207 rc lerinde elektronik problem olasılığı ve 1600 gibi düşük hacminin gırtlak durumda ancak 230hp lere yaklaşabilmesi can sıkıcı. 20dk canını alarak kullanmaya izin vermeyebilir
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Fiesta st bence de iyi tercih olur.Sadece körfezde koşacaksa mountune'nin kiti var 200 beygir alabileceğiniz.Yaklaşık 6-7 Bin civarı maliyeti olur.Orta şeker lastik ile rahat 53-55 sec arası sonuç alınır.
Fiesta st charger yapmak isterseniz yaklaşık 11 Bin TL harcamak gerekiyor.Alınacak güç yaklaşık 350 hp.Kit bolt on montajı asla zor değil.
fiesta st turbolamak isterseniz Londra'da yaşayan arkadaşımdan aldığım fiyat listesi bu şekilde ;( mail adresini verebilirim görüşmek isterseniz)
part list with specs and prices
Fuel pump, direct fiesta replacement 300lph - 300e
Hi ohm injectors 1000ccm - 600e
FPR turbosmart - 250e
Fuel rail with fuel lines aeroquip fittingsand swirl pot - 350e
Intake manifold cosworth replica - 360e
pas kit - 140e
Exhaust manifold kit (stainless steel exhaust manifold + stainless steel downpipe with flex pipe) - 1300e
Intercooler kit (intercooler+ aluminum pipes + silicone elbows and couplers) - 1000e
engine internals complete kit (forged pistons + H beam conrods + bearings + arp head studs + arp main studs + MLS head gasket ) - 2000e
clutch, helix 450nm - 600e
turbocharger kit (IWG, BOV + boost solenoid) = 1500e
SA ECU (stand alone engine management, wired and tuned for your car, pnp wiring!) 1500e
this are full prices and its total of 9900e
so it depends how much items do you buy from me i can give you discount (remember, there is much labor to make this plug and play kit)
also you can get another (cheaper)
fuel pump which is cheaper but it is not direct replacement - around 200e
injectors - around 400e
no swirl pot and aeroquip fittings
journal bearing turbo instead ball bearing - 900e
etc...
czt den uzak durun derim, coiloverlısını kullandım yol tutuşu berbat ki pistte düşünemiyorum. s3 mantıklı bir seçim olacaktır.
powered by PowerTune
ben o dönemde çok da bastırmadan yaptığım pazarlık ile, tüm parçalar için 6000 Euroya kadar düşürmüştüm fiyatı shipping dahil.5000 euroya falan biter bence.Şasesi düzgün birkaç değişeni olanı fiesta st 18-19 arası alınır. Araba 30-32 arası birşeye gelir ki gerçekten aşırı keyifli olur.
Sc li boşaltılmış clio rs mantıklı olabilir abi.250 260 hp alsan istanbul park ta düzlüklerde de sıkıntı yaşamazsın.Zaten hafif ve çevik bir araba.Pistte önemli olanda bu zaten.Pist kullanımı için İngiltere de şasi takviyeleri fren kitleri vs gibi çok fazla aftermarket parçası var ayrıca..Ama ben olsam rwd bakarım.Mx-5 hakikaten mantıklı bir seçenek yada 4age li olan mk1 toyota mr2 de olabilir
sc li yada turbolu clio rs aslında normaldede yapmak istediğim bir proje.
Ancak bu tip bir projenin bence olgunlaşma süresi ve yapımı sene bazında süreceği için ben çok yarış kaçırırım.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
parçası diğer konuşulan araçlara göre zor bulunsa da, araç fiyatı makul/nispeten güçlü/kilit diffli olduğu için rover 220T'yi de araştırmanızı önerebilirim... pistte farklı bir araç olmuş olur![]()
Subaru
Technica
InternationaL
PSN: ekduncan
Rover dan herkes yol tutus ve frenler konusunda şikayetçi. Motoru da eski.
Bence ne alirsaniz alin orjinal hali ile yol tutus, fren, performans konusunda dengeli yani birisi cok on planda iken digerleri eksik bir arac almayin. Tek noktaya odakli gelistirme hayal kirikligi yaratabilir.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)