:O kanka o dynonun çarpımı fazladır ya. 30 hp verirmi. Bende kat iptali 60lık boru kutu içi filtre var 165 hp çıksa göbek atarm:D Çıkıcam dynoya mersindeki açılmamış daha bugün sordum
Printable View
http://img30.imageshack.us/img30/6536/sdc10517zf.jpg
arkadasımız aracına coil yaptık suan üzerinde 195/65/15 jant lastik var. konfor olarak güzel fazla sert sekmesi yok. hala 3 cm indirme payımız mevcut. maşallahlarını esirgemeyin :) :icon_tup:
Zeki haftasonu atla gel ;)
ErK_aY coıl ne marka fiyat ne kadar bılgılendır bızı montaj ayar nerde nasıl yapıdı
dyno basında yasin okunmus galıba :) neyse ben hesabı abıme devredıyorum herkese ıyı forumlar :) ...
Bende coile geçicem bi iki haftaya. Chip parasını coile vericem ona üzülüyorum:( Ama bu haliylede araba çok sert en ufak bişeyde bam güm giriyo 50 yi geçmez oldum.
Abi çok sağolun. Ama adanaya gelip dynoya girmek en az 150 ye patlar coil için para denkleştiriyorum:( Ama doğuşada söyledim artık sizin olduğunuz buluşmaları kaçırmam:) Adanaya her gelişimde aricam sizi müsait olursanız sizi görmeden dönmicem.
.............
Zeki öndeki yayları bana yolla kardesim sert Mert 2haftadir araç garajda walla kıs diye cikartmiyom 50 60 giderim artik
headers yapılırken turbonun twin scroll olduğu göz önüne alınmaz ise eğer, yani borular eşit uzunlukta hazırlanırsa, pek birşey kazanacağını sanmıyorum. hatta zararı da olabilir?
resimde de görüldüğü üzere 1 - 4 silindir üsten yani geniş volüt den , 2-3 ise altta kalan dar olan volütten üflüyor.
artı turboyu büyütmedikten sonra daha geniş manifoldun ne gibi bir artısı olabilir ki? zaten turbine girişte yine daralıyor.
http://img140.imageshack.us/img140/6...nements302.jpg
headers dediğiniz parça downpipe olmasın?