NSX club in Turkey :p
http://i.hizliresim.com/g83P13.jpg
Printable View
NSX club in Turkey :p
http://i.hizliresim.com/g83P13.jpg
Bende bu arabayı hızlı ve öfkeli ile tanıdım hatta o ilk yarış sahnesini izlerken tüylerim diken diken olmuştu. İlk görüşte aşk gibiydi:o. Zaten arabanın ilk üretim yılı 1999 filmin yapım yılı 2003 ve kesinlikle pazar hedeflerinde Türkiye'nin olmadığı bir araç. O yıllarda bu kadar internette yok vcd de korsan kopya ile izlemiştik filmi:)
Şahsi kanaatim bu arabanın bu kadar sevilmesinin en büyük sebebi tasarım çizgileri. Almanlar gibi düz çizgileri var, amerikanlar gibi kaslı görünüyor, önden bildiğin japon gibi bakıyor ve genel olarak bir japon olduğunu herkesin ilk bakışta anlayabileceği bir araç, arkadan da azda olsa ss bir italyan gibi. Basit ama çok etkili bir dış tasarımı var. Kaputun altındakini zaten konuşmaya gerek yok. Türkiye'de olsa bile yine bu kadar hatta daha fazla bile sevilirdi. Düşünsenize roll yada drift videolarını TR plaka ile kesinlikle olduğundan daha fazla efsane olurdu.
http://www.j-sd.net/wp-content/uploa...-FQ-440-MR.jpg
2.0 litre 4 silinidr 440hp.
Cevçeni astım boynuma abdest aldım bekliyorum :D
Duygularım tosardı, forum alemine katkım olsun dedim ve şiir uyarlaması yaptım.
Sen zahmet etme yerinden,
Kesiciye girmem derinden,
Slicklerin üzerinden,
Yağ gibi akar giderim.
Kaybetsem bile rolling'i
Asfaltı yırtar giderim.
Sinsice olmaz gidişim,
Çatara patara sıka sıka giderim.
vtı'ımdan cupramdan
Type-R'ımdan geçer giderim
Roll'de koyduğum ne varsa,
Youtube'a atar giderim.
Orhan Amcaya ithafen :D Ahhahaha. Şair ettiniz beni.
forum olarak 2.yi kaldıramayız abi:)
Arkadaşda vardı 1 kere kol çıkardı otoparkda 6-7 kere şanzıman bozuldu kaç kere arızalar yaşadı artık hatırlamıyorum
Her seferinde 3-4 bin harcadı satıyım kurtulayım alan düzgün binsin diye her seferinde ciddi alıcı bulunca arıza yaptı
Tüketimin 20 litre olmasını saymıyorum bile
evoyu oraya koymussunda kardesim isterse 2.0 dan 600 hp alsin bu onu ne kral yapar ne de kralice.
Ben oraya kral yazarken her acidan rakiplerinden iyi anlaminda yazdim; Yakit tüketimi , saglamligi , afternarket oem parca bollugu , yüklemeye önü acik olmasi , bircok cesidi olmasi vs vs ...
hangi araç tsi gibi çılgınca yüklenip günlük biniliyor.bilmediğimden soruyorum.belki de yoktur. 2 litre de bence fiyat olarakda performans olarakta en uygunu hali ile tsi .
wrx sti,normal evo olsun bildiğim kadarıyla gerek parça bolluğu,gerek önü açıklığı bakımından tsi'dan daha uygun
mk3 golf r nurburgring 8.14
evo 9 8.11
sti 8.10
alman araçları iyi güzel ama,japonlar kadar ruhu yok,esp olsaydı japonlar drift'i bulabilirmiydi? almanlar biriz daha güvenli olsun,kaliteli olsun,içi yumuşak malzeme olsun vb derken sürüş zevkini körelttiler,elektroniğe daha yakınlar,japonlar daha çok mekanik,daha çok sürüş zevki odaklı makineler ürettiler,bu konuda italyanlar ayrı konu tabiki.turbo bile olsa japonların daha zevkli ve önü açık makineler olduğunu düşünüyorum.
Siz marka fanatikliği yapmışsınız biraz.
Yakıt tüketiminden bahsetmişsiniz. TR için 2.0 turbo araca binen biri yakıt masrafını düşünmez. Ben şahsen düşünmüyorum, eğer düşünseydim 1.4 lpgli falan bir araç alırdım.
Sağlamlık demişsiniz. Neyin sağlamlığını kastettiniz anlamadım ama boxer motorların ne kadar uzun ömürlü (bakımlı motorlardan bahsediyorum) olduğunu biliyorsunuzdur sanırım. Ayrıca zaten 200+ km/h sürat ile kaza yapılınca sağ çıkma ihtimali oldukça düşüktür.
Aftermarket, oem parça bolluğu demişsiniz. Ebay, amazon ve yurtdışı tuning sitelerinde arama kısmına ej20 yazdığınız zaman sayfa sayfa sonuç çıkıyor.
Yüklemeye önü açık olması demişsiniz. Bunu tartışmaya gerek yok bence. Çünkü dünyada artık hemen hemen her marka aracın motoru modifiye edilerek oldukça yüksek güçler alınıyor.
Birçok çeşidi olması demişsiniz. Dünyanın belli başlı büyük modifiye firmalarının hepsinde ej20 için birçok çeşit ürün bulabilirsiniz.
Evet ben de inanılmaz Subaru fanatiğiyim. TFSI/TSI a kral demişsiniz, o yüzden yazma gereği duydum. TFSI/TSI lar çok çok güzel motorlar, kesinlikle kötülemiyorum ama bence kral değil.
Bana göre kral Boxer Turbo motordur :D
http://i65.tinypic.com/2q0rkn4.jpg
Sürüş zevki, konfor, az yakma, sorun çıkarmama, görüntü güzelliği, pahalı olmaması, prestijli olması, piyasasının hızlı olması, kullanırken yormaması, güvenli olması bu özellikler Japon araçlarında yokmu? Güldürmeyin adamı :D
avrupa arabalarında hangi ucuzluktan bahsediyorsunuz, ortalık şu anda ww dolu hangisinin ucuz olduğunu gördünüz?
passata biraz özellik ekleyinde 130-140"larda fiyatı oluyor, bunun neresi ucuz.
Vtec motorların etkisi hala devam ediyor bu arada, millet sürüş zevki diyince Japon araçlarına yöneliyor.
Fanatik olduğunuzu bayaa belli etmişşiniz bende öyle tabi.
Ama benim için bir araba Japon olmadıktan sonra hiçbir önemi yok, hayatımda avrupa arabasınıda kapıma koymam.
Kırmızı 34AE plaka NSX'i sahibi 10 yıl önce iyi bir paraya verecekti. O zamanlar herkes o paranın üstüne az daha koyar s2000 alırım o arabayı ne yapayım diyordu. Eskiye rağbet son 5-6 senede arttı. Zamanında alıcı bulamayan Nsx şimdi müzayedeye çıkıp açık artırmayla satılır :)
Aftermarket parça bollu o arabanın iyi değil fabrikasyon olarak yüklemeye zayıf olduğunun işaretidir
Bir araba sadece gitsin derseniz hiç paraları harcamayın motor alın
Bilmiyorum forumda vardır belki ama bu araçlarla yeri geliyo sırf bakkala bile gidiliyo
Çok merak ediyorum bahsettiğiniz japonlarda 10 litre ortalama tüketen, herkesin kullanabilceği(anne kız arkadaş yeni öğrenen vs), konforlu ve güvenli araç örneği varmı ?
2.0 Tfsi/tsi motora turbo,yazılım,egzoz,filtre ile 200den 450ye motora şanzımana girmeden çıkarmak mümkün
Ama japonlar stage 50 baskı balata stage bilmem kaç kol piston üst kapat parçası ama hala stabillik yok
Kusura bakmayın ama 2012 evo10 alcam her marş basışımda çalışması için pedal tokatlıcam boğulursada biraz beklicem... Oldu o zaman
En iyi 2,0 motor opel vekstra cd bence çünkü bi akrabamda var. :D:D
Motor diyince herkes tsi tfsi falan kral yapmış F20C"ler, 2JZ"ler, RB26"lar RB25"leri unutmuşsunuz.
Motor diyince sadece kolay yüklemekmi geliyor aklınıza?
Sadece ülkemizde parça sorunu var, atmosferik motor diye millet ölüyo Vallaha :D
Ben yüksek devir çeviren, çevirdikçede giden arabaları seviyorum.
@Sertaç Lexus ve İnfiniti :)
Gözlerimle 500.000 km devirmiş, eşek niyetine binilmiş (fakat bakımları hiç aksatılmamış), motoru açılmamış (lpg yok tabi) Turbo Subaru Forester gördüm. Bu kmlerde TFSI/TSI görmedim. belki TFSI/TSI teknolojisi yeni olduğu içindir. İlerde görecek miyiz bakalım?
Sen kafana silah dayasalarda evo dersin ona şüphe yok :D ama işin birazda gerçeklik kısmı var.yalan yok evo mevo görmek için sanayinin en üst sokağını geziyoruz.yolda denk gelsek imrenerek bakıyoruz orasıda ayrı bi gerçek.her ikiside güzel bence.kullanıcılar memnunsa bize ne söz düşer.ama bende tabiki tsi dan yanayım (:
fanboy'luk kötü şey hakkaten...
Konu dışına taşmayın beyler ....
Reis herkes zevk aldığı arabaları sever, benim içinde bir arabadan zevk almak için ilk kuralım, ana kuralım Japon olmasıdır.
Bir araba Japon değilde ben ondan zevk alamam açık ve net.
Bu arada millet daha aldığı arabanın özelliklerini bilmiyor, sokaktaki adama sorsan passat nasıl araba diye geçemeyeceği araba yok der. Birde pahalı araba her zaman en iyisidir mantığı var toplumumuzda, adam sadece komşuya hava atayım diye gidip içinden en ufak bir özellik olmayan jettaya 60K veriyor.
Böyle böyle derken işin bokunu çıkardılar, ben çok rastladım transporter ne gidiyo yawwww diyenlere.
Yolda yürürken 10 kişiye sorsak en az 7"si passatın 100K altındaki hiçbir arabaya geçilemeyeceğini iddia eder buda maalesef toplumumuzun en acı gerçeği.
R34 baya konuşulmuş. Fotoğraftan önce kısa bir video çekmiştim. Onu da koyayım bari güzelliğine hayran kalmamak elde değildi :)
https://www.youtube.com/watch?v=j4DQVGsyi5k
Japon araçları pis kaka...
bu araç tasisten mi alındı niye bu konuda yorumlanıyor ? :)
http://www.hizliresimyukle.com/image...62213467_n.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/image...32054594_n.jpg
R34 GTT RB25 Tek turbo kendı cekımım
arac 2 sene ankara da :)
ARkadaşlar abiler 5000 kere anlattınız ama tam net bilgiye ulaşamadım bu konunun eski postlarından. Şimdi Tasişten araba nasıl alabiliriz_?
Kapalı zarf internetten mi_?
Bi akıl verebilcek olan var mı_?
Saygılar
R8de ruh olmadığını sadece adam değil, Jeremy Clarkson, Chris Harris, Tiff Needel gibi otoriteler de söylüyor. Hepsinin dediği şu ki, her şeyiyle mükemmel bir araç olmasına rağmen insanı mutlu etmiyormuş, hızlı bir golf gibiymiş.
Ben v10una her gün binerim bağıra çağıra o ayrı. Ama v8i yerine aynı motorlu S5i tercih ederim.
Şimdi konuya dönelim, ben tasişten araç ihalesine girmek istiyorum. Hangi bankaya yatırayım teminatı? İhaleyi alamazsam hangileri sıkıntı çıkarmaz?
R8 iyidir...
Ruhuda vardir ancak ne aradiginiz onemli.
Eski adıyla tasiş şuanki adıyla e ihaleden araba alabilen oldu mu ?
Bu hafta içinde 3 araca teklifde bulundum hepside piyasasının 10bin daha üst rakamlara gitti