Ben yaptım Öncel sağolsun ve kurtuldum..
Printable View
Ben yaptım Öncel sağolsun ve kurtuldum..
Arabayı servise sokamadan aynen İstanbul'a geri dönüyorum..
Tekrar hatırlatayım. Yeditepe'de Mühendislik düşünen tanıdığınız varsa tekrar tekrar düşünsün. Yine onların yaptığı bir hata neticesinde ıslak imzam gerektiğinden İstanbul'a dönüyorum.
ben bu arabanın arızalarından arabadan iyice sogudum sakin kullanımda birden ASR/ESP SYSTEM FAULITY yazdı esp ışıgı yandı aracın ne freni tutuyor ne gaza basıyosun gaz yemiyor allahtan yol boştuda saga çektik yoksa allah muhafaza
ne aptal ne nazlı bi araç satıyım tövbe bidaha peugeot.
sizce bu arına neyin nesi fikri olan varmı.
bende sogudum ıyıce suan servısteyım... amortisör takozla burclar bozulmus... onu bıle garantı dısı dıyorlar...balata gibi yansıtıyorlar kullanım diyorlar :D :D :D
koltuk sallanır ona garantı kapsamıyor derler buna derler ne anlamı kaldı garantının ben hala çözemedım. :icon_wack bizdemi var bi sorun acaba :soru:
arkadaşımın bi lafı var pejonmu var garantiyi bekleme ne yapacaksan yap nede olsa garantiye sokmazlar diye.
gercekten dogru hele servislerindekilerin alayı sadece konuşuyo,boş konuşuyorlar.
vallahi diyorum inanin şeytan diyor al arabayı saglam bir yere göm aracın pertinin perti çıksın ama can daha tatlı iyice doldum anladıgınız gibi.
tekrar diyorum pejomu tövbeler olsun.
207 nin fazla uzun anteninden sıkılanlara 807nin kendi orj. antenini aldım bugün
parça kodu: 6561N3
8TL fiyatı var fiyatı uygun kısa ve en önemlisi orjinal parça ;)
http://i55.tinypic.com/2co0hw7.jpg
arkadaslar arabasında kalkısta yada boşta dururken motorun sag tarafından gergi kayısın ordan cıyyy cıyyyyyyy diye ses gelen varmı ??? bende var ama neyden oldugunu bulamadık yarın tekrar servis yolları gözüktü kısaca. kayıstan yapmıyor baska ne olabılır. ?
...........
arkadaşlar merhaba adım memiş antalyadan bir peugeot kullanıcısıyım yaklaşık 9 adet peugeot geçti 106 gtı 6 adet 207 gt 1 adet 207 rc 2 adet.bütün sorunların çözümü var.lütfen markaya bu kadar hakaret etmeyin bu araçlardan tr de 3,5 tane yok ben sıfır aldım sattım sonra pişman oldum tekrar aldım.sizce sizin beklentilerinizi bu fiyat aralığında başka araç tatmin edebilecekse lütfen yazın hangi araç alıpta hiç sorun çıkarmıyo her markada her şey garantiye giriyo lütfen yazın bu arada çözemediğiniz arızaların hepsin bana sorun .bu konu açıldığından beri takip ediyorum ama ilk kez yazıyorum aracı kullanıcı olarak çok iyi tanıyorum..tel.532 427 99 27 nerdeyse yazdıklarınızın hepsinin cevabı var
Vay kankama bak be şimdi oldu:D:D:D Bu arada -Yararlı linkler-profil düzenle den aracını RC yap:cool::cool::cool:
Emrah dostum sen bu aracı bu kadar yerdiğin sürece burdan bir çok alıntı yapılır başka forumlara sende o istediğin fiyata biraz zor satarsın..:o
Yağ yakan 98 vteck ler hala 25 bine gidiyorsa vardır bir sebebi.Tamam motor çok sağlam da hiç mi yok o araçların kronik problemi vs...
Hiç böyle beddua etmiyor adamlar..Benim de ikinci 207 im ilki 1.4 hdi idi..
Evet belki başka markalar kadar sorunsuz değil ama Beddua edecek kadar da değil bence..:icon_tup::icon_tup:
Yine de iyisini doğrusunu siz bilirsiniz , sonuçta helal parayla alınmış araçlar bunlar inisanın canının sıkılmama şansı yok ..
Bildiğim kadarıyla kinetik enerji ile çalışıyor. Lastiklerin dönmesiyle beraber elektrikleniyorlar.. Şu pilsiz çalışan saatler gibi..
Ne fren tutuyor derken ABS de mi gitti? Cruise çalışıyor mu? Bana sigorta arızası gibi geldi.. Bu fonksiyonların hepsi kaput altındaki sigorta tablasında tek sigortadan geçiyor.. 9F ti sanırım. Kullanma kılavuzunda yazıyor.
Başka bir servise götürmeni tavsiye ederim.
Valla şahane.. Teşekkürler.
ECU hariç aynıları değiştireceğim sanırım.
Aracı ilk soğuk çalıştırdığınızda yaklaşık ilk 2 dk boyunca olan ses mi?
Hocam sen bunları merkeze bir bir bildirdin mi?
eh bu da yalan değil...
-----------------
Garantilerle ilgili genel: Peugeot bildiğiniz üzere PSA'ya bağlı 2 markadan biri.. Diğeri Citroen.. PSA yeni bir satış sonrası denetim programını devreye aldı 2007'de.. CAP2010 adı.. 2 markayı da kapsıyor. Bu programın kırılımlarından biri de garanti harcamalarını 2010 sonuna kadar kadar 2007'ye oranla %30'lara indirmek.. yani 100TL yerine 30TL toplam maliyet.. Citroen bunu türkiye'de yakaladı.. Şikayet te oluşmadı.. Peugeot yakalayamadı. Peki Peugeot daha mı kıytırık? Bilakis..Sıkıntı yerel yönetimde maalesef.
Bu sıkı denetim sürecinden evvel, garanti adı altında sağlam parçalar bile değiştiriliyor hatta naylon işlemler yapılıp parçalar ayrıca satılıyordu. Benim başıma bile geldi. istanbulda beni tanımayan bir bayi fren hidroliği eklettirme amacıyla gittiğim bir günde komple debriyaj setini ve senkromeçleri de değiştirmişti. Garantiden yaptık size maliyeti yok gibi de havalı bir anlatıma girdilerdi. Bunların önüne geçmek amacıyla böyle bir program oluşturuldu, bence iyi de oldu, ancak daha önce hakkıyla garanti işi/takibi yapmayan arkadaşlar biraz patlamaya başladı. İşi zaten başından layıkıyla götürenlerde sorun olmadı.
Şimdi burada garanti konularınızla ilgili yorum yapmam tüm taraflarca sakınca doğurabilir, ama genel özetiyle durum yukarıdaki gibidir.
Garanti tamamen üretimsel ve tasarımsal(görselden ziyade endüstriyel ve mühendislik tasarım) sebeplerden oluşan sıkıntıları gidermeye yarayan üretici/distribütörün sağlamakla kanunen mükellef olduğu bir sistemdir ve aslında bir 'hizmet' olarak görülmemelidir.
Hizmet sayılabilecek olan garanti bu 2 zaruri sene sonrasında devam ettirilen; 'Müşteri Memnuniyeti(MM) Garantisi', 'Uzatılmış Garanti' vb. garantilerdir. Bu Uzatılmış Garanti BMW haricinde tüm markalarda uydurmasyon garantidir, üreticinin verdiği bir garanti olmadığı gibi hiçbir noktasına da karışmaz. Bir sigorta firması dosyayı inceler ve evet/hayır der. MM Garantisi ise çeşitli koşullar altında uygulanan anlık kolaylıktan ibarettir.
Peugeot Türkiye teşkilatında, müşterinin aracının arızasının tespiti, kullanıcı hatası olmayabilecek arızaların ulusal/uluslararası teknik danışman onayı ile tespiti, arızanın garanti işlem isteği olarak Peugeot Türkiye merkezine İSTENEN FORMATTA, DÜZGÜN, AÇIK ve gerekirse(genelde gerekir) fotolarıyla beraber iletimi, gelen yanıta göre onarımın Peugeot adına yapılması veya neden garantiye girmediğinin DÜZGÜN İZAH EDİLMESİ sorumluluğu bayilerdedir.
Aracın garantide olup olmadığı, garanti dışı kalıp kalmadığı(araca 3. parti yapılan işlemler sonrasında), arızanın garantiden karşılanıp karşılanmayacağı, MM garantisi uygulaması, garanti dışı olan arızaların neden dışarıda kaldığı sebebi eylemlerinden Peugeot Türkiye sorumludur.
Ayrıca garantiden değiştirilen parçalar hiçbir surette müşteriye verilmez, belli bir süre boyunca saklanır, aksi belirtilmediği sürece süre bitiminde kırılarak imha edilir. Peugeot bazen parçaları incelemek adına Fransa'ya yollanmasını isteyebilir.
mturhat'ın dediği gibi garanti koşulları oldukça ayrıntılı bir biçimde garanti kitapçıklarınızda yazar. Sıfır km araç alan tüm araçlarda kullanma kılavuzu eksik olsa bile bu kitapçık olmak zorundadır periyodik bakım takibi açısından. Ayrıca sanırım www.peugeot.com.tr de güncel versiyonları download edilebilir vaziyette. En güncelinde 'boya kalınlığı 50 ila 500 mikron arasında farklılık gösterebilir' ibaresi yazıyor.
Yukarıdaki yazıya ek:
Türkiye'deki tüm Citroen bayilerinin TSE ve ISO 9001'leri eksiksizdir. Bunu distribütör dayattı.. Ama eğiterek öğreterek dayattı.
Türkiye'deki Peugeot bayilerinin maalesef çoğunun bina ruhsatı bile yoktur. Bu yüzden TSE alamazlar. ISO'dan haberi olmayan da çoktur. Kanun her distribütörün her coğrafi bölgede en az 1 TSE belgeli yetkili servisi olacaktır der. Peugeot Türkiye'yi de bu asgari zorunluluk bağlar, ötesine karışmaz, çünkü 2-3 senede bir değişen üst yönetim şekli ile buna sıra gelmez. Ege'de Peugeot'yu ben kurtarıyorum :D Kaldı ki uzun süre ilk ve tek ISO 9001(ki alması en tırışka olan belgedir) belgeli Peugeot bayii idim. 'tek'liği kaybettim çünkü Diyarbakır bayii de aldı. He bu arada hizmet kalitesi olarak ta tek geçerim orayı.
Fark burada.. Bayiler hatalı gibi görünebilir, ama değildir, sıkıntı merkezi yönetimdedir. PSA'nın 2 markası, biri PSA'nın kendinde(Peugeot) diğerine de bildiğim kadarıyla ucundan ortak(Citroen).. Aradaki fark ortada.. Citroen bugün Peugeot'yu geçemiyorsa tek sebebi ülkenin markaya olan yabancılığından ve PSA öncesi imajındandır.
Örneğin EP6CDTX'li DS3 ciddi olarak hayallerimi süslemektedir :D
Gece gece yazasım geldi:)
Sorunlu olduğuna dair genel fikir oluşmasına muhalefeten:
Aracım 52bin de.. Vakitsizlikten servise en son 40bin küsür de girdi. Şu an 4 fren+ön fren diskleri bitik.. Araba tren gibi duruyor. Arka tampona vura vura boyancak hale getirdiler hala onunla dolaşıyorum. Yağ seviyem 3/4'te.. Araçta stabil olmayan bir yazılım var. Alt motor kulağı kırık, rölantide bile sallanıyor araba, istanbulda yüksek süratte giderken göremediğim bir çıkıntı sağ önü takmamdan ötürü muhtemelen sağ ön amortisör gidik. Sol ön lastiktede 1 ay kadar çiviyle dolaştım. Ptesi ist-izm, Perş izm-ist yaptım. Tamamı karadan, deniz taşıtı kullanmadım. GPS açıktı full log tuttu. Full bastım. 3/4 depoya gittim tek yönde. 108 km ortalama sürat ile katettim. Honda'sından Porsche'sine yolda takılmayan kalmadı 2 yönde de. Panik frende Hondacı arkadaş rahat benden 5-6 metre önde durabildi. ömründen 10 yıl kaybetti. Tamam, yılda 30-40 kez katettiğimden iyi biliyorum yolu ama virajlarda eşlik edebilen bile olmadı.
Bu yolda çok çeşitli markaların çok çeşitli araçlarını aynı disiplinde kullandım. Bakımsız haline rağmen bana bu kadar güven veren başka bir araç olmadı. Güven demişken 2 kere otoyolda 210 gibi bir süratle yanaktan lastik te patlatmışlığım da vardır. Bir Peugeot 308 idi HDi 110bg , Continental hatayı kabul etti. Diğeri 210bg bir Boxster idi Michelin hatayı kabul etmedi.
İnanın RC'ler çıtkırıldım araçlar değildirler :D:D
Sıfır iken yapılan tamir derken aracın taşınması sırasında hasar alması durumuysa, evet. Ama sadece bu değil.
Parçanın durumuna, ölçen cihazın kalibrasyonuna, boyanın tipine göre olan değişikliklerden ötürü maalesef bu konuda çok bilgisiz olan halkımız çok fazla dava açtı. Daha da bilgisiz olan bilirkişi ve hakimler tüketici lehinde 5dk. celselerde kararlar da verdiler.. Arkadaşımın Pejosu 180 mikron bnmkisi ise 70mikron(arabalar farklı renk) diyip dava açan çok oldu. Veya plastik parçaların üstündeki kalınlık ile sacın üstndeki kalınlık farkından dava kazanan da çok oldu.
50-500 evet oldukça büyük bir aralık. Garanti olsun diye sanırım bu kadar yüksek bir aralık verildi.
Ama bu ibare sadece araç değişimleri için devreye giren bir ibare zaten. Kimsenin aa bnm arabam 30 mikron boyayın şunu garantiden diyeceğini zannetmem.
satılmasın abi, sorun değil. burdaki servisten memnun değilim. birde genel merkezden. arabadan memnunum. burada kötü yanlarını paylaşırım. iyi yönlerini biliyoruz zaten.
deniz dostum, genel merkeze ASLA iletmem. aradım 1 kere bayan çıktı derdimi anlatamadım. daha yetkili kişiye bağlayın dedim. en yetkili benim daha üstüm yok dedi. sonradan öğrendim ki kadının alakası yokmuş. ONLARDA KOLPA yani...
iletsemde 1 değişiklik olmayacak. napacaklar? beyfendi özürdileriz buyrun baskı balatanın parasını geri veriyoruz yada istanbuldan teknik elemanlar gelip kayış sesinizi hallediyoruzmu dicekler? Kim ne düşünür bilmiyorum pejoda garanti yok ve adanaya derdimi anlatsam bile istanbul garantiye derdimi anlatamıyorum. toyotada a-z herşeyi kendileri bakıyor garantiden değişiyorlar. MÜŞTERİ HİZMETLERİ süper. en azından müşteri hizmetleri var KOLPA'lar yok...
tekrar söylüyorum RC alınacak arabadır. Aşırı memnunum, zaten fiyatım en pahalılardan. o fiyata kimse almayacağının bende farkındayım. satılırsa bocanegra alacağım yada dizel birşey alıp + bir proje var kafamda...
bir şeyi merak ediyorum bu araçlarda kullanılan motor mini s lerde yokmu,mini hiç servise gitmiyormu her parça garantiye giriyormu hakikaten merak ettim.sen bu araçla 230 hp lik tayyarı, stok cupra yı,2000 stok wrx, golf gtı,.vs araçları tokatla sonrada gel şikayet et bu saydığım araçlar 85.000 /120.000 tl lik araçlar o zaman gidin bu paralara bu araçları alın, sevenleri aslan'larıyla rahat bırakın BAKAMAYACAĞINIZ ASLANI KAPIDA BEKLETMEYİN...:icon_tup:
BU ARADA Cıv cıv cıv sesi su pompası yani devirdaim kasnağı bağlantı ayağı bilyalı bir parça krantan devirdaime akataran parça parça tr de yok france dan geliyor.... ;)
burada miniye borusan adana bakıyor. bir ara sürekli uğruyordum geçerken bmw/mini servisine. servis olarak tr genelinde pahalı ama iş yapıyorlar en azından.garanti tabiki geçerli. yetkili bmw servisinde motor sıfırlanan arabada bloktan kol çıkarınca garantiden sorgusuz sualsiz değiştiler sandık motorla. aynı şey peugeotta olsa yüzüne bakmazlar üstüne üstlük AZARLARLAR garanti için pejo kadar uğraştıran görmedim. dostum bende daha önce çok aslan sürdüm. daha önce 2 adet 205 gti vardı sahip olduğum. şu an rc var adanada ilk ben aldım. 1998 yılında 106gti incelemiş biriyim. pejo sevgim eskiden beri geliyor. sitemim arabaya değil zaten. emin ol 2. eli iyi olsa bakmayacağımız aslanı kapıda çoğu kişi bekletmez.
Bir şanssızlık serisi yakalamışsın gibi duruyor :( Şu burada konu olan yedek anahtar mevzundan İnanç merkeze soru sormuş telefonda, bana geri dönüşü şikayet şeklinde oldu bayaa bir yüklendiler milletin anahtarını mı gasp ediyorsunuz bile dediler :D
Adana'nın da aynen tepelerine çökmeleri lazım. Bence bir kez daha dene.
Şu Eworen'in satmaya çalıştığı JBL'li cam tavanlı RC'nin ilk sahibi Cupra kullanıcısı.. Cupra'nın yerine RC'yi aldı. Cupra'yı satamadığı için bir türlü RC'yi sattı, nakite sıkışıp.. Hep söyler, RC şimdi satılıyor olsa bir tane daha alırım. Sapanca'da oturup her gün Kozyatağı'na İstanbul'a gidip gelenlerden.. Full otoyol hayatı..
Bu konu aslında Türkçe içerikli tek 207 RC Satış Sonrası ve Modifiye AR-GE konusu. Deneme yanılmalar tecrübeler marka yüceltme kaygısı olmadan direkt paylaşıldığı için sanki sorunluymuş gibi yorumlanabiliyor ama olay aslında en optimum çözüme ulaşmak için katedilen adımlardan ibaret.
MCS kullanıcılarının büyük bir bölümü aracı 'olduğu gibi' kullandığı için Türkçe içerikli bu tip konular pek oluşmuyor. Ama yabancı forumlarda özellikle İngiliz forumlarında hem RC hem R56 MCS ve JCW ile ilgili bizimkine benzer konular mevcut, yüzlerce sayfa.. Hatta Türkçe yaygın bir dil olsa dünyada bu konudan o forumlara da çok alıntı gider. Oralarda hala 'problem' statüsünde olan burada 'çözüm'e dönüştürdüğümüz ufak tefek şeyler de mevcut.
arkadaslar sahsi görüşüm araba konusunun tamamen sans olduğu aldıgım arabaların hic birinde problem yasamadım hatta basıma benım yuzumden olusan hataları bıle servis garantıden halletti bıraz sans bıraz servise kalıyo butun iş ,mini forumlarınada takılıyorum arasıra ordada ıstanbulda servislerden sıkayetcı dunya kadar kullanıcı var özellikle bılınen buyuk servislerden ve cok basit problemler yuzunden ayrıca mınıyı bizim rc leri kurcaladıgımız kadar kurcalayan yok sanırım bu yuzden kaynaklanıyo sorunlar
sağol kardeşim ağzına sağlık sen bu kadar kurcala yay tak amortisör takma sonra amortisör patladı garantiye girmedi girmesin ne olacak 122tl
bence çok yanlış biliyosun. ben serviste teknisyenim, garanti kapsamında 280.000 kmde enjektör işemesinden piston delinip blok patlatan ticari bir aracın komple motorunu değiştirdim. söylese bu kmde hangi markalar komple motoru garantiye sokar. triger kayışından ses gelmesinden dolayı 100.000 kmde triger seti garantiden değişirmi? işte bunlar peugeotta.
çalıştığınız servis nederece yardımcı olabiliyor onu bilemem ancak biz servisten mutlu değiliz.yanlış biliyorsun demek yanlış oluyor.yanlış bilecek birşey yok.
-araba var
-servis var
-problem var
çözüm YOK.
Emrah şuan belkide türkiyenin en temiz RC lerinden birine sahip.tabiri caiz ise KIL müşteri olması nedeni ile en ufak tıkırtıda servisten geri bildirim alır inceler.arabaya hala emekli formunda biniyor.bukadar bilinçli bir müşteriyi taşıma kapasitesine sahip olamamaları nedeni ile eleştriliyor zaten servis.GT ile RC farkını kavrayamamış servisten zaten ne beklenebilir ki??
Lastik patlağını yaparken oluşan çizik belkide 1 cm değildir.Ancak olmaması gerekir.araç rolantideyken gelen o kuş sesi giderilmeliydi vs vs.
Sorun her araçta olabilir.Buna itirazım yok.Ama giderilmemesi tek kelime ile hezimettir...
antalyaya bekliyoruz servisinden memnun olmayan arkadaşları..
benim arabam yürüyen full stock, amortisör-tabla değişti? neden acaba? jantarımda 1 adet çukur lekesi yoktur, şehir içi 50yi geçmem? çukurlara dikkat ederim? parasında değilim ben madem garanti için lak lak yapacaklar aracın fiyatını düşsünler garantisiz diye satsınlar. ben garantisiz alırdım 122tl değil 200 yine verirdim. ucuz çünkü... hangi spor arabanın baskı balatası 300tl civarı acaba? parça ucuzluk yönünden şikayetim yok zaten
bana birisi acil 1. vitesten 2. vitese geçişte senkromeç cırtlaması ile ilgili yardım etsin :( garantiden değişti tekrar değişmiyorlar... ses dahada çoğaldı garantiden senkromeç değiştikten sonra. ne yapmalıyım?
nasıl degısmıyorlar kardesımya öyle bır dunya yok... üstlerıne git. bende gt varken kac kere degıstı o parcalar sayısını hatırlamıyorum en sonunda bas edemedıler komple sanzıman getirdiler... imkanın vede vaktin varsa ankaraya göral peugeot servisine gitmeni tavsiye ederim :icon_tup:
Peugeot'un malesef her servisi birbirini tutmuyor.Bence bu yüzden bu markanın kullanıcılarının yarı kesimi çok memnunken diğer yarısı çok şikayetçi.Şahsen bende memnun olan kısımdayım.11.000km de baskı balata gitti ve garantiden değiştirdim.Vites geçişlerimde sorun vardı.Götürdüm parça siparişi verdiler aracım 5 gün serviste bekletildi ve bana kullanmam için bir araba verildi.Daha sonra parçanın yanlış geldiği açıklandı ve tekrar parça beklemeye başladıklarını söylediler ve aracı bana geri verdiler.Bu şekilde 1 hafta kullandım ve vites kutusu komple gitti.Aracı tekrar çekiciyle servise götürdük.Aracım 10 gün kadar serviste parça bekledi ve parça sorunsuzca takıldı.Bu on gün içinde bana tekrardan kullanmam için bir araç verildi.Tek sorunum bu oldu fakat bu parçada garantiden değişti.Üstelik defalarca özür dilendi. Yani mağdur olmadım.En son bagaj kapağında sorun vardı götürdüm o da sorunsuzca halloldu.Ayrıca servise ne zaman gitsem çok hoş bir biçimde karşılanıyorum.Eğer genel merkeze veya fabrikaya götürdüğünüz servis hakkında şikayette bulunursanız sorunun çözülecek hale geleceğine inanıyorum.Cevapsız bırakılacağınızı sanmıyorum çünkü marka prestiji adına onlarında lehine bir şikayet olacağını düşünüyorum.Bu hatalara gelince:Sonuçta fiyat\performans olarak çok başarılı bir araca bindiğimizi düşünüyorum.Bu tarz hatalar her araçta oluyor.Bu yüzden Peugeot a durmaksızın suç bindirmenin yanlış bir yaklaşım olduğunu düşünüyorum ; çünkü RC bunu haketmeyen , oldukça başarılı bir araç:).Yanlış anlaşılmak istemem altını çizerek söylemek isterim ki ben sadece kendi fikrimi söyledim kimseyi hedef almadım:)
hangi servis bu dostum? serviste tanıdık varmı? benim servisinden tanıdığım var ona rağmen böyle... baskı balatamı bende değişti,garantiden imkansız değişmez dediler... hatta baskı balatayı söylemeyelim yoksa senkromeçleride garantiye almazlar dediler. güvendim tamam dedim... işte anlatmak istediğim bu çifte standart... rc ye kötü demedim, rc başarılı olduğunu hepimiz biliyoruz zaten
Sakın beni yanlış anlamayın aracı kötülediğinizi kastetmedim ben:)yazdıklarımdada bahsettiğim gibi genel olarak düşüncelerimi yazdım sizi veya başka birini hedef almadım.Bahsettiğim servis-bayi nin adı aktif-iriyıl.Özel olarak birini tanıdığım yok orada.Fakat bu bizim ilk Peugeot'umuz değil.Yıllardır Peugeot kullanırız.Bu yüzden artık gidip gelerek oradaki birçok kişiyi tanıyor oldum.Sizin başınıza gelen büyük talihsizlik olmuş.Umarım yakın zamanda çözülür sorununuz.