http://www.peugeot.com.tr/media/deli...569-fae6da.jpg
207 üzerinde lanse edilen SSP sistemi belirli fren koşullarında ESP fonksiyonu ve otomobilin hidrolik direksiyonu arasında eşlemeye izin vermektedir. Bu iki cihaz arasındaki iletişim değişik kavrama özellikli yüzeyler üzerinde fren yapma sırasında aracın sağ tekerlekler ve sol tekerlekler arasındaki stabilitesini ve düz yolda durma mesafesini iyileştirmektedir (örnek olarak bir tarafta “kuvvetli yapışan” asfalt ve diğer tarafta, buz, çamur, ıslak çim, vb. gibi “zayıf tutuş”).
Bu programlama otomobilin stabilitesini korumakta ancak fren yapma performansını etkilememektedir. Bu durumda, SSP yolun yapışan kısmında baştan daha fazla fren yapılmasını sağlayacak ve araç dengesini öngörerek sürücünün direksiyon için en uygun açıyı elde etmesine yardımcı olmak üzere direksiyon sistemine tork uygulayacaktır. Bu tork frenlemenin başlamasından itibaren en fazla 100 ms içinde gönderilmekte olup, tavsiye edilen açı 80 dereceye kadar olabilmektedir.
Bu otomatik bir direksiyon grubu değildir, çünkü sürücü direksiyon ayar değerine riayet etmemeyi seçebilir, bu durumda frenleme sistemi stabiliteye öncelik veren klasik stratejiye dönüş yapar. Sonuç olarak, bu sistem, aracın stabilitesi sağlanırken, koşullara bağlı olarak %4 ila %10 arasında değişen durma mesafesi kazanılmasına yol açmaktadır. Henüz çok yaygın kullanılmamaktadır ve bu segmentteki bir araçta ilk kez uygulanmıştır.