K-Tec Racing - Renault Tuning Styling Motorsport Specialists
buda bahsettiklerim yapılmış bir araç mesela.Bu işin sonu yok tabi rc yede yapılır birşeyler o da güzel bir pist aracı olur ama hacim bazen önemli oluyor işte.
K-Tec Racing - Renault Tuning Styling Motorsport Specialists
buda bahsettiklerim yapılmış bir araç mesela.Bu işin sonu yok tabi rc yede yapılır birşeyler o da güzel bir pist aracı olur ama hacim bazen önemli oluyor işte.
Megane Rs alıp hafifletip, Birazda motorla oynanırsa çok güzel olacaktır. Pist için lastiklerde çok önemli bir etken. Frenleri de iyidir megane nin, ancak pistte çok kullanılacaksa maliyeti arttırabilir.
eski cup araclarıda olabilir
hazır hafif ve yuruyeni piste uygun
grup n yarış araçlarıda aynı şekilde
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
kimsenin suratina bakmadigi arabalar degerlendi ya la...neymis olay duz gitmek degilmis demek ki
abi clio rs, hafifletme ve ITB ile sana 25k'ya 2.30 lu surelerin altini zorlatir...
06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive
Pıst sartlarında 400HP yı ıkame etmek cok zor olucak. Mutlaka nefesı kesılecek aracın.
Duzluk olması bır sey ıfade etmez,o duzlukte 10 km gerıde kalsın,bır sonrakı apexe geldıgınızde aranızda 1 sec olmayacak ve guvenılır mototrunuz olucak.Kı zaten cok guclu aracın gaz pedal kontrolu cok daha zor olucak vıraj cıkıslarında.
Dıff kılıdı mutlaka yapılmalı ama asırı guc kontrol dısı hareketlerı cogaltıcaktır.
Eger arac pıst kosucaksa,guzelce soyulur,cage yapılır ve hafıflemıs olur.Buda zaten KG/HP yı ıyılestırıcektır.
Buda bedava guc demek. Guc daıma masraf-rısk ve kullanım zorlugu demek.
Hıc bır pıst aracının aracının motoru max modlarda degıldır.
Mesela GT3RS-R ın motor gucune bakın?Bu dunyadakı en optımum pıst aracıdır?Hadı okadar Pro ya kacmıyalım,GT3 RS lere bakın....
Once yol tutus-Sonra Fren-Pesınden mekanık ve en son motor...
Unutmayın;fren ve yol tutusda kazanıcagınız zamanlar cok cok daha fazla,duzlukte 5 boy gerıden gelın ama erken gaza oturun-gec fren yapın,bır sonrakı apexde ınanın tamponunda olucaksınız...
Ayrıca secılıcek aracın yedek parca kolaylıgı-ucuzlugu cok cok onemlı...
Astra gsi hem torklu hemde ucuz
OEM+
Clio RS 3 zaten ağır bir araç cam tavan ile de+ 50 kg olsun. 150 çok fazla bence. Nedir bunun aslı? Clio RS 3 hafif olsaydı çok daha güzel bir alet olurdu. Kısa oranlı harika bir araç bence.![]()
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26570754/detay
Al bunun gibi olu fiyata bir tane, at komple yuruyenle motoru, sasi gergileri, hafifletme, dodiklerle genislet alayina go ; ) hemde cokk tatli bir e30 un olur
![]()
white rs aklıma gelmedi değil. ancak 20 dk pist koşma temposunda kondisyonu ne olur bilemedim. ancak çok hazır herşeyi olan araç. bir lastik devam
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)