Ahahaha hayat 1.3 bardan sonra başlar diyorum , Senden ricam Deniz in bir önceki postda yazdıklarının İngilizcesini çevirip bana pm atabilirmisin (biliyorum b.kunu çıkarttım ama )
Bir de sizin araçlar şu an limitöre kadar 1.5 bar mı basıyor :soru:
Printable View
Bujilerim TR ye gelmiş bugün yarın kargolar arkadaş..
Takıp bir deneyelim bakalım.Gerçi şu an için sorun yok gibi ama gapları düşürdükten sonra..
http://www.techturkey.com/forum/sohb...-rc-sorgu.html
rc ci arkadaşlar bi bakın bakalım:)
aracı tanıyan varsa yorumlarınızı bekliyorum..
207rc, karsiyakaliozi, FlyingFinish
Beyler, bana şu son 4000'de vtec açan yazılımınız ile ilgili tüm detaylı görüşlerinizi ve fikirlerinizi, beklentilerinizi, tüm diğer çevresel etkenleriyle beraber(sarfiyat, egsoz dumanı, kurumu vb.) bana PM veya burdan yazabilir misiniz?
mail de olur.. deniz hop irde kom tr.
Teşekkürler,
stock yazılımla 0.65 ayarladım biraz iyilesme var gibi fakat egsoz patlatması cogaldı gibi alt devırlerdede üst devirlerdede. onun dısında bi etken yok. patlamaları sevıyorum :D
4000de vtec açan yazılım ile ilgili : :D (kronolojik sıra)
deniz dostum yazılımı ilk yüklediğimde 100km şehir içi 3000i geçmeden sürdüm alışsın diye. sonra otobanda denedim.
orj 100-200 = 24,5sn çıktı
vtecli yazılım :D :18sn çıktı.
son sürat 2-3km arttı. kesici 7100 olduğu için 240a yakın yapıyor yokuş aşağı. (gps değeri bu, kadran 3-4daha fazla)
210km ye kadar çok iyi geliyor(mükemmel değil) sonrasını unutuyorum zaten. + için bayağı mesafe gerekiyor.
kadran videolarımı yüklemiştim buraya gps değerlerinide
dynoya çıktım 199,7hp 312tork çıktı (k&n kutu içi filtre var gerisi stock, s3 dv bile yok)
herşey güzel. uzun yolda yaptım. klima kapalı 120yi geçmeden 7,2 klima açık 7.6lt.
stock yazılımda 0,1 0,2 lt daha fazla yakıyor bence (ortam koşulları değişkenliğinden aynı yakıyor diyebiliriz)
hız sabitleyincede yazılımdan sonra yol bilgisayarına göre ufak düşüş oldu (aynı parkur)
taaa ki ankaraya gidene kadar :D (antalyaya giderkende teyit ettim) fulleme esasına göre yol bilgisayarı / reel depo değerini karşılaştırdım. 0.8 lt miydi tam hatırlamıyorum yol bilgisayarına göre fazla yakıyor. (stock yazılımda denemedim)
5000km nin ortalaması 8.6 lt (rolling de var uzun yolda var genelde şehir içi)
ilk 10000 ortalaması 8.8 di galiba
10000-20000 arasıda 8.5 di (resimler var istersen bulurum)
araba hala süper yürüyordu ki 5000devir civarında belli belirsiz sallama baş gösterdi. benzin kalitesi falandır dedik geçtik. baktım herkeste var. bende yoktu.
şu an bile 1-2 viteste sallama yok gibi 3-4-5 de 5000 küsür devir civarında sallayıp devam ediyor. aracım 25binde
şu anki durum : aracın arkasından feci benzin kokusu geliyor. ( orjinal buji ve orj dv)
egsoz ucu yazılmdan sonra efendi kullanımda normal basınca simsiyah. ilk günden son güne kadar böyle.
kesiklik yaptıktan sonra eskiye göre isteksiz hızlanıyor sanki 3-4 viteste 6300lerde kalıyor hiç gitmiyor gibi...
dediğin olay oldu sanki, yazılım mutasyona uğradı. hep söylerdim çevreme sanki yazılım değişti diye. herkes olurmu beyin kendi kendine yazamaz diyorlardı. bende suçu pejo kalitesine atmıştım :)
geçenlerde sana yazdım 4-5 kişi 5.vites 70-80 civarında kick down gaz yaptım. müzik açıktı sübap sesini herkes duydu :(
deneyeceklerim : rcz bujisi ve s3 dv. sonrasında bir dyno... ondan sonra stock yazılıma döneceğim muzaffer abi gelince. sizler en iyisini bulana kadar yaptırmayacağım.
erhanın barbarosa yaptırdığı 215hp lik yazılımı çok düşündüm. çok iyi dediniz, ama sonrası gelmedi. erhan adanaya geldi. kullanım sonrası yorum gelmediği için yazdırmadım.
1700 ile 5500 arası musteşem orjinale göre. istediğim yazılım ise 0-4000devir normal kalsada olur ama ondan sonrası şu anki yazılıma göre biraz daha boost lazım.
199,7 hp verdi ama dyno çizgisinin 6000den sonraki kısmı neredeyse aynı. o yüzden son hız değişmiyor düzlükte. bu aşikar zaten.
eksoz dumanı stockken sadece kesiciye yakın vites değişimlerinde ufak siyah duman atıyordu, şimdi kesiciye yakın baya duman atıyor ve üst devirlerde ufaktan sabit siyah duman atma varMIŞ (arkadan görenler öyle diyor ben görmedim)
stock yazılımdan baya bir süre sonra cupra fmic, mcs k03 turbo hibrit k04 yapıp qtp, açık filtre yapıp custom bir yazılım düşünüyorum. hedefimde stock enjektör ve pompanın dayandığı 250hp değerlerine getirip bırakmak...
yada 3-5 bakmicam satacam hayalimdeki 205i yollara düşüreceğim :D
uzun oldu ama aklıma gelenleri yazdım. merak ettiğim niye sorduğunu :D
birde aklıma gelmişken kimse yazılımından memnun değil, yada uzun vadede memnun kalmıyor. niye anlamadım. yazılım bilgim olsa deneyeceğim ama nerdee :(
@207rc
walla yazdıklarınızı okuyunca 2 araba bu kadarmı aynı karaktere sahip demeden geçemiyorum yurtdışı forumlarındanda takip ediyorum kendi aracıma millet neler yapmış ne almış diye ,aslında 2 farklı motor ama limitler aynı, turbo,pompa ve enjektorlerın kapasite aynı. umarım güzel bi yazılımla istediğin ayarı tutturursun, benim aklımdada widebandla güzel bi ayar yapıp yazılımı ona gore yukletmek var. birde intercooler için kac lt tavsiye ediliyor. giriş çapı ne olmalı sizce ?
The map mutation has not an end point. Map is always exposed mutation according to engine's running condition. This behaviour may result small increment or decrement on overall performance, especially in acceleration.
Once upon a time i've asked that is there anybody who get rid of this but no one answered.
I don't want to demoralize you but, in my car, this mutation is always degraded the overall performance. We had to flash ecu everytime to remain the performance at constant. But i have to say that my car has a lot of ignition and timing problems even at stock ecu map in that time.
We have made some comparisons with the original modded map and the mutated one. According to our observations there is about 30% difference per 2500km mileage between them in a hexdecimal-based comparison. When we decode the map the reference values are the same with the original. But in actual, for e.g., if original map's abs pressure is 2100mBar at 2000-2500rpm interval as reference and if the map is mutated, turbo would have 2000mBar abs pressure instead of 2100mBar. If we reflash, we get 2100mBar.
Pek şahane ingilizcem ile böyle yazabiliyorum :)
rcz'nin turbosu ile rc'ninki aynı deil sanırım değil mi?
Bide standart turbo ile oynayan var mı pallerini büyüten?
Turbolar aynı değil. MCS le de aynı değiller. Pallerle oynayan var mı bilmiyorum
bugün tymu arkadaşımızla çıtırdan log aldık. doğuş ben timuçin yorumladık :D
yanlışım varsa kendi düzeltsinler
1-2 vites 1,35 bar peak (4500dd lerde)
3vites 1.44 bar peak (4500dd lerde)
6000devirlerde 1bar oluyor.
5600 devirlerde yani silkelemede avans haritası V çiziyor ve -8e düşüyor gözüküyor (2.vites)
1.viteste bir anormallik yok
max hava emiş 55derece 3. viteste basarken
ve kesici 7330 devir.(miş 7100 civarı zannediyordum) muzaffer abinin 1 önceki yazılımı 7500dü
1.vitese 72km/h :D
müsait zamanda 0-100 0-400 ölçeceğiz:D
Bugün bir arkadaşı beklerken arabada bi titreme oldu motorda böle dereceli varmış gibi bi ses ama devir sabitti. İlk defa yaptı ama 1e takıp biraz ilerledim tekrar durdum sonra kesildi neyden olabilir? Sente ayarından falan olabilirmi sarsıntılı çalışıyormuş ya öle bi durumda?
Brisk ler Ctesi gelmiş şirkete bugün verdiler..İçinden katalog, sticker da çıktı..İlk boşlukta taktıracağım..
beklıyoruz bro
bu yazılım ir süre sonra herkestemi aynı sıkıntıyı çıkarıyor 207 lerde yoksa sadece sizdemi bunun bi çözümü yokmu bnde rc degil fakat 207 gt almayı planlıyorm bütçem geregi ama bazı postları okurken insanın hiç alası gelmiyor bi arkadasımda vardı sente problemi çıkmstı 12000 km de deydi daha araç garantiden yapılmstı ve servistekiler bu arçların hepsinde b sıkıtı oldugunu dile gtrdi ama garantiden açılıp yapıldktn sonra bi sıkıntı kalmamıstı bu konuda bilgisi olan tecrübe eden varmı illaki geçmis postlarda yazılmstr ama baya kalabalık bi konu oldgu için bulamadm:D
sente problemı ilk gelen partı 207 gt/rc mini lerde vardı suan oyle bır sıkıntı yok aracı stok kullanırsan sıkıntı yok oynamaya basladınmı kişisel beklentilerinle beraber sıkıntılar baslıyor fiyat /performans kriteri bence yuksek bı arac sıkıntı her markada var bence fazla takılma
simdi aklımdakileri bn size söylym
tabi zamanla maddiyat oldkça yapıcaklarım
s3 dv cupra fmıc
70mm custom turbo back
k04 turbo (oem turbo ya k04 un palleri seklinde)
custom yazılım
güzel bi custom cai
sanırım bujilerde bide iyilestrme yapmam gerek onuda bu konudan ögrendm:D
eklemem gereken herhangi bisi varmı sıkıntısız binmem için?
Tamam aynı satırda olunca ben görmemişim..Deneyen olmuştur ama forumda yok bildiğim kadarıyla..
Mutasyon işini ben Naman dan duydum..Doğrudur , incelemiş çünkü..
Benim de aracım son zamanlarda istediğim gibi gitmiyordu (anlam veremiyordum bu duruma ) belki de bu mutasyon işindendir..
Ha şimdi yeni bir map deniyorum şu an memnunum..
Bunun çözümü yazılımı yaptıracağınız yerle anlaşıp belirli KM lerde tekrar yükletmek başka çözümü yok gibi gözüküyor..Çok önemli değil yani yeter ki imkan olsun re-map yaptırmak için..;)
Benim şahsi görüşüm saydıklarınız ile 195-200 HP lere gelir o araç ve kullanımı çok keyifli olur..
GT RC den daha konforlu bir araç , performans da eklenince yanına uzun süre binersiniz..
bu arada yazılım olarak mehmet gazihanın yazlımından memnunsunuz sanırım
Özgür selamlar. Tolga Ertem, istanbul dan 2010 model 207 Beyaz Cam tavan RC kullanıyorum. Reklamcıyım yas 38:) Seni ve RC için yaptıklarını keyif ve heyecanla izliyoruz. Bu sitede daha yeniyim. 207com.tr da threeshould Mehmet ve Fatih RC iyi bilirsin mutlaka. Senden sık söz ediyoruz. Acıkcası kafaya taktım RC den alınabilecek sağlıklı max guc konusuna. Su an italyadan Supersprint egzos getirtip taktım Forge blow, BMC intake kit var. Supercihips stage 1 yazılım var ama Sonuctan hic memnun degilim. Mehmet Gazi han ve Megachips yazılıp mevzusunda memnunsun anlasılan, öneriyosan gitmeyi dusunuyorum. Tabi bunu intercoolar dan sonra yapmak belki daha sağlıklı olacak. Ne onerirsin?
bu arada gt nin ve rc nin net olark kg lerini bilen varmı ruhsattakiler bazen yanıltabiliyor net bilgisi olan varmı?
sorum hala güncel:D
Bana göre hybrid turbolar çok sağlıklı değil.
Mehmet Gazihan dan her türlü memnun kalırsınız , ne istediğinizi net olarak anlattığınız sürece sorun olmaz..Her zaman geliştirmeye açık bir yazılımınız olacak..
Ben 1,5 sene kullandım.En ufak sıkıntı yaşamadım..
Şu anki fmic 4 LT , forge un yada Ibiza nın ki 8 LT ..
Abi selamlar, max güç ( orj turbo ile ) 235 hp -krank 390 nm civarları ..
Fakat bunun için ,
1-Intercooler uptade (seat ibiza cupra tavsiye)
2-audi S3 Dump valve in internalleri ile değişim
3-cat iptali
ve münkünse water/meth kit şart..
Mehmet in GSM: 0 532 243 73 66
8 lt fmıc bize fazla gelir gibi 4 lt makul
Arkadaslar cevaplar icin cok tesekkurler... Özelden mesajlara replay yapmaya calıstım ama sitede yeniyim, bazı seyleri yanlıs yapmıs olabilirim. Cok pardon...
Özgür Mehmet Bey ile irtibata geciyorum.
Mehmet Bey uygun bi zaman da arıycam sizi cok tesekkürler...
Benim aracim cam tavansiz kantarda 1240 kg cikti