User Tag List

Sayfa 5/11 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
191 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: GT-R mı? m6 mı ?

  1. #77
    emrekuzdere - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    884
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İki araç arasında ki fiyat farkını umursamayacak kadar iyi maddiyatın varsa M6, ama bence o kadar farka göz yummak hiç mantıklı değil. Her türlü Gtr alırdım
    98'ies - 05'vtec2 - 93'Accord - 08'Accord - 05'Jazz - 98'Twingo - FD6 - E39 - G5Prelude - 99'Crv - 08'Auris - W204 - W176 - W164 - F20
    Alıntı RR-V8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabayı biz mi getirelim yoksa siz gelip bağlar mısınız?

  2. #78
    Karakuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir - İstanbul
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence de Gtr.

    Kesinlikle takıntım var bu makinaya karşı, zaten mezuniyetten sonra alacağım ilk araçtır. Eskişehirliymişsiniz, alın bir Gtr'da, bizi de gezdirin işin esprisi bir yana Gtr gerçekten sert bir otomobil, gündelik kullanım olarak zor. Zaten kullanıcılarda belirtmiş, yakıt fazla, bakımı zor, mk3 öncesinde şanzıman sıkıntısı olmaktaymış, içerde tıkırtı fazla. Ama nedense bana hep safkan otomobil gelmiştir, en azından m6'ya nazaran. Yeni m6 çok hızlı evet ama Gtr'dan bile ağır. Sanki daha çok hızlı bir Gran Turismo havasında.

    Bmw'ye karşı bir antipatim var senelerdir kullanıcısı olsamda. Tabi ki siz daha çok mekanlarda boy gösterecek bir otomobil istiyorsanız, m6 yada bir 997 Turbo daha ilgi çekici olur. Ama geride kalan her konuda GTR derim. Benim nacizane fikrim budur.
    Real Cars, Real Roads.

  3. #79

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LFA türkiyeye gelsin de kim yapacak bakımını. Kime götürsen uzaylı diye ingiliz anahtarını kafana atar.
    IN BOOST WE TRUST

  4. #80
    hakotech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.142
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    LFA türkiyeye gelsin de kim yapacak bakımını. Kime götürsen uzaylı diye ingiliz anahtarını kafana atar.
    abi ne arabalar yapılıyo onuda yaparlar maslakta,yada götür bi toyota bayine yapsınlar lexus nede olsa toyota değilmi?

  5. #81
    ClioRs182 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü
    Mesaj
    896
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m6 durusuyla bile kendını gösteren araç Gtr eskidi artık

  6. #82

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne kullandım,ne içine bindim. Maksimum 5 m yanına yaklaştım Gtr güzel hoş ama İnsan o kadar para verince huzur arar arabasında

    BMW alırdım

  7. #83
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piste rolling de GTR, gecelerde cadde de M6,
    manitalar anlamaz gtr den
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  8. #84
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gtr

    ne istediğinize bağlı bir otomobilden ben konfor ses vs anlamam hiç işim olmamıştır performans isteniyorsa gtr alırdım m6ya nazaran m6 nın önü şu an için gtra göre kapalı performans açısından direk enjeksiyon vs daha fazla uğraştıracak bir motor

    m6 nın çok çok az yakacağını sanmıyorum sounçta performans için alınıyor gtr akar
    körler sağırlar

  9. #85
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gtr iyidir hoştur.lfa olsa daha hoşolurdu ayrı mesele

  10. #86
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M6 nın yakmadığı konusu garip. Ben mi yanlış görüyorum acaba 19lt yakıyordu M6

    İkisi tamamen farklı arabalar. M6 gt GTR ise superspor öncelikle bunu düşünmek gerek

  11. #87
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıt piysa v.s. bilmem ama GTR daha dikkat cekici kendi zevkimce m6dan daha güzel.
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  12. #88
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gtr, ......

  13. #89
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuya herkes performans pist drag koymus gorende her dakika gazlaniyor sanar
    Nordschleife de gtr ile avetador arasinda 6 saniye fark var gtr hizli cikiyor
    Gtr cok daha guzel bi araba mi demek ?

    Sahsen param olsa m6 yoksa gtr (yoksa derken de ucuz degil sonucta)
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  14. #90
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı halilcakir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M6 nın yakmadığı konusu garip. Ben mi yanlış görüyorum acaba 19lt yakıyordu M6
    Yeni M6 dan bahsediyoruz. Çift turbo olan. Araç yakmıyor evet. Ekonomi modu bile mevcut 9.9 LT / 100 değerleri

  15. #91
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Caesar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni M6 dan bahsediyoruz. Çift turbo olan. Araç yakmıyor evet. Ekonomi modu bile mevcut 9.9 LT / 100 değerleri
    CO2 hesabina gore sehir ici 13-14 litre yakar ki super bi deger
    Ayni trafik muhtemelen tfsi motorda 12den az yakmaz...
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  16. #92
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Caesar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni M6 dan bahsediyoruz. Çift turbo olan. Araç yakmıyor evet. Ekonomi modu bile mevcut 9.9 LT / 100 değerleri
    You can read the brochure - Tokyo Drift - YouTube

    O değerlerde gezebileceğine inanıyormusunuz.
    Bazı araçların ağır yapılmasının nedeni yol tutuşunu arttırmak, elektronik olarak yol tutuşunu arttırmak için yapılan müdaheler bir nebze performanstan kısıyor, Fiziksel olarak aracın stabilitesi ağırlık ile de dengelenebiliyor. Yani Gtr çok ağır M6 çok ağır derken, o ağırlıkların maliyet/mühendislik/performans aralığında oranlanıp yapıldığını düşünmeliyiz.
    Gtr kesinlikle ekonomi düşünülmeden yapılmış bir araç. M serisi günlük kullanım da düşünülerek yapılmıştır. Ancak kağıt üzerindeki hesaplar bir 1.6lt araçtaki sapmasından çok daha fazla olacaktır.

    Bmw nin birçok motor parçasını ve tasarımını Yamaha yapıyor, know how dan bahsetmiyorum bile. Yeni m motorlar bir gtr motoru kadar sağlam değil. Şanzımanlar ve aktarma ise yakın birbirine.

    Arkadaşın karşılaştırdığı araçlar performans olarak yakın olsada, tasarlanma amaçları başta çok farklı başlayıp orta noktada buluşan araçlardır.
    Demek sitediğim gtr konfor ve lüksten uzak, supercarlara kafa tutabilecek bir spor araba konsepti ile ortaya çıkmış, ve modifiyeye açık bırakılmış bir araçtır.
    M serileri standart konforlu ve sürüş zevki yüksek otomobillerin farbrikada modifiye edilmiş ve sorunsuz günlük kullanılabilecek ve konfordan ödün vermeyecek bir otomobil olarak tasarlanmıştır.

    Sizin amacınız bu tasarım kriterlerinin en başına gidip bir tercih yapmak olacaktır.

  17. #93

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GTR tercih ederdim ben kesinlikle
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  18. #94
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben kağıt üstü değerlerden bahsetmiyorum arkadaşlar.Yeni M6 nın gözümle gördüğüm değerinden bahsediyorum

    Sırayla ben iki arabayı kendimce kıyaslayim

    En başta M6 GTR dan baya pahalı

    Ama bariz şekilde konfor,lüks,motor teknolojisi ve genel yapım kalitesi olarak GTR dan üstün.

    Bunun yanında 640d ile M6 yanyana durduklarında biri diğerinin bodykitlisi gibi birşey.Porş bmw mercedes gibi almanlarda en gıcık olduğum durumlardan biri.Çeşitli body kit varyasyonlarıyla spor modeller çıkması.

    Mesela GTR GTRdır başka bir alt modelinin body kitli modeli gibi durmaz.

    M6 ciddi patinaj yapıyor özellikle soğuk lastikle nerdeyse bir corvette kadar.

    Şanzıman olarakda GTR ile kıyaslanmaz.Ama M6 nın motorunun torkuda GTR ile kıyaslanmaz.

    GTR kendini bakım konusunda ferrari sanıyor,M6 daha periyodik bakıma girmedi girdiği zaman onuda söylerim ne kadar tutuyor.

    Ama yani konu sahibi arkadaş zaten temel kriteri bana baksınlar arabayla gezerken dediği için çözüm basitti.Egzotik italyan

  19. #95
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    You can read the brochure - Tokyo Drift - YouTube

    O değerlerde gezemeyeceğine inanıyormusunuz.
    Bazı araçların ağır yapılmasının nedeni yol tutuşunu arttırmak, elektronik olarak yol tutuşunu arttırmak için yapılan müdaheler bir nebze performanstan kısıyor, Fiziksel olarak aracın stabilitesi ağırlık ile de dengelenebiliyor. Yani Gtr çok ağır M6 çok ağır derken, o ağırlıkların maliyet/mühendislik/performans aralığında oranlanıp yapıldığını düşünmeliyiz.
    Gtr kesinlikle ekonomi düşünülmeden yapılmış bir araç. M serisi günlük kullanım da düşünülerek yapılmıştır. Ancak kağıt üzerindeki hesaplar bir 1.6lt araçtaki sapmasından çok daha fazla olacaktır.

    Bmw nin birçok motor parçasını ve tasarımını Yamaha yapıyor, know how dan bahsetmiyorum bile. Yeni m motorlar bir gtr motoru kadar sağlam değil. Şanzımanlar ve aktarma ise yakın birbirine.

    Arkadaşın karşılaştırdığı araçlar performans olarak yakın olsada, tasarlanma amaçları başta çok farklı başlayıp orta noktada buluşan araçlardır.
    Demek sitediğim gtr konfor ve lüksten uzak, supercarlara kafa tutabilecek bir spor araba konsepti ile ortaya çıkmış, ve modifiyeye açık bırakılmış bir araçtır.
    M serileri standart konforlu ve sürüş zevki yüksek otomobillerin farbrikada modifiye edilmiş ve sorunsuz günlük kullanılabilecek ve konfordan ödün vermeyecek bir otomobil olarak tasarlanmıştır.

    Sizin amacınız bu tasarım kriterlerinin en başına gidip bir tercih yapmak olacaktır.
    Merhaba. Yamaha'nın toyota'ya pek çok arge desteği verdiğini biliyorum LFA'dan tutunda lotuslarda kullanılan scli toyota motorlarına kadar. BMW'ye hangi projelerde destek verdi ve hangi parçalarda katkıda bulurdu detaylı kaynak ya da anlatabilirimisiniz?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •