User Tag List

Sayfa 808/1195 İlkİlk ... 308708758798806807808809810818858908 ... SonSon
22691 sonuçtan 15.334 ile 15.352 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #15334
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anten en son 8.5 tl idi
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  2. #15335
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun anten çok tatlı. keske sipariş vermişken 10 tane falan verseydınız. nerde nasıl veriliyor sipariş ?

  3. #15336
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle ama abi daha yeni aldım az yaksın

    Benim jantların rengi sizinkinin 1 ton açığı,bence yine bu rengi kullanın Gunmetal bu jantlara çok yakışıyor.
    aynen mert'in dedigi gibi özelliklede beyaz renge cok yakısıyor bu renk.

    piano black beyaz da boguyor aracı çok zıt kalıyor. füme , köpek balıgı grisi , kırmızı da piano black mukemmel duruyor speclerı bolmuş gibi bir görüntü veriyor.

    bence sakın bozma cok iyi duruyor bu renk.

  4. #15337

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anten en son 8.5 tl idi
    bendeki son anteni minik thp ye taktık

  5. #15338
    aldatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merhaba ıyı aksamlar arkadaşlar bu 5. vıtes dişlisini değiştireyim mi önerilieriniz nedir bır kaç arkadaşla gorustum sızın fikirlerinizide alayım ........

  6. #15339
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aldatmaca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba ıyı aksamlar arkadaşlar bu 5. vıtes dişlisini değiştireyim mi önerilieriniz nedir bır kaç arkadaşla gorustum sızın fikirlerinizide alayım ........
    roll yapıyorsan degiştirme , roll le işim yok günlük kullanıyorum tasarruf yapacam diyorsan degiş. ama 5. viteste devrin cok düşer degişirsen.

  7. #15340
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    roll yapıyorsan degiştirme , roll le işim yok günlük kullanıyorum tasarruf yapacam diyorsan degiş. ama 5. viteste devrin cok düşer degişirsen.
    Emircim bu işlem kaç maal oluyor ve nasıl yapılıyor? Önceden de duyuyordum bu uzun 5 takma olayını.

  8. #15341
    aldatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emircim bu işlem kaç maal oluyor ve nasıl yapılıyor? Önceden de duyuyordum bu uzun 5 takma olayını.
    165 lira dişli takması cok basıt lastık sokuluyor sanzıman ınmesıne gerek yok sadece adaptasyon yapılıyo................işçilikte 150 lira alsalar ...fazla bır masrafı yok .......

  9. #15342
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aldatmaca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    165 lira dişli takması cok basıt lastık sokuluyor sanzıman ınmesıne gerek yok sadece adaptasyon yapılıyo................işçilikte 150 lira alsalar ...fazla bır masrafı yok .......
    Ne faydası oluyor peki,uzunda yakıt tasarrufu mu?

  10. #15343
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emircim bu işlem kaç maal oluyor ve nasıl yapılıyor? Önceden de duyuyordum bu uzun 5 takma olayını.
    abi bence arabanın şanzuman oranları on numara. hiç ellemeyin derim. 228 gayet yerınde hatta 5 az daha kısa olsa i 210 gibi bitirse 1 boy gibi daha onde olur. 210 km süratlerde. millet takmıs top speed e ne var bu top spedde anlamıs degilim.

    uzatmak yerıne kısaltmak , aracı hafifletmek daha mantklı olur.

    NG 106 ile SUS s2000 denerken kımse NG donuna kadar sokuktu kısaydı demıyor deçtimi geçti diyor ( şanzumanı bitene kadar. )

    allah nasıp ederse sag kalırsak TR' nin en hızlı 207 sini 2015 nisan ayında yapmaya baslıyoruz hep beraber. niyeti bozdum abi. yok yok spec

  11. #15344
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne faydası oluyor peki,uzunda yakıt tasarrufu mu?
    evet mert'im yakıt , atıyorum 80 le gidiyorsun devrin 3 bin mesela. 5 uzun dişli taktın 100 km 3 bin yine aradaki 20 km sürat karın oluyor devir kalıyor. sadece % 2 gibi bir rüzgar etkiler yakıtını oda 100 km süratle gittigin için.

  12. #15345
    aldatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bence arabanın şanzuman oranları on numara. hiç ellemeyin derim. 228 gayet yerınde hatta 5 az daha kısa olsa i 210 gibi bitirse 1 boy gibi daha onde olur. 210 km süratlerde. millet takmıs top speed e ne var bu top spedde anlamıs degilim.

    uzatmak yerıne kısaltmak , aracı hafifletmek daha mantklı olur.

    NG 106 ile SUS s2000 denerken kımse NG donuna kadar sokuktu kısaydı demıyor deçtimi geçti diyor ( şanzumanı bitene kadar. )

    allah nasıp ederse sag kalırsak TR' nin en hızlı 207 sini 2015 nisan ayında yapmaya baslıyoruz hep beraber. niyeti bozdum abi. yok yok spec
    5. dişli 260 son surat hem dıyon en hızlı 207 yapacam hemde dıyon 210 hız olsun en hızlı deme en seri dee...........ynlemans yaptırmış yakıtta ekonomı dıyor memnunum dıyor fazla bır malıyetıde yok fıkırlerınızı beklıyom...........

  13. #15346
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aldatmaca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5. dişli 260 son surat hem dıyon en hızlı 207 yapacam hemde dıyon 210 hız olsun en hızlı deme en seri dee...........
    neyse......

  14. #15347
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    komple mekanık update + en verimli turbo ıvırı zıvırı bir liste cıkara bilirmiyiz ?

    krangı degişmeye gerek varmıdır ? en iyi dolu şekilde yuklesek aracı ortalama ne alabiliriz ?

    + bütün işlemler 30 bin tl yi geçermi + beyini degişmeye gerek varmıdır ?

  15. #15348
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Uzun 5 takılmış hiç örnek video var mı özellikle top-end yani 4 bitirip 5 e atılmış hali ile ilgili?

    Ben genel güç - tork dengesi ortada olan arabada öyle aşırı yavaşlatacağını hiç sanmam özellikle 4 bitirip 5 e atıldığı zaman 5500 civarı yerine 5000 civarına düşen bir oran var ise, daha iyi zaman bile çıkarır uzun 5 ile standarta göre..

  16. #15349
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bence arabanın şanzuman oranları on numara. hiç ellemeyin derim. 228 gayet yerınde hatta 5 az daha kısa olsa i 210 gibi bitirse 1 boy gibi daha onde olur. 210 km süratlerde. millet takmıs top speed e ne var bu top spedde anlamıs degilim.

    uzatmak yerıne kısaltmak , aracı hafifletmek daha mantklı olur.

    NG 106 ile SUS s2000 denerken kımse NG donuna kadar sokuktu kısaydı demıyor deçtimi geçti diyor ( şanzumanı bitene kadar. )

    allah nasıp ederse sag kalırsak TR' nin en hızlı 207 sini 2015 nisan ayında yapmaya baslıyoruz hep beraber. niyeti bozdum abi. yok yok spec
    Yok yok ben yapmıcam sadece merak ettim çünkü sürekli duyuyorum ben bu rc'lerde uzun 5 lafını. Top speed bende kovalayan birisi değilim açıkcası,benim için önemli olan 200 km'ye nasıl çıktığı ve çıktığı gibi frene bastığın zaman durması.
    Yüksek süratlerde giderken eski aracıma göre çok daha iyi duruyor ve yol tutuşu gerçekten tüm rc sahiplerinin söylediği kadar iyi. Belki ayarlı amortisör olmasından dolayı da olabilir tabiki ama çok memnunum o konularda.

    İnşallah yaparsın Emir merakla bekleriz Yanlız frenlere mutlaka el atmanı öneririm ki zaten en hızlısı yapıyorsan bunu çoktaaaan düşünmüşsündür
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet mert'im yakıt , atıyorum 80 le gidiyorsun devrin 3 bin mesela. 5 uzun dişli taktın 100 km 3 bin yine aradaki 20 km sürat karın oluyor devir kalıyor. sadece % 2 gibi bir rüzgar etkiler yakıtını oda 100 km süratle gittigin için.
    Az yakıyorsa tamam o zaman takarım Şaka bi yana yakıtından çok memnunum,şehirdışı yakıtı ile şehiriçi yakıtı arasında aman aman fark olmamasına sevindim çünkü şehirdışı da şehiriçi de gerçekten olması gereken gibi yakıyor.
    Önceden kullandığımda hep fazla yakıyor gibi geliyordu ama sahibi olunca normal yaktığını anlıyorum
    Alıntı aldatmaca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5. dişli 260 son surat hem dıyon en hızlı 207 yapacam hemde dıyon 210 hız olsun en hızlı deme en seri dee...........ynlemans yaptırmış yakıtta ekonomı dıyor memnunum dıyor fazla bır malıyetıde yok fıkırlerınızı beklıyom...........
    Abi zaten en hızlısı sözü genelde top speed için değilde,arabasına göre 100-200 - 200-300 ölçülerek bu kanıya varılır. Zaten her arabanın bi fabrika çıkış yapısı var,ne yaparsan yap yapacağı son sürat az çok bellidir,bunun çok önemli olduğunu zannetmiyorum.
    Birisi gider düz yolda basar son sürat 260 yapar,birisi gider aşşağı eğimde basar sadece kadranı çeker oda 260 görür ama birisi 300 hp birisi 240-250 hp o zaman hangisinin hızlı olduğuna nasıl karar verilecek?

  17. #15350
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    komple mekanık update + en verimli turbo ıvırı zıvırı bir liste cıkara bilirmiyiz ?

    krangı degişmeye gerek varmıdır ? en iyi dolu şekilde yuklesek aracı ortalama ne alabiliriz ?

    + bütün işlemler 30 bin tl yi geçermi + beyini degişmeye gerek varmıdır ?

    Kol : Carrillo PRO-H veya ZRP veya Scat H-beam

    Piston : CP - stok genişlik + 9.5 sıkıştırma

    Enjektör : Bosch un hangi modelini kullanmış Stelios sormak lazım

    Turbo : Garrett GTX2867 , Garrett GT2871 olabilir.

    LSD difransiyel : Quaife 675 sterlin - 2.500 tl

    Water/methanol kit : iyi bir marka ve emmenin her portuna ayrı enjeksiyon

    FMIC: 1.9 tdi Seat ibiza cupra intercooler

    Egzos: 80 lik DP + 77 sona kadar düz

    Filtre : Cold air

    Basınç boruları güncelleme : turbodan intarcooler a , intercooler dan emmeye olan borular krom düz borularla değişecek.

    Yazılım :etuners

    Elektronik basınç kontrolörü : AEM, Greddy vb

    Beyin : standart

    Wideband,egt vb

    Maliyeti araştırmak lazım.Tahminim bu setup hepsi sıfır alınırsa

    turbo: emin değilim ama 2500-3000 tl arası sanırım
    kol : 1200 usd civarı : 2500 tl diyelim
    piston : 630 usd : 1300 tl diyelim
    enjektör : ?
    boost controller : aem 350 usd-750 tl , hks evc 5 - 550 usd 1200 tl
    meth kit : aem 1000 tl diyelim
    fmic : seat 800-900 tl diyelim
    düz boru+dp+krom basınç boruları :1500 tl diyelim
    son susturucu : ne alırsan ? varex dersen 1300 tl
    Filtre : 200-400 tl arası alınır
    Yazılım : 280 euro - 850 TL de
    wideband: 500 tl
    egt : 300 tl
    İşçilik, ıvır zıvır :? 2000 tl yaz

    Burda en az işçilik vermenin yolu en iyi ustaya tek seferde hepsini monte ettirmek, parça parça iş yaptırmamak..

    Her şey sıfır olursa işçilk dahil 18-19 arası olabilir ozamanki kura bağlı olarak. Tolyenle beraber 400+ olur krankda

    Daha ucuz yapmanın yolu bulunabilen her şeyi 2.el almak. Kol olarak eagle ın b18 için ürettiği kol var, 400 usd onu ufak bir traşlama ile kullanabiliyoruz.Geri kalan setup aynı, bu şekilde de 13-14 arası çıkar sanırım.

    13 olsa temiz hatasız 34-35 civarına az km 40k yı geçmemiş RC alsan max 47-48 e 400 hp aracın olur, canı alınmamış km si düşük donanımı full.

    Geçen yazdılar siteye eg kasaya k20 swaplamanın minimum maliyeti kasa dahil 43-44 civarı imiş .(atmosferik) çok keyifli bile olsa can güveliğin yok en başta ve sadece roll kasacaksın virajlarda gaz kesiceksin.Zaten herkes yapılı ctr type-r al dedi ve onların da temizi artık yok. Fn2 desen atmosferik yürütmek (bs type-r) en az 25-30 k.

    Şimdiii bizim araçlar, daha kısıtlı bütçeye sahip kişilerce tercih edildiği (f/p yüksek çünkü)ve cebinde çok parası olan da daha üst sınıflara baktığı için bizim içimizden ağzına kadar yükleyen çok çıkmıyor maalesef AMA Bütçem max 50 k kasko dahil olsa ve yeni araç alacak olsam roll de kasarım viraj da kovalarım pist de yaparım, boşta kaldığımda hanımımı-çocuğumu,kız arkadaşımı,anamı babamı onları rahatsız etmeden yanıma alırım güvenli ve konforlu bir şekilde dolaştırırım, seyahate çıkarım diyorsam hem boyasız olsun hem km si az olsun hemde basmazsam AZ yaksın,bu arada yolda tutsun, donanımını söylemiyorum diyorsam yukarıdaki hesabı yaparım koyarım cebime 47k önceden parçaları toplayıp 15-20 güne çıkarım yollara..(2.bir araç ihtiyacım da olmaz,polislerden de köşe bucak kaçmam)

    Dikkatinizi çekerim oww müthişşş dediğimiz, kulak pasımızı silen, çok hızlı, roll king araçların sahipleri yıllarca binmiyorlar araçlarına yapıyorlar, basıyorlar bol bol sonraa satıyorlar heveslerini alınca neden ? Hayat roll den ibaret değil de ondan ? bir yere kadar dayanıyor insan hehehehe..

    NOT: bir üstteki paragrafta bahsi geçen araçların sahiplerine, yapımına emeği geçenlere vs kesinlikle karşı değilim, bende takip etmekten izlemekten büyük keyif alıyorum.
    Ayrıca hayat tabii ki 207 den ibaret de değil. Herkez aracını satsın 207 alıp yüklesin derdinde değilim.Kim neye istiyorsa binsin,sevsin..
    Lütfen kimse üstüne alınmasın.Şahsi görüşümdür.Aksi görüşlere de herzaman saygı duyarım.
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  18. #15351
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gözlerim teşekkür butonu aradı + olarak eklemek istediğim bir şey var yalnız direk atlanmış, 400+ fwd aracın yol tutması için en can alıcı parça olan kilit o da yaklaşık 2000 tl civarına bulunabilir qualife'de sanırım..

    Özgür abi sen biliyosundur yukarda mesajda da bahsetmiştim uzun 5 takılmış 207 rc videosu var mı hiç? örnek görebileceğimiz..

    hatta edit:

    e-tuners sitesinde gt lerin şanzımanı daha uzun demiş rc lere göre.. o yüzden rc de 47x35 kullanılmasını tavsiye etmiş fakat 44x35 tam olması gerektiği gibi görünüyor 244km @ 6600 rpm ayrıca ekledikleri verilerde gt de 225km @6600 rpm diyor max hız, rc de zaten 228 yapmıyor mu? nerede kaldı rc nin şanzımanının kısalığı?

    http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=189

  19. #15352
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gözlerim teşekkür butonu aradı + olarak eklemek istediğim bir şey var yalnız direk atlanmış, 400+ fwd aracın yol tutması için en can alıcı parça olan kilit o da yaklaşık 2000 tl civarına bulunabilir qualife'de sanırım..

    Özgür abi sen biliyosundur yukarda mesajda da bahsetmiştim uzun 5 takılmış 207 rc videosu var mı hiç? örnek görebileceğimiz..
    hahahah yazarken bayağı bir editleme yaptım ne zaman cevap yazacak acaba Levent diyordum ki yazmışsın.

    Evet 400+ araçta lsd şart.ekledim onu..Ben TR distribütöründen teklif istedim 674 sterlin + kdv teklif geldi koşarak uzaklaştım

    Aslında frenleri de iyilerştirmek lazım da maliyet daha çıkmasın
    Teşekkürler.

    PEUGEOT 207 GT TOP SPEED 260+ - YouTube

    BORKED
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •