Hemen yanmaz biraz km ister
Printable View
Hemen yanmaz biraz km ister
bende sevinmiştim ne güzel ya:D
yandığı zaman ne yapmalı peki o şekilde devammı yoksa yanıltıcı filenmi takalım sizler ne yaptınız
Ben yaniltici takmistim abi, iskender zaten sana sormadan takmistir buyuk ihtimalle, emin misin olmadigina?
Ben kat'i iptal ettikten sonra isik yanmadi, 1 ay sonra falandir sanirim yandi, ertesi gun sondu, ondan da 2-3 ay sonra tekrar yandi yine 1 gun sonra civari sondu, tekrar da yanmadi, 1-2 ay sonra da sattim zaten
Arkadaşlar yayın da etkisi var biliyorum ama lastik basınçlarını fabrika verisinde 2.6 bar=37-38 psi de tuttuğum için acaip sert oluyor.Sizde durum nedir?
34 psi da tutuyorum ben. Ama 33.9 oldu mu ötüyor. 34 bile sert aslında bana.. Bnm havam 30-32 olur mevsimine göre..
Ben sensörü serviste yazılımla iptal ettirdim.Kafasına göre ötüp sinir ediyordu beni..34 e düşüreyim bari havaları..
bende 1940 mbar diyor pik.1200 lere kadar düşüyor kesiciye doğru.daha sert yayı nereden buluruz peki?benim arac stokken 1700 pik yapıyor ama sizin 207 lerde bu ayardır hatta daha fazladır benim turbom daha ufak :)
207 rc için en iyi sorunsuz sonuç alınan firma yada isim hangisidir arkadaşlar??
Arkadaşlar citroen ds3 için egzos sistemi süşünüyoruz. Fakat arıza ışığı yanma sorunu ile karşı karşıyayız.
Yanıltıcı olarak nasıl bir çözüm yolu izlemeliyiz ? Yardımlarınızı bekliyoruzzzzz :)
Şimdi enteresan birşey söyleyeyim ben bu yanıltıcı ile ilgili..
Hemen her ölçüde yanıltıcı denedim hiçbiri işe yaramadı. Tasarım değiştirdi kör tapa kullandık nafile. Sonra yazılımla işi çözdük. Ancak üşengeçliğimden yanıltıcıyı da sökmedim(ebat olarak ta en büyüğü idi). Yanıltıcı Sabitleme hatası, rezonans, ağırlığı vb. sebeplerden ötürü boş kat ın alt sondasının yeri koptu. Bunu da oradan çıkan egsoz gazının turbonun dışını kurum içinde bırakmasından anladık(önce turbo ayvayı yedi sandık :)).
Sondanın yeri tekrardan güzelce kaynaklandı hem içeriden hem dışarıdan ve sonda da yerine takıldı. Ben de bu arada arabadaki ateşleme sorunlarını incelemek üzere fabrika stock yazılıma döndüm.
Bu şekilde yaklaşık 3000km yaptım ki bunun 1300 km si şehirlerarasıdır. Lamba yanmadı. Makineyle okutuyorum arıza görünmüyor. Normalde yazılım çözümünde sadece lamba yanmıyor ancak makinada sonda arızası görülüyordu.
Şu an ne yanıltıcı ne de ecu da müdahele var.. Lamba yanmıyor hata çıkmıyor. He bu arada bu 3000 km içinde yarım depo 95 oktan altı olduğunu düşündüğüm berbat bir kurşunsuz benzin de geçti motordan.
evet dostlar.. dp+yazılımdan sonra egsozu da aradan cıkarayım istiyorum :D karar veremedigim nokta 70lik dp'tan sonra cut-out mu yoksa 70lik düz orta+ 70lik varex son susturucu mu? cut-out maliyet acısından bir hayli ucuza geliyor fakat dptan sonra takılmasının handikapları nelerdir? kullanan arkadaslardan bizzat bilgi rica ediyorum.. Asırı ısınmadan dolayı flap motorunun sürekli arızalanması, direkt aracın altında konumlanmasından dolayı olusabilecek riskler vb..?? Sorunsuz güvenli birsey istedigim için cut-out konusunda cok celiskide kaldım.. İkna edilmeye ihtiyacım var :D:D
O değil de biz senin jantları doğrulttuk mu hiç? MİT ajanı olduğum için numaram gizli arayıp soramadım :)
http://img691.imageshack.us/img691/8758/sdc10532u.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/2875/sdc10534u.jpghttp://img62.imageshack.us/img62/4138/sdc10533w.jpg
Buda bonus pug armam uçup gitmişti bende böyle bişi yaptım daha sonra peugeot sport yazısı ile amblemi yapacagım. :D
http://img402.imageshack.us/img402/5246/sdc10535z.jpg
T şeklindeki boru metal mi?
Isınmıyor mu? Turboya çok yakın ısısı ona geçmiyor mu?
Turbo araçta egzoz ne kadar kısa mesafeden cıkarsa o kadar rahatlar araba.. Egzoz sonrasında belki 20km sonra belki 2000 km sonra arıza ışıgı yakacaktır.. Yazılımla arıza ışıgı yakma sorununu Erhan kaldırıyor ;)
arkadaşlar bi el atın şu yazılım knusuna:) nrde yaptırıym nrde yaptırmıym yaptırdıktan snra sağlıklı çalışması için neleri değiştiriym
merhaba :)
şuanda clio 1.6 sport kullanıyorum ama satıcam ve 207 GT almak istiyorum. Aracım satılıdığında bir kaç araç sorucam sizlere, sonrasıda kısmetse ilk kez turbo bir araç sahibi olucam.
şuanda merak ettiğim 2 konu var.
207 GT için CAI ler verimli oluyormu?
turbo araçlarlada headers yok diye biliyorum, turbo manifoldundan sonra de-cat yaparak komple egsoz ve sonunda cat back mi kullanılıyor?
O gırtlaklı boru ne kadar güzelmiş yahu neyin borusu acaba?
Orta susturucudan sonra var custom cut/out çok memnunum senin sorduğun şekilde başka bir RC de var oda çok memnun.Niye bu kadar düşündün ki en iyi çözüm bu.Yaptır gitsin..:icon_tup:
Bu arada Sevgili Deniz ne demiş yorgolar şu konuda acaba?Teşekkürler..
etuners : Technical File