trw takmayın ben taktım ötme yaptı. Gittim parçacıya geri götürdüm üstüne 30lira daha verip bosch aldım.
Bilmiyorum belki benim aldığım balatalarda vardı bir sorun.
Printable View
trw takmayın ben taktım ötme yaptı. Gittim parçacıya geri götürdüm üstüne 30lira daha verip bosch aldım.
Bilmiyorum belki benim aldığım balatalarda vardı bir sorun.
Teşekkürler arkadaşlar evet fren balatasıydı ihtiyacım olan yazmamışım :) Dün birkaç yerden fiyat aldım. Ortak görüş bosch gibi duruyor ondan alıp takayım en iyisi.
oem disk ile ön balata olarak ebc yellow shuff arka oem disk ilede green shuff ı tavsiye ederim...Gerçekten de fren mesafesinde ciddi iyileşme oluyor , hele ki güçlü araçlarda
65 bin kilometrede polom var, 2012 model, dr.ecu yazılımlı geri kalanı stock şekilde. Bakımları yetkili serviste yapılmış. 45 bin km de 4 balatası serviste değişmiş,hasar kaydı vs yok.
Şu an ederi nedir piyasa durumuna göre?
2012 Jetta 16tdi biraz sarsıntılı çalışıyor rölantide arka koltuktan bile hissediliyor hele rölantide gaza ufak bi bas çek yaparsam baya bi sarsılıyor araç.Kilometre 65 bin bakımları hiç gecikmedi performansı tüketimi makul düzeyde.Şöyle ki 20tdi motordan daha sarsıntılı çalışıyor.Sesi normal.Bir sıkıntı arz ediyor mu ?
Enjektörden dolayı olabilir. Ses normal diyorsunuz. Aynı sorun arkadaşımın arabsında var ama o oldukça gürültülü çalışıyor.
http://www.techturkey.com/forum/dize...ml#post8088043
Kronik enjektör probleminin sizin araçta olmadığına eminseniz;Sırasıyla Motor kulakları,şanzıman kulakları,ve en son olarak volanı kontrol edin.
1.6 tdi cay ile clh daki debriyaj volan aynı mı varsa farklılıklar yazabilir misiniz? 1.6 tdi 228 mm 2.0 tdi da 240 mm (volan-balata ) kullanılıyor. 1.6 tdi ya 240 mm takılma ihtimali var mı ? büyük volanın avantaj dez avantajı ne olur ? bronze işlemleri kaç torka destek sağlıyor
http://www.darksidedevelopments.co.u...lutch-kit.html
http://www.darksidedevelopments.co.u...-6-tdi-cr.html
bunlar tercih edilebilir mi
araç 1.6 tdi clh
S.a beyler bi sorun olacak bu 1.6 tdi leri 2.0 tdi nasil yapiyorlar bi turlu anlamadim
Pistonlar kac mm orjinalde 2.0 kc mm
Ust kapak birebirmi oturuyor?
Yuklu 2.0 yapilmis 1.6 tdi kac hepe verir 2260 li buyuk enj lu filan ?
CLH yani mqb platformundaki TDI 'da işler kolay, eskilerde o kadar basit değil ama :)
https://www.youtube.com/watch?v=Kz54...ature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Kz54...ature=youtu.be
Motordaki ciğer burdan geliyor.. Ciddi yazılımdan sonra 2 litre dizel gibi dolu dolu devir bandı var. Çoğu 130lluk 1.6 dizellerden daha verimli...
Acaba yeni yapacakları 1.5 tdi nasıl olacak ? Bizdeki 1.6'lar efsane olarak kalabilir.
Aracım 2011 polo tdi ruhsatta ve motor bölümünde motor kodu CAYD yazıyor.. CAYB olması lazım değil mi bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
2 gün çalıştırmıyorum mesala arabaya biniyorum çalıştırıyorum debriyajdan ayağımı çekince sapıtıyor rpm yükseliyor geri düşüyor sesli çalışıyor 20 saniye sonra düzeliyor kendine geliyor egr temizlendi acaba hava filtresindeki sensör de değişmeli veya temizlenmeli mi :/
Motor kodu o degil, bende orda cayw yaziyor, kapidaki etiketlerin birinde yaziyor ve yol bilgisayarina yaziyor
1.6 tdi polo kullanıyorum açık filtre yapmak ne derece artı sağlar?sensör,arıza yakma vs olurmu? Sorun yaşarmıyım?
Aracımda dp ve yazılım var 140 hp civarında suan.
-Abi yağsız kuru filtre almaya dikkat et çünkü yağlılar sensörü bozuyor ilerleyen zamanlarda.Arıza yakma durumu olmuyor ne takarsan tak(anında taktığında yani)
-Ama arabanın gücü belli çok ekstram yüklü değilse bence gerek yok,giren hava kütlesinin logunu aldığımda bende +-5gr civarında fark oluyordu(aem açık filtre aynı yerde azda çokta çektiği oluyordu kısaca farkı yoktu yani).
-Sadece orjinal filtreler yüksek akışlarda biraz esniyorlar geçirgenliği azalıyor üst devirlerde o kadar onuda hissetmesi çok zor.
-Birde polonun filtre gıcık bir yerde açık koyunca o lokasyondan sıcak havayı çeker bence...
Kabaca bence hiç gerek yok 30 liraya orjinal filtre değiştir değiştir tak.Adam akıllı birşey almaya kalksan 300-350 lira...5000kmde bir değiştirsen 50.000kmnin parasını peşin vermek anlamsız :) Bakım kitleride 80-100 lira birde filtrelerin
kardesim cvplar icin tesekkur ederım, egzosu cat-back yapmak ve cooler eklemek istiyorum bununla birlikte yazılımda güncelletecegimden, filtre de yapsammı sorusu geldi aklıma ondan dolayı konuya yazayım dedim, sanırım cooler ve egzos ile birlikte ihtiyaç olacak ? yoksa yine bu şekilde oem filtre devammı edeyim?
1.6 polom var ilk çalıştırıp hafif gazla kalkınca sizin motorlardanda fazla ses geliyomu?
5-10 saniye sonra geçiyo ses
ümit bende yapacaktım hava geçirgenliği çok olunca turboya temız hava daha az gıdıyor ömründen gdiyor haliyle diye vazgeçmiştim.gazıhan bana 2.0 tdi ın fıltre kitini takabilirsin demişti öyle hatırlıyorum.en kötü oem e devam et açık takmak + getirmiyor.
avans vurma sesi gibimi.şakırtılı böyle.
kamer bahsettiğin ses bende var. soğuk sıcak değilde alt devirlerde bildiğin avans vuruyor gibi şakırtı var. Debriyaj falan değiştirdim geçenlerde düzelir dedim düzelmedi.
Enjektör pompa falan olabilir mi ?
o şakırdama sesi kronik.
Çoğu tdi'da var. Alt devirlerde ve rölantide şakırdar,hatta ileri düzeyde olanlar soğuk çalıştırmada devir düzensiz çalışır.
aynen avans sesi gibi motor sıcak soğuk farketmiyo hatta uzun yoldan geliim 5 dakka durup devam ediim yine oluyo o ses
uyuz oluyorum golf 7 lerde yok mesela bu ses
hepsınde var ya benım arabadada vardı.bir arıza değil ama o anlık yapıyor geçiyor.enjektörden sanırım
soğukken ilk çalıştığında yapar ama sonra yapmaması lazım.enjektörler sıkıntı çıkarabilir gibi geliyor bana.
7lerde çözdüler demekki