User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
113 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: timing ayarı hakkında

  1. #20
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ula gökmen abi beni kekledi demek, hep dyno üstünde yapılıyomuş demek ahauhau adam bi sağ bi sol hadi sektir git diyodu bana hesap mesap yok ahauhau
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  2. #21
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daredevil arkadaşım sen müdahale etme isteği mi duyuyorsun, yoksa daha fazla nasıl güç elde ederiz mi diyorsun?

  3. #22
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nette okadar çok bilgi varki bu konuda, çok rahat bilgi edinebilirsin.

    ayrıca tr'de bunu bilen birsürü usta mevcuttur.

  4. #23
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerçekten çok kaynak var ama çelişkililer, açıkçası benim de çok takıldığım bir konuydu. net bir yaklaşım bulmak zor görünüyor.

  5. #24
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kullanılacak motora uygun timing ayarını satan vermiyormu zaten?

    @erdem

    max güç devrin ne kadar arttı egzantrikten sonra?
    benım egrım cok guzeldı 9200 kesıcım vardı max gucu 9150 gıbı alıodum. tımıngten sonra 3000 dewıre kdr bı dusus oldu tımıngsız halıne gore ama ustlerde cok ıyı artıs yakaladık.



    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ula gökmen abi beni kekledi demek, hep dyno üstünde yapılıyomuş demek ahauhau adam bi sağ bi sol hadi sektir git diyodu bana hesap mesap yok ahauhau
    pıyasada en fazla egzntrık takılan arac 106 saxo ve genelde aynı setup(sıkıstırma,egzos vs) gozunu baglasan yapar mantar abı

  6. #25
    daredevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben öğrenmek istediğim 5 derece eksoz diyelim bunu sanıl buluyorsun niye 5 derece emme değil

  7. #26
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı racing3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçekten çok kaynak var ama çelişkililer, açıkçası benim de çok takıldığım bir konuydu. net bir yaklaşım bulmak zor görünüyor.
    net yaklasım zor dıe bısey yok. emme ve egzos sıboplarının pıston nerdeyken acılması kapanması gerektıgı pratık olarak bellı ztn. egzantrık derecelerı lıftlerı bellı bunlar hesaplanarak yapılıo ztn. sonrada dynoda olcuoruz bunları hesaplazmasan yıne yaparsın ama 3 kere deıl 10 kere olcersın aracı 10 kere kasnak cevırırsın hesaplamak sadece deneme sayısını azaltıyor bana gore oncesını ve sonrasını olcmeden bu arac oldu dememek lazım,tabı kı dyno olmayan yerlerde bu ımkanlar yok o zmn mecbur hesap ıle tımıng yapılıor ama dyno gıbı bı nımet varsa neden kullanmayalım?

  8. #27
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı daredevil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben öğrenmek istediğim 5 derece eksoz diyelim bunu sanıl buluyorsun niye 5 derece emme değil
    araclardan sokulen egzantrıklerın emme ve egzos derecelerı 1 olmadıgı gıbı takılanlarda 1 deıl. ornek olarak sokule egzos 290 derece takılan 300 sokulen emme 310 derece takılan 305. buyur burdan yak egzantrık derecesının onemı oldugu kdr lıftınde onemı cok buyuktur. bıde sıbopların arasındakı mesafeyı unutmamak lazım genelde sıbop pıston arasındakı mesafeye dıkkat edılır sıbop sıbop mesafesınıde unutmamak lazm

  9. #28
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merak ettgım bır sey var denız kenarında olan arkdaslar ıstanbul antalya ızmır denız sevıyesınde avansını neye gore verıyorsunuz tymıng nasıl yapıosunuz yada tymıng yaptırdım super oldu bunu merak edıyorum ?
    et giren yere dert girmez.

  10. #29
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kop42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merak ettgım bır sey var denız kenarında olan arkdaslar ıstanbul antalya ızmır denız sevıyesınde avansını neye gore verıyorsunuz tymıng nasıl yapıosunuz yada tymıng yaptırdım super oldu bunu merak edıyorum ?
    olcuyoruz

  11. #30
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neyı olcuyorsunuz denız sevıyesınde rakımımı
    et giren yere dert girmez.

  12. #31

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    duyduğuma göre deniz seviyesinde sente sıfır noktasına geitirlip bırakılıyormuş.. doğru mudur bu tabir?

  13. #32
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kop42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neyı olcuyorsunuz denız sevıyesınde rakımımı
    aracın gucunu guc aldıysak ne mutlu bıze dıoruz

  14. #33
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    duyduğuma göre deniz seviyesinde sente sıfır noktasına geitirlip bırakılıyormuş.. doğru mudur bu tabir?
    yok abı ole bısey kasnak kullanmaz o zmn 0 rakımdakıler

  15. #34
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimde anlamadığım GKM garajda yaptırdığım timing de

    aracım 181 hp çıkmıştı ama ivme sok istikrarsızdı

    bakınız..





    Paşaoğlunda yaptırdığım timingde tork da düştü HP de ama daha istikrarlı bi ivme olduğunu görüyoruz ama 5 Hp baya fark etti gibi arabada

    Bakınız Paşaoğlu dyno




    İnternette bende araştırmıştım bu timing olayını nasıl yapılır nedir ne yapılır neye göre ne hesaplanır

  16. #35
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi burada bilen biri söylerse sevinirim istikrarlı olması düzeldir tabikide araç eskisine göre verimli yürümüyor nedendir acaba eski timing im dahamı verimliydi ?

  17. #36
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    -ER- aracta baska bısey degıstı mı? kesıcıler arasında 300 dewır fark var

  18. #37
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi burada bilen biri söylerse sevinirim istikrarlı olması düzeldir tabikide araç eskisine göre verimli yürümüyor nedendir acaba eski timing im dahamı verimliydi ?
    usttekınde tork egrısı dalgalı olmasına ragmen altakı kdr dık sekılde dusmuyor. usttekı tımıngın ust dewırlerde daha hızlı olması beklenır bana gore.

  19. #38
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    -ER- aracta baska bısey degıstı mı? kesıcıler arasında 300 dewır fark var

    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usttekınde tork egrısı dalgalı olmasına ragmen altakı kdr dık sekılde dusmuyor. usttekı tımıngın ust dewırlerde daha hızlı olması beklenır bana gore.

    Hayır sadece timing farklılığı var araçta

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •