User Tag List

Sayfa 62/68 İlkİlk ... 12526061626364 ... SonSon
1290 sonuçtan 1.160 ile 1.178 arası

Konu: Otomobiller & DIY

  1. #1160
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    11.01.2025 Yorucu ama netice aldığım bir güncel olsun.

    Geçen sefer sökemediğim arka sağ teker amortisörü için 18 mm kombine ve lokma almıştım.

    İlk iş, salıncağı söküp helezon'u dışarı almak oldu. Sonra 21mm lokma artık amortisörün altındaki cıvataya tam otururdu.

    Bu tür iş yapanlar bilecek dar alanda çalışmak ve kısa kol ile yüksek torklu cıvatayı sıkmak çok zor oluyor.

    Neyse arabayı shepada sağlama aldım, daldım altına ayağı dayadım diskin orada bir yere, abandım da abandım tam vaz geçecekken 1-2mm oynar gibi oldu.

    ha gayret dedim bi daha abandım, nasıl rahatladım anlatamam. Geçelim fotolara,

    davlumbaz altı temizlik öncesi



    Paslanmış bölgeler,



    Temizlik sonrası paslanmış bölgeler,



    Genel durum fena değil, 14 yaşında bi araç için makul bence bu durum.







    Arka süsansiyon sistemi bağımsız haliyle, sök tak kolay (sökülmeyen cıvatalar hariç) geldi bana, karmaşa yok.

    Helezonun oturaduğu parça,



    Tabi toz toprak içinde kaldık bu sökme işlerini yaparken.



    Helezon üzerinde ve altında 2 tane farklı kauçuk malzeme var, onları da almıştım sökmüşken değiştirdim.




    Amortisörün nasıl toplanacağını daha önce yazmıştım, bu foto @livaneli için.



    Torklayabilmek için ayarlı penseyi mile sabitliyorum. Sonra torkluyorum.



    Takılmaya hazır hale geldi.






    yıka temizle kurut sil derken yalıtım yapılacak kıvama geldi çamurluk içi. Hedefim 2 çamurluk içini yapmaktı bu gün ama ekstralar çıkınca bitiremedik.







    torka devam,



    18mm lokma + 150nm



    Davlumbazı 30 dk falan yıkadım, böyle bir çamur yok. Oldukça temizlendi, arka kısımda bir alanda delik yer var. Baktım fiyatlarına çok pahalı geldi, almayacağım bu yüzden.



    Buraya kadar zaten günü yarılamıştık. Az mola vereyim biraz da farklı bir şey ile uğraşayım dedim.

    Araba adlığımda P2183 Hatası veriyordu motor soğutma suyu senörü. Delphi nin aşağıdaki müşürünü aldım. Bilmeyenler için CC de bu sensörden 2 adet var.

    1 tanesi taşırma kabı alt kısmında mazot filtresinin yanında, diğeri termostat gövdesi altında.



    Avometre ile söktüğümü ve yeni gelen müşürü ohm moduna alarak ölçtüm. Söktüğüm değer göstermezken yeni gelen değer gösteriyordu. Dedim tamam işi çözdük.

    Bu arada araba süreki stop ettğimde 10dk kadar fan çalıştırıyor bu hata yüzünden.

    Arabayı çalıştırdım bir süre bekledim, o da nesi. Hata devam ediyor, fanlar yine çalışmakta. Hadi bakalım 2. müşürü de sökmemiz garanti oldu.

    2. müşür da okadar ters bir yerdeki, ulaşmak oldukça zor. Bu yüzden rahat çalışabilmek için fren vakumunu da sökmem gerekti.

    Müşürü söktüm ölçtüm değer göstermiyor bu da arızalı. Sökerken bir de müşür soketini kırdım. Sanayiye gitmek kaçınılmaz oldu.

    O arada c5 yoktu dedim motorla gideyim, onun da aküsü bitmiş. Ona takviye yaptım çalıştırdım.

    Soketleri kolayca buldum, müşürde yanımdaydı zaten parçacı da açıkmış onu da aldım geldim.

    Bende ilk defa görüyorum fren vakum pompası. Bu arkadaşla da başımız dertte. Bu arkadaş yağ kaçırıyor, çünkü egzantrik üzerinde bir çentik var, fotoda görünen 2 çıkıntı o çentiğe giriyor ve motorla birlikte dönüyor. Conta sürüp toplasam da kar etmedi maalesef yağ kaçırmaya devam ediyor. Contasını sipariş ettim, lazım olan olursa kodu:

    Elring: 886.830 / 03L 145 215 A / Topran 115259001



    Egzantrik tarafındaki kısım da şöyle,



    Soketleri de yeni tip verdi aldığım ver, sökmesi çok kolay. Tabi güzelce lehimleyerek ekledim. Soketlerin sağ sol uçlarını kontrol ederek yaptım bu işide.

    Eldiven kullanıyorum normalde ama lehim vs yaparken zor oluyor. Eller iptal haliyle. Sanayi esnafı mode on.



    Yarın üşenmezsem ön tamponu söküp kornaları takacağım, park sensörlerim geldi onların tesisatını düzeltip montaj yapacağım.

    Bu arada yazmayı unuttum, araçla teste çıktım. Arka süspansiyondaki değişimler sonrası araç müthiş oldu, lıkırtı tıkırtı vs kesinlikle kalmadı.

    Şu bagaj içi noise off'u da uyguladıktan sonra arka taraftan gelen gürültü düşüşü hayal ettiğim seviye gelecek muhtemelen.
    Konu KÖROĞLU tarafından (11-01-2025 Saat 21:08 ) değiştirilmiştir.

  2. #1161

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.042
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elinize sağlık, güzel işçilik.
    Sac conta olmadan o yağı kesemezsiniz, bazen de pompa içten patlak olur, yine yağ verir ama silindir kapağına basan yerden değil.
    Dizellerde manifoltta vakum oluşmadığı için her tür vakum ihtiyacını (wastegate, westinghouse) bu pompa karşılar. Hatta pd motorlarda tandem pompa adıyla mazot pompasıyla tümleşiktir.
    VAG'da sıkça kullanılan o tip soketleri sökmenin kolay yolu önce ileri ittirmek, sonra tırnağa basmak, sonra geri çekmek
    Konu livaneli tarafından (12-01-2025 Saat 09:41 ) değiştirilmiştir. Sebep: karakter sorunu

  3. #1162
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı livaneli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık, güzel işçilik.
    Sac conta olmadan o yağı kesemezsiniz, bazen de pompa içten patlak olur, yine yağ verir ama silindir kapağına basan yerden değil.
    Dizellerde manifoltta vakum oluşmadığı için her tür vakum ihtiyacını (wastegate, westinghouse) bu pompa karşılar. Hatta pd motorlarda tandem pompa adıyla mazot pompasıyla tümleşiktir.
    VAG'da sıkça kullanılan o tip soketleri sökmenin kolay yolu önce ileri ittirmek, sonra tırnağa basmak, sonra geri çekmek
    Pompa da bir arıza olduğunu sanmıyorum, bir belirti göremedim.

    Sac contayı söktüğümde dümdüzdü, şu aşağıdaki gibi bir bombe yoktu üzerinde. Bu soketler beni çok zorladı açıkçası hiç sevmedim, ama şu ittir çek sistemini deneyeceğim.

    Şİmdi bir de park sensör soketi ihtiyacı doğdu, panjur üzerindekine lehim yapmışlar.

    Bu gün arabayı topladım, havalar bir süre yağmurlu olacak. Yağmurda çalışılmıyor garaj önünde.

    Ve sanırım termostat takılı kaldı, çünkü üzerindeki müşürü değiştirirken sıvı aktı yere. Tamamladım teste çıktım radyatöre giden borular hala soğuk.





  4. #1163

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.042
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya hava kaldı ya da soğuk günde yeterince yol yapmadığınız için henüz termostat açmadı.
    Hava alma tapası var mı araçta bilmiyorum, varsa oradan alabilirsiniz. Yoksa su kabının kapağını açın, kaba giren ince üst hortumu çıkarıp açık kapaktan içeriye tutun, arabayı çalıştırın, on dakika kadar çevrim yapsın. Sonra ince hortumu yerine takıp kapağı kapatın, stop edin. Birkaç saat sonra ya da sonraki sabah kapağı açın, eksik varsa max çizgisine kadar tamamlayın.

  5. #1164
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tdi kışın zor ısınır, kaç km test ettin üstad ?

    Belki de aracın normali budur?

    Fren vakum pompasını yakalaman güzel bonus olmuş, pedal ısırma hissiyatı ne artmıştır şimdi.

  6. #1165
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı livaneli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya hava kaldı ya da soğuk günde yeterince yol yapmadığınız için henüz termostat açmadı.
    Hava alma tapası var mı araçta bilmiyorum, varsa oradan alabilirsiniz. Yoksa su kabının kapağını açın, kaba giren ince üst hortumu çıkarıp açık kapaktan içeriye tutun, arabayı çalıştırın, on dakika kadar çevrim yapsın. Sonra ince hortumu yerine takıp kapağı kapatın, stop edin. Birkaç saat sonra ya da sonraki sabah kapağı açın, eksik varsa max çizgisine kadar tamamlayın.
    25 km kadar yol yaptım ve hararet OBD den 90 derece olana kadar zorladım hatta arabayı. Döndüğümde araç 80 li derecelerdeydi o arada termostat kapandıysa soğuk da kalmış olabilir.

    Yukarıdaki sistemi suyu komple değiştirdiğimde uygulamıştım, hatta bu gün 25 km yoldan döndükten sonra tekrar kapağı açtım içerde hava kaldıysa çıksın diye.

    Düne göre taşırma kabında bir miktar (20 mm kadar) azalma var, birazdan tekrar bir yere gidip geleceğim bakalım azalma olacak mı. En kötü kapağı açıp durduğu yerde obd den 90 ları görene kadar çalıştırırım arabayı, yine soğuk kalırsa mecburen termostat girceğiz.

    Alıntı drago Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tdi kışın zor ısınır, kaç km test ettin üstad ?

    Belki de aracın normali budur?

    Fren vakum pompasını yakalaman güzel bonus olmuş, pedal ısırma hissiyatı ne artmıştır şimdi.
    25 yaptım şimdi bi 20+ daha yapacağım bakalım ne olacak.

    Vakuma etkisi yok sanırım bu contanın. Çünkü vakum pompası ayrı bir kapalı kutu. Bu sac conta silindir kapapı ile pompa arasındaki sızdırmazlığı sağlıyor.

    Vakum pompası da yağlanıyor bu arada, öyle bir sistemi var ben ilk defa görüyorum.

    Örnek Pompa:




    bu arada gaza gelip 2 takım hertz dpk 165.3 ve Alpine swe 805 aldım. Eldeki amfi ile bunları kullanmaı planlıyorum, olmazsa eğer dsp bir amfi alacak gibiyiz.

    Bayır aşağı gidiyoruz bakalım nerde duracağız

    Panjuru geçici olarak taktım. Alt üst panjur + sis kapakları aynı tonda siyah olunca önden duruşu gençleşti arabanın. Düzgün de bi foto çekememişim. Akşama güncelleriz.

    Park sensörlerinin yuvaları deforme, taktım ama geri düştüler. Müsait zamanda hallolacak.

    Konu KÖROĞLU tarafından (12-01-2025 Saat 16:45 ) değiştirilmiştir.

  7. #1166
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu post ifşa içerir Conta nasıl gönderilmemeli adlı post.

    Vakum pompasını sökmem gerekti termostat üzerindeki müşür değişimi için, zaten yağ kaçırıyordu bu contadan, önce sıvı conta ile denedim ama başarılı olamadım tamiratta.

    Sonra aşağıdaki linkten OTOMARMARA denen firmadan contayı sipariş ettim.

    Link: Hepsiburada.com | Guvenlik

    Kargo geldi, geldi ama aşağıdaki gibi geldi. Özellikle iade etmedim, hatta google üzerindeki mağaza linlklerinin altına da bu görselleri attım.

    Demekki silindir kapak contası falan alsak 2 ye bölüp gönderecekler.





    Neyse contayı elle düzelttim, olası kaçak ihtimaline karşı çok ince olacak şekilde sıvı conta sürerek kapattım, 12 saat kadar bekledim ve marş yaptım. Şuan sızındı yağ kaçağı vs yok. İşi çözmüş olduk.

    Ses sistemi içinde ufak bir giriş yaptık, bunun kablolaması için bi çalışma içindeyim paylaşacağım bitirdiğimde.

    Konu KÖROĞLU tarafından (17-01-2025 Saat 08:28 ) değiştirilmiştir.

  8. #1167
    arda35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.036
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swe815 müthiş icat. Bilhassa arabasını çok kurcalatmak istemeyen, ama hafiften bas vursun isteyenler için biçilmiş kaftan. Kutu içinden kabloları çıkıyor olsa gerek. Giu'da kullanıyordum. Yeni araçta oem sistemle devam ediyorum.

  9. #1168
    Ssamet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Mesaj
    1.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Swe-815 i almak bi türlü kısmet olmadı.Çok mantıklı cihaz gerçekten.Hayırlı uğurlu olsun abi
    -2006 Kia Cerato 1.5 Crdi-

  10. #1169
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arda35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    swe815 müthiş icat. Bilhassa arabasını çok kurcalatmak istemeyen, ama hafiften bas vursun isteyenler için biçilmiş kaftan. Kutu içinden kabloları çıkıyor olsa gerek. Giu'da kullanıyordum. Yeni araçta oem sistemle devam ediyorum.
    Kutu içinden kabloları çıktı, montajı da basit duruyor. Ama benim kafamda temiz ve uzun ömürlü kullanım sunacak bir montaj var. O yüzden hedef soketten eksiz şekilde arkaya RCA getirmek.

    Araştırdığımda lıycy diye bir kablo önerdiler, onu bulup alıp işi bitireceğim.

    Alıntı Ssamet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Swe-815 i almak bi türlü kısmet olmadı.Çok mantıklı cihaz gerçekten.Hayırlı uğurlu olsun abi
    Montaj sonrası merak ediyorum nasıl olacak. HB araçlarda daha iyi olduğu yönünde bir bilgi aldım. Sedan da arka panel sesi kısıyormuş biraz. Deneme yapınca paylaşırım hissiyatımı.

  11. #1170

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araştırdığımda lıycy diye bir kablo önerdiler, onu bulup alıp işi bitireceğim.
    marka bu ise: LiYCY, audio ile bir ilgisi yok.

    HB araçlarda daha iyi olduğu yönünde bir bilgi aldım. Sedan da arka panel sesi kısıyormuş biraz.
    subw sedanda daha kotu=hurafe
    ses dugmesinden acarsin olur biter .

  12. #1171
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    marka bu ise: LiYCY, audio ile bir ilgisi yok.


    subw sedanda daha kotu=hurafe
    ses dugmesinden acarsin olur biter .
    Yok marka değil. Arkaya giden kablolama için bu tipte bir kablo kullanacağım.

  13. #1172
    sweap07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    2.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu post ifşa içerir Conta nasıl gönderilmemeli adlı post.

    Vakum pompasını sökmem gerekti termostat üzerindeki müşür değişimi için, zaten yağ kaçırıyordu bu contadan, önce sıvı conta ile denedim ama başarılı olamadım tamiratta.

    Sonra aşağıdaki linkten OTOMARMARA denen firmadan contayı sipariş ettim.

    Link: Hepsiburada.com | Guvenlik

    Kargo geldi, geldi ama aşağıdaki gibi geldi. Özellikle iade etmedim, hatta google üzerindeki mağaza linlklerinin altına da bu görselleri attım.

    Demekki silindir kapak contası falan alsak 2 ye bölüp gönderecekler.





    Neyse contayı elle düzelttim, olası kaçak ihtimaline karşı çok ince olacak şekilde sıvı conta sürerek kapattım, 12 saat kadar bekledim ve marş yaptım. Şuan sızındı yağ kaçağı vs yok. İşi çözmüş olduk.

    Ses sistemi içinde ufak bir giriş yaptık, bunun kablolaması için bi çalışma içindeyim paylaşacağım bitirdiğimde.

    bu konudaki 3. post işinize yarayabilir
    https://www.techturkey.com/forum/muz...5_montaji.html

  14. #1173
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim. Bu postu okumamışım, phantomun da bilgisine sağlık aydınlatıyor bizi. Bende araştıra araştıra bir şeyler öğrendim gibi hissediyorum. En azından olayın bu güne kadar anlatılanlardan çok daha derin detaylı olduğunu anladık. Bir sürü kısaltma ve kavram nedir diye araştırır olduk. Öğrenmek iyidir.

    Montajı kafamda tamamladım, hatta kablolama şemasını pc de oluşturdum, haftaya malzemeleri alıp kenara koyacağım. Adım adım ilerleyip tek seferde iyi bir netice almak istiyorum.

  15. #1174

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgilerin isine yaradigini duymak guzel , farkettigin uzere olay derin.

    onerim; tek seferde zirve sonuc bekleme. ilk defa yapsan da, profesyoneli olsan da sistem performansini oturtmak bir surec. revizyon & iyilestirme (ufak tefek ayarlar, tekrar montajlar vs.) gerekecektir.

    not: sifir driver basta kotu calar. 5-10 saat caldiktan sonra (break-in) duzelir. montaj sonrasi Alpine & Hertz'e biraz sure vermen lazim...

  16. #1175
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgilerin isine yaradigini duymak guzel , farkettigin uzere olay derin.

    onerim; tek seferde zirve sonuc bekleme. ilk defa yapsan da, profesyoneli olsan da sistem performansini oturtmak bir surec. revizyon & iyilestirme (ufak tefek ayarlar, tekrar montajlar vs.) gerekecektir.

    not: sifir driver basta kotu calar. 5-10 saat caldiktan sonra (break-in) duzelir. montaj sonrasi Alpine & Hertz'e biraz sure vermen lazim...
    Ses ve ayar konusu hakkında bilgi sıfır oraya girmedik daha tekte bitirme hedefi. Yalıtım + montaj açısından.
    Hatta dsp li amfi alamadık ama dsp işlemci alıp mevcut amfi ile birleştirmelimiyim diye kafamda soru işaretleri var.

  17. #1176

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ses ve ayar konusu hakkında bilgi sıfır oraya girmedik daha tekte bitirme hedefi. Yalıtım + montaj açısından.
    OK.
    Yalitim calismasi muhtesem, sonucu merakla bekliyoruz...

    Hatta dsp li amfi alamadık ama dsp işlemci alıp mevcut amfi ile birleştirmelimiyim diye kafamda soru işaretleri var.
    simdilik DSP'yi bosver.
    arabada agir isler gerceklestiriyorsun. herkesin harci degil .
    DSP ise karisik & ilgilendiklerinle ortak yani olmayan baska bir agir olay.
    tavsiyem; once sistemi calacak hale getirmen, ileride -daha iyiye gitmek istersen- DSP eklemen yonunde olur.

  18. #1177
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OK.
    Yalitim calismasi muhtesem, sonucu merakla bekliyoruz...


    simdilik DSP'yi bosver.
    arabada agir isler gerceklestiriyorsun. herkesin harci degil .
    DSP ise karisik & ilgilendiklerinle ortak yani olmayan baska bir agir olay.
    tavsiyem; once sistemi calacak hale getirmen, ileride -daha iyiye gitmek istersen- DSP eklemen yonunde olur.
    Valla sabah elim gitti ürünü sepete ekledim (vibe dsp li amfi) sonra dedim sen önce sistemi bi kur mevcutla çalıştır, sonra ilerde geçersin dsp ye.

    Sonrasında da mesajı okudum

  19. #1178

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vibe falan bosver.
    elektronik kalitelerinin dusuk oldugunu yazmistim, $30-$200'lik aletler duzgun olmuyor.
    Alpine, Helix, AudioControl, JL Audio, Mosconi... bunlardan sasma.
    DSP'li amfi diye ozel bir urun yok. iki farkli aleti ayni kutuda birbirine bagliyorlar, oldu sana DSP'li vs... ileride DSP alip sisteme ekleyebilirsin, ayni sonucu alirsin.
    heves ediyorsan arastirmani tavsiye ederim, bilmeden alinacak birsey zarara donusebilir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •