Bakımda bildiğin bakım işte :D
5-40 yağ kullanılıyor olması gerek onlardada. En kolayı bakım zaten:D
yaw şimdi yeni konu falan açmayayım :D
93k da bir linea aldık babaya bu 90lık lardanmış
şimdi öncelikli olarak bakım ne yaptırmak lazım hiç dizelim olmadıda :D
carbon celan manifold enjektör temizliği yapalım dedi yavuz egr varmı bunlarda iptal etsek ne olur :D birde bunlarada chip yapılıyormu
dediklerinin hepsinin yapilmasi mumkun, chipten sonra pek gaddar olur ama :D
5-6 ay civarı 90'lık linea kullandım turbosu cok geç doluyor.Gercekten her defasında küfür ettircek derecede bi lag var...Ama chiple cok keyifli bi hale gelir diye düşünüyorum
bakalım hafta sonu serviste olacaz :D
chip işi beni düşündürüyor kime yaptırsak diye :D bi şekilde dracıra üflemem lazım :D
emirhan sph
22-09-2010, 17:57
Lineada 1.3 cdti oldugu icin egr var ben mehmet abide iptal ettirmistim beyinden
bakalım hafta sonu serviste olacaz :D
chip işi beni düşündürüyor kime yaptırsak diye :D bi şekilde dracıra üflemem lazım :D
Dracıra üfleyebilirmisin bilmiyorum ama abi şöle söyleyim 1. ve 2. vites ölü gibi birsey :D:D
Hatta 3ün ortalarıda o sekilde,geriye ne kaldı dersen bisey diyemem :D:D:D
benmde kafamı kurcalayan 1-2 şey var
1-aracım 96 bin km de emme egzoz manifoldunu temizletmek istiyorum bana şuraya git hallet gel yapalım edelim diyebilcek biri varmı ücret ne olur?
2-ortada chiplenmiş 90 lık corsalar var ancak 75 liklerle farkları mazot pompası ve turbo die biliyorum ben aracımdan yazılımla 93-100hp arası bir güç istiyorum bu farklar sebebiyle dayanıklılık yada pompayla ilgili arızalar olurmu
3-turbom da bugüne kdr bldgm hç bir işlem olmadığı bu km yi düşünnce insan kuşkuya düşüyor ancak bu km ye gelmesine ragmen içerde otobanda giderken turbo sesi fln gelmiyor sdc sokak aralarında 2 bin devir görünce camlar açıksa ıslık sesi bariz duyuluyor yazılımdan snr turbo zorlanırmı illa bakıma sokmam gerekirmi durumuna göre en az ve en çok maliyeti ne olur bu turbonun bana?
şimdiden teşekkürler cvplar için
Eyup Duygun
23-09-2010, 10:16
Biraz maliyetli bir iş gibi bu temizlik olayı tamamen işcilik..Araba piyasasında enjektörcü dedigimiz adamlar yapıyolar genelde yada ugrasırım dıyen mekanıkcıler.
multijetde yazılımdan sonra problem oldugunu ben kendım şahsen görmedım mekanık olarak turbonuzuda canlı olarak sadece bu işi yapan birine göstermenızde fayda vardır dıye dusunuyorum turbocuya..problem olabilir ilerde fazla maliyet yaratmaması acısından.
emirhan sph
23-09-2010, 16:22
1.3 cdti lerin 120 ye kadar olu var. Tolga abininki guzel yuruyo yaklasik 115 degerlerinde faln olmasi lazim.
Ben corsada hep korkmustum sanki bole heran yarilacak gibi geliodu bana hic guven vermiyodu o motor. O yuzden remap yapmadan sattim. Ama kullaniliosa kesinlikle remap yapilmali araba yerinden kalkana kadar heralde bi tur tavla atarsin :D
1.3 cdti lerin 120 ye kadar olu var. Tolga abininki guzel yuruyo yaklasik 115 degerlerinde faln olmasi lazim.
Ben corsada hep korkmustum sanki bole heran yarilacak gibi geliodu bana hic guven vermiyodu o motor. O yuzden remap yapmadan sattim. Ama kullaniliosa kesinlikle remap yapilmali araba yerinden kalkana kadar heralde bi tur tavla atarsin :D
aynen hızlanana kdr cd değiştiriyorum istdgm şarkıyı açıorum bi bakıorum 0-100 olmuş:D aslında dayandıkları gttkleri noktaları bende biliyorum ama o bahsettiklerin genelde hep 90 hp olanlardan çıkıyor 75 liklerdende çıkıyor fakat 90 lıkların turbosunun ve mazot pompa nın daha kapasiteli olması kuşku brz bende ayrıca motor 96 bin e geldi:) geçen akşam forumdan ninja250r la denedik düz yol 160 a kdr tırlar boyu yiorum hatta bekliyor beni ama düzde ben alıyorum 160a kdr öle hızlanması kötü canıma tak etti ondan yazılım istiyorum
160a kdr öle hızlanması kötü canıma tak etti ondan yazılım istiyorum
bi zamanlar bende öyle diyordum :D :D en kısa sürede chiplenirsin inş
benmde kafamı kurcalayan 1-2 şey var
1-aracım 96 bin km de emme egzoz manifoldunu temizletmek istiyorum bana şuraya git hallet gel yapalım edelim diyebilcek biri varmı ücret ne olur?
2-ortada chiplenmiş 90 lık corsalar var ancak 75 liklerle farkları mazot pompası ve turbo die biliyorum ben aracımdan yazılımla 93-100hp arası bir güç istiyorum bu farklar sebebiyle dayanıklılık yada pompayla ilgili arızalar olurmu
3-turbom da bugüne kdr bldgm hç bir işlem olmadığı bu km yi düşünnce insan kuşkuya düşüyor ancak bu km ye gelmesine ragmen içerde otobanda giderken turbo sesi fln gelmiyor sdc sokak aralarında 2 bin devir görünce camlar açıksa ıslık sesi bariz duyuluyor yazılımdan snr turbo zorlanırmı illa bakıma sokmam gerekirmi durumuna göre en az ve en çok maliyeti ne olur bu turbonun bana?
şimdiden teşekkürler cvplar için
emme ve egzoz manifoldu itemzlk için tavsiyesi olan varmı nerede yaptırıyım pompa ve turbo yla ilgili bilgisi olan cvp bekliorum
1.3 multijet ve cdti kullanıcılarına sorum olucak aranızda bilmiyorum bu motorla en fazla km yapan kim var 1-2 sorum olucak ağır bakımı kaç bin km de aracım 98 bin in üzerinde performans lı kullanımdan kaynaklanan triger vs bir sorunu varmıdır bide aracımdan km lerdir gelen bir ses var vuruntu sesimi desem zincir sesimi desem sürekli 1000-1600 dvr arasında tırt tırt die gaz kesme ve ani hızlanmalarda olan bir ses var onuda çözmüş dglm yaşayan tecrübe eden varmıdır ?
1.3 multijetlerde triger kayıs yerine zincir kullanıldıgı icin 150bin'de değişiim diyorlar ama yinede baktırmakta fayda var...
100bin ve 150binde bi ağır bakıma girmeli diye düşünüyorum..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.