artık sağlam karoserli arabalar ncap de düşük puan alıyor sebebi de yayaya çarptığın zaman yayanın da az darbe alması falan. Çoğu markanın çamurluğu plastikten yapılıyor artık. onun yerine güvenlik barları güçlendiriliyor.
Printable View
merhaba arkadaşlar, aracım megane3 hb olsa da forumu takip ediyorum. araçların çoğu kısmı ortak onun için burada da sorayım dedim, aşağıdaki resimdeki gibi difüzörün içinden çıkan çift çıkış egzoz yaptırmak istiyorum. performans, sese gerek yok, sadece görüntü dışarıdan bu şekilde olsun ve ikisinden de çıkış alınsın yeterli. bunu nerede ne kadara yaptırabilirim, yardımcı olabilir misiniz?
http://i54.tinypic.com/33esyad.jpg
Emre , yaşam alanı önemli olan moruk kaza sırasında Allah korusun, kaportanın kolay yırtılıp atılması bükülerek yaralamaları önlüyor..
Tamamen plastik olmasa bile plastik alaşımlı yeni araçların kaporta parçaları genelde.
bencede abs garip çalışıyor lastiğin yola tutunmasını engelliyor. freni köklesem bile lastiklerden tutunma sesi gelmiyor ve bana göre uzun bir mesafede duruyor. frenlerinden pek memnun değilim aracın
Uzgunum size katilamiycam belki diger aracim bmw oldugundan bana ole geliyordur 3 tane megane i ust uste koysam bmwnin werdigi guveni veremez bna.isterse 25 yildz alsin.butun testlerden basariyla gecmis olsun.:( Tabi Allah hepimizi kucugunden buyugunden hepimizi kazalardan korusun yazilmissa bmw volvo farketmez.
Xdream hocam ne kadar ekmek o kadar köfte bmw kaç paralık araba renault kaç paralık araba:)))
BMW 3 Series | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating
moralinizi bozmak gibi olmasın ama renault nun ncap puanı bmw ye göre daha yüksek :) tabi ki direksiyona oturduğunuzda aracın verdiği güven hissi daha fazladır bmw kendini daha oturaklı hissettirir ancak renault da daha güvendesiniz :D
bir bmw fani olarak obur yandanda renault kullanicisi olarak cok arada kaldim :)
Gerci benim ilk otomobilim de megane coupe 1 di, o gunden bu gune cag atlamis reno :)
Coil olayı dediğiniz kadar iyiyse yaydan vazgeçip biraz daha bekleyip coile mi geçmek daha mantıklı acaba... KW yay almaya karar vermiştim tam, ama firmanın sitesine girince sizin dizellere uyumlu görülen yay ( Renault - Megane Coach/Coupé - Z - 1.5 dCi 78kW 1461ccm - 4cyl. Diesel - KW Online product finder, direct from the manufacturer. ) benim 1,4 Turbo benzinli coupe için çıkmıyor ( Renault - Megane Coach/Coupé - Z - 1.4 96kW 1397ccm - 4cyl. Benzin - KW Online product finder, direct from the manufacturer. ) . KW'ye göre benim araca sadece coilover set uyuyormuş:confused:
İşin ilginci dizeller 1280 kg iken benim araba 1270 kg, 10 kg fark yüzünden mi eklememişler acaba, önden düşürmede 10 kg o kadar fark eder mi dersiniz, yoksa ön takımlarda dizel ve benzinli araçlar arasında teknik fark mı vardır(Hiç sanmıyorum ama... ) ?
Bende alttakımda bir fark olucağını sanmıyorum ama coilli ciddi anlamda tavsiye ederim yayla uzaktan yakından alakası yok.
h&r motora gore ayirmiyor, araciniza uygun h&r yay var.
H&R Fahrwerkskomponenten - Suspension program / Product search
Velter kardeşim sertlik durumu nasıl stock ile kıyaslayınca...Rahatsız edici bir durum varmıdır?
Coiloverla hem pıstırayım hem konforlu olacağını sanmayın, kw bile olsa pıstırırsanız belirli bir miktar sertlikten daha yumuşağa getirmeniz zor.
Yay-orjinal amortisör konforunu elde etmeniz mümkün değildir. Aracını günlük kullananlara pek önermiyorum bu yüzden.
megane 3 hb için 3 lük hangi yayı tavsiye edersiniz ?
araç arkadaşımın tam olarak bilmiyorum yerli ile ithalin yayları farklımı oluyor?
Coil candir ya :D:D Ulan basik olup sekmeyen arabami olur ya nasi bi amactir bu. Araba dedigin ok gibi duracak her egiklikte sekicek bence cok seksi duruo seken araba :D:D
daha öncede yazdım ama yine tekrarlıyım..arka eke 450 lira gibi bi fiyat diyince hemde egzoz çakma diye yaptırmadım..izmir 3. sanayide egzozcuya gidip 2 tane uç bulup boruya kaynattırdım..sonra orjinal egzozun ucundan biraz kestirdim..normal boruyla ortaya aldırdım tampona paralel çokta basit bişey aslında.. 250 lira civarı bi rakam verdim 3 aşağı 5 yukarı olabilir..tam hatırlamıyorum uzun zamandır gittiğim tanıdık egzozcu belki normalde biraz daha pahalı olabilir :) umarım açık olmuştur
Kanka sen foto istemistin arkadaslarada ornek olsun. Benim aldigim HnR lar Xdream abininkine (!! :D) gore daha fazla dusuk duruyo nedenini ben lastik ve jantlarin iceride olmasina bagliyorum buyrun foto. On tarafta ihtiyacim olan sadece 2 cm var gidip presleticem artik dayanamiorm :D para biriktirincede coil artik napiim :D
http://i.imgur.com/sZkBf.jpg
çok saçma bi kaza yaptım ya resim çekeceğim yarın koyarım burayada kendi konumada ama hakkaten çok gereksiz ve saçma bi kaza oldu sağ önden corsa ya hafiften dokundum ama boya pek sağlam değilmiş bizim bunu öğrenmiş oldum
Selam, ben 9 aydir kullaniyorum araci. Agirlikli olarak ise giderken 10 km TEM, 5 km de levent buyukdere caddesi sehir ici trafiginde suruyorum. Bu sartlar altinda ortalama tuketim 8.6 lt/100 km civarinda gidip geliyor. Tabii sabahlari tem kopru yolunda agir trafik oldugunu da belirteyim. Yaz doneminde trafik olmadiginda 8.0-8.2 civarindaydi tuketim ortalamasi. Uzun yolda sabit suratte ekonomik sayilabilir tuketimi, 120-130 km sabitte 6,5 litre civarinda tuketiyor. 90-100e sabitlerim, hic sıkılmam kagni gibi gitmekten derseniz bu tuketim 5,5 lt/100 km seviyesine filan indirilebiliyor.
Motor kucuk hacimli turboya gore devir cevirmeyi seviyor, ust devir motor sesi cok da ciliz kalmiyor. Performans olarak yaklasik 2500 devirden sonra ani hizlanmalarda guzel bir sekilde koltuga yapistirma hissi veriyor. Hizlanmasi sehir ici sartlar icin yeterli, gazi biraz kokleyince bir anda 180 km hiz yaparken bulabiliyorsun kendini temde:D
Tek buyuk sorunu motorun, gaza kontrolsuz basarsan yakit tuketimi anlik tuketimde acayip yuksek rakamlara cikabiliyor, ozellikle sehir icinde azicik ekonomi yapacagim derseniz, pedalin altinda yumurta varmis gibi kullanmak lazim:) yoksa ortalama tuketimi cok rahat 9-10 lt/100 km olur sehir ici trafiginde, Turbo sagolsun:) Bu noktada sizin turbo dizel motorlara hayranlikla bakiyorum tuketim acisindan:)
Arac neticede 130 beygir, cok da fazla sey beklemiyordum aslinda motordan, ortalama bir tuketimi olsun, arada gazlamak istedigimde de biraz sportif tat versin benim icin yeterliydi. Bu isteklerimi karsiliyor motor. Henuz bir sorun cikarmadi motor cok sukur, bakimlari 10.000de bir, ben de yilda 10.000den fazla yapmiyorum zaten. Genel olarak budur, umarim aciklayici olmustur, aklima gelen olursa eklerim.
Bu arada simdi gordum mesajini, gecmis olsun Alpello, umarim ciddi bir sey yoktur.
Hepinize iyi haftasonlari
eibach yay sordum bizde megane 3 e yay gözükmüyor dediler :)halbuki eibach kullanan vardı megane 3 de.yukardaki megane'daki gibi düşsün istiyoruz h&r daha iyi bi seçim olucak sanırım bide bişey sorucam Emirhan senin arabanın yaylı halimi rahat yoksa by megane daki kw coilovermı daha rahat?
Coilover yay seviyesinde olmadıkça yay kadar rahat olamaz.Yani emirhanın arabası benimkinden çok çok daha konforludur ki lastiklerin yanaklarıda benimkine göre daha kalın...Hee zaten basma işini abartmıcaksanız yayla devam edin coilovera o kdr para vermeye gerek yok..Emirhanın yay seviyesi ile de türkiyenin her yerine sorunsuz gidersiniz zaten..
yaydan devam o zaman h&r alıcak arkadaşım heralde
Arkadaslar hic 0-100 deneyip olcen oldumu?
Deneyen varsa paylasabilir mi? Ozellikle aracinda yazilim olanlar?