Çok teşekkürler stock yazılım var
arabanın garantisi biteli tam 1 yıl oluyor
Dump Valve VAG'ın ki var şu an üstünde o zaman büyük ihtimalle elektrovanadan kaynaklanıyordur
elektrovananın parça kodu 1563 L4 mü?
Printable View
ayrıca herkesin bayramın en içten dileklerimle kutlarım...
Tufan benim GT'de kat iptalinden dolayi olan ariza i$igi (Anti-pollution faulty) en fazla 2 gunde geciyordu.. Normal kullanarak devam et bakalim :)
Kontak kapatip acmayla sonmedi hic, kafasina gore biraz :)
ne dertli arabaymış ya bu 207 rc ler :) bişi dicem siizn bu başınıza gelenelr mini içinde geçerlimi onu bunu deiştiriosunuz sağlamını takıosunuz filan
benim de 207RC si olan bir iki arkadaşım var 2009 model onlarında hiçbir sorunu yok deli gibi de gazlıyorlar..
benim RC ilk çıkan RC lerden ama sorun yok bu sente olayını hallettim
16 Kalem parça değişti 200 TL tuttu minileri tahmin edemiyorum
şimdi de elektrovana değişecek 40-50 liralık bir parça :)
mini 207 farketmiyor bu motorun ilk jenerasyonunda sorunlar var alman mini forumlarına baktım aynı sorunlar zincir gergi vs...
Sevgili Cem northamericanmotoring.com da 2nd Genaration Minis bölümünde bolca problem bulabilirsin :)
207oc den bir çocuk canı sıkılınca GT sine water/weth takmış sınuçları okuyunca siznde çok hoşunuza gidecek..
meth siz 183 whp meth ile 196 hp dynoda ...
[quote author=Lee_rsa link=topic=7873.msg95307#msg95307 date=1284037021]
Hi guys... Well this week saw me get bored... So installed a Frieling Racing water injection system.....
It makes a big difference!!!!!
Here are a few pix... Excuse the quality and lack of a ton of pix.. But wanted to get the install done and dusted...
Only pic I never took was the controller unit.. Will update pix tomorrow with it showing the controller situated in the glove box and the Switch I will mount in the dash to show the system is on or armed or off....
The water injection pump
http://i1006.photobucket.com/albums/...00908-1300.jpg
the system solonoid shown under IC
http://i1006.photobucket.com/albums/...00908-1300.jpg
The injection point.....
http://i1006.photobucket.com/albums/...00908-1259.jpg
Car on the dyno so we could tweek the kit
http://i1006.photobucket.com/albums/...00908-1319.jpg
[/quote]
[quote author=Lee_rsa link=topic=7873.msg95332#msg95332 date=1284065714]
Well we tested with water and not meth... Without it on it makes 183wbhp and active 196wbhp... We are currently re-doing the mapping as I need to pull the timing a little more.... There is zero "pinking" at 1.5 bar boost... So timing is'nt the issue... We wanna do the map so I deliver the torque a little later and hold it longer... but the boost is good.. holding 1.3 bar @ 6300 rpm...
[/quote]
Takıcam abi ben bayramdan sonra zaten köşede bekliyor garibim yazık..
Bu da Stelio nun kankisinin GT si( Stelio ; 207 GT/RC modifiye de dünyada ilkleri yapan arkadaş):icon_tup:
[quote author=salex link=topic=3970.msg95344#msg95344 date=1284103201]
Guys, a lot of discussion has been put on whether water injection kits are of any use on a THP engine.
I have been using my water injection kit for a few months now on straight water, not methanol.
As many of you know, I use it everyday since it helps me save on fuel (it reduces consumption a little bit) and allows me to use 95 octane instead of 98/100 octane fuel.
I even had it on my recent trip to Scotland.
Yesterday we were on the dyno with a good friend of mine and his Peugeot 207 GT running an AEM water injection kit.
His GT has got a full custom exhaust system, the Seat Ibiza Intercooler (his car was the first 207 we ever installed that intercooler on and the first to have it in the world) and an RC (GTI) turbo.
The results were very interesting.
http://www.etuners.gr/salex/207-wai_...yno-waikit.jpg
http://www.etuners.gr/salex/207-wai_...enabled640.jpg
(note intake temperature 33C compared to environment temperature 30C)
and
http://www.etuners.gr/salex/207-wai_...ed-dynolog.jpg
Compared to other dyno tests which did not have water injection on, this one was better in every possible way.
There was no ignition correction, very low intake air temperatures, very low exhaust temperatures and the engine produced quite a lot of power with lower boost than usual.
All this while running it on water.
Combined with reduced fuel consumption, I think the water injection kit an excellent upgrade for any 207, specially the modified ones.
[/quote]
Bir de bu amcamlar nasıl 1.5 bar peak atıp 1.3 de hold yapıyorlar..Lem biz 1.3 ü geçince boost cut yiyoruz.Sordum cevap bekliyorum..
stelios diyor ki bu ay bir kaç araca daha Evo 3 turbosu ile yaptığımız kitten takacağız bunlarda da problem olmaz ise kiti sunacağız piyasaya -onun GT si CP piston ve kol ve bu kit ile 270 HP ye ulaştı )
Kesin sensörü yanıltacak birşeyler yapıyorlar ama du bakalım..Stelio sadece su kullanmasına rağmen çok memnun..
para bulurssak stelioyu zıyarete gıdecegım :D :D dert oldu yurutmek
Benzin Kalitesi +1
Yunanistanda benzin çok mu kaliteli ona tam emin değilim ben
2 seçenek var bence
1- cesaret meselesi. TR'de pompa benziniyle 500+hp yürüyen birçok araba var örnek olarak
2- reklam, adam yapıyordur dynoya çıkıyodur, sonra eski ayarlara dönüyordur. bu durum 1.seçenekle alakalı yine
98 ve 100 var adamlarda.. RC'yi hiç geçirmedim ama daha önce Sakız Adası'na arabayla gittim. Kalitesinden ziyade bedavaydı :D:D
sorunum çözüldü (yüksek basınç hatası veriyordu)
elektrovanadan kaynaklanıyormuş
41 tl tuttu servisten parçayı aldım sonra direk savaş ustaya
ilk önce arabanın soğumasını bekledik çünkü parça emme manifoldunun yanında
manifold da ateş gibi yanıyordu
yeni parça takıldı arıza ışığı söndürüldü ve yola çıktım
deneme amaçlı çok devirli kullandım ona rağmen ışık yanmadı
(devirli kullanınca hata veriyordu çünkü)
naman sen elektrovana yı değiştirmişmiydin boyle bir sıkıntı olabılırmı bizdeki musait olunca yazılımı stok yapıcam oyle denemek istiyorum selamlar
Stocktayken bu sıkıntı olmuştu evet ve değiştirmiştim.
Stock yazılımdayken çok yüksek devirde olmuştu bende.. Otoyolda Çiğli Kipa'dan Karşıyaka'ya giderken bayır aşağı salmıştım 220 gibi yapmıştı.
ANCAK,
Ben elektrovanayı değiştirmeden yazılım yüklemiştim. Yani araç zaten problemliyken yazılım denemiştim. Hani en başından beridir zaten problemliydi dediğim problem buydu. Elektrovana değişti, stockta bir daha hiç sıkıntı yaratmadı. Şu anda da stocka dönsem paşalar gibi gider..
Bu arada İzmir'deyim. Önce İstanbul'un yaralarını sarıcam bu 10-15 günü bulur. Hsonu yine İstanbulda olmam gerekecek bnm tüm ekip 30'uma kadar evlenmeliyim telaşına girdi :D
tuFAN, geçmiş olsun.
Bildiğim kadarıyla yok ama sorarım.. Hala aynı kesintiler mi? 3200 gibi olan?
Elektrovana daha çok en üst devir bandında sıkıntı çıkarıyor diye biliyorum o da değişmediyse..
lastik basınç sensörünü merak edenler için :
http://imgur.com/wYQiz.jpg
http://imgur.com/lUbj5.jpg
sürekli uyarı veriyorsa yetkili serviste devre dışı bıraktırabilirsin sensörleri