User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
87 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 4a-c -> 4a-ge

  1. #39
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet gördüm bende 5 bir yerde gibi bende de bir foto var dur ekleyeyim 4afe bunları conta modifiyesiyle giderilebilir mi bloklarda kanallar karşılamıyorsa contayı modifiye etmekte işe yaramayacak diye düşünüyorum

    Ekteki fotoğraf birebir benim aracın motorudur. Toyota Celica 4A-FE


  2. #40

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alti tutar buyuk bir ihtimalle

  3. #41
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben şimdi karşılaştırdım resimleri BİREBİR AYNI alt kısmı tutmama altarnatifi çok düşük resimded ölçülei göremiyorum ama birebir örtüşüyor bu 4age nin contasınıda kullanırsak olacak gibi geliyor bana

    1-4age Üst kapak komple emme ve egzoz manifoltlarıyla
    2-4age ecu ve tesisatı enjektör ve kütüklerine kadar komple
    3-4age conta takımı
    4-4age distiribitör ve tüm sistemi buji kaplolarra kadar
    5-4age ıtb ve air intagesi
    6-Egzoz manifoltundan sonra düz bir boru son susturucuya kadar
    7-4age için performance Cam Gears

    Sanırım bunlar yeterli sadece pistonların sıkıştırma oranları kalıyor onuda bu şekilde kullanmak ne kazandırır ne kaybettirir bilemiyorum ...

  4. #42

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak olarak blue top/red top/silver top ? hangisisydi.. ?

  5. #43

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    simdi yaticam. sabah olsu aslinda, cevap veremezsem kusura bakma

  6. #44
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sabah zaten burası
    Kendini yorma sana iyi uykular
    162 hp olabilir hangisinde ag de bilemiyorum babacan

  7. #45

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    red top , silvert top, blue top, bunlarin isletim sistemleri, intake v.s farkli ondan sordum

  8. #46
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim için önemli olan bloğun uygunluğu ve en performanslı olanı olacaktır.
    Gönderdiğin blokta 4afe nin bütün kanallar birbiriyle örtüşüyor.

  9. #47
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bendeki 4 afe pistonlarla sendeki 4 afe pistonlarda birbirinden farkli
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  10. #48
    VVTL-i
    Misafir
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    silver top 10:5

    black top 11:1

    4afenin ise 10.2 olması lazım öyle hatırlıyorum

    piston stroke vs onlar tamam olurda asıl senin parça bulman önemli kapağı ecuyu
    semih abi bu oranlar sıkıştırma oranları mı ?

  11. #49

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bendeki 4 afe pistonlarla sendeki 4 afe pistonlarda birbirinden farkli


    In 1993, the 4A-FE was given better intake efficiency through use of upright, small-diameter intake ports in the cylinder head, increased valve lift and intake valve diameter; a rotary solenoid type idle air control valve; and a large aluminum stiffener and vanadium-steel crankshaft to reduce noise and vibration.



    http://www.toyoland.com/engines/4A-F.html

  12. #50

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yukardan assagiya

    4afe (93 ve sonrasi) (105hp)
    4age smallport (redtop) (130hp)
    4age bigport (blue top) -TVIS ile (115hp)





  13. #51
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4a-fe e nin comp. 9.5,
    ayrıca amerikadayken yapan bir arkadaşım bloğa ekstradan bir delik açılması gerektiğini söylemişti. Ama yağ için mi yoksa su için mi hatırlamıyorum. Niye komple motor getirmeyi düşünmüyorsun. Sorunsuz olur öbür türlü pistonlarda değişecek. Hem 9.5 comp.la verim alamazsın o kadar.
    Krank olarak bir öneri de ben yapayım. 7a-fe nin krankı çok güçlü bir kranktır. Turbo ge uygulamalarında bile tercih ediliyor. Bir düşünün derim.

    edit: 7a-fe short block la blacktop kombine edersen çok çılgın olur. Yapan bir adam vardı avusturalya da bill zilla diye onu da bir araştır.

  14. #52
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 4 afe yaptım
    butun delikler tam oturdu yani bloga bir delik acmadım komple motor alma konusu bu memlekette cok zor
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  15. #53
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4a-fe e nin comp. 9.5,
    ayrıca amerikadayken yapan bir arkadaşım bloğa ekstradan bir delik açılması gerektiğini söylemişti. Ama yağ için mi yoksa su için mi hatırlamıyorum. Niye komple motor getirmeyi düşünmüyorsun. Sorunsuz olur öbür türlü pistonlarda değişecek. Hem 9.5 comp.la verim alamazsın o kadar.
    Krank olarak bir öneri de ben yapayım. 7a-fe nin krankı çok güçlü bir kranktır. Turbo ge uygulamalarında bile tercih ediliyor. Bir düşünün derim.

    edit: 7a-fe short block la blacktop kombine edersen çok çılgın olur. Yapan bir adam vardı avusturalya da bill zilla diye onu da bir araştır.
    ae92 si vardı sanırm turbo 500 küsür hp

    edit : http://www.cardomain.com/ride/2131056 bu dediğim

  16. #54
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen bu evet 600 küsür hpleri kaldırdığını biliyorum 7a-fe krankının.

  17. #55
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4afenin portları hakkaten küçük kalıyor ötekilere göre
    körler sağırlar

  18. #56

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4age bluetop portuna kolum giriyo desem yeridir, oyle bi meret, ama TVIS olmazsa olmaz o kapakta

  19. #57

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4a-fe e nin comp. 9.5,
    ayrıca amerikadayken yapan bir arkadaşım bloğa ekstradan bir delik açılması gerektiğini söylemişti. Ama yağ için mi yoksa su için mi hatırlamıyorum. Niye komple motor getirmeyi düşünmüyorsun. Sorunsuz olur öbür türlü pistonlarda değişecek. Hem 9.5 comp.la verim alamazsın o kadar.
    Krank olarak bir öneri de ben yapayım. 7a-fe nin krankı çok güçlü bir kranktır. Turbo ge uygulamalarında bile tercih ediliyor. Bir düşünün derim.

    edit: 7a-fe short block la blacktop kombine edersen çok çılgın olur. Yapan bir adam vardı avusturalya da bill zilla diye onu da bir araştır.
    ben komple 7afe donusumu derim , eger bulunabilirse, bi uste model celica'dan veya usdm corolla

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •