Renk turuncu aman ha karisiklik olmasin :)
Printable View
Renk turuncu aman ha karisiklik olmasin :)
Tamamen günlük kullanılan bir arabanın hem az yakarak hemde Urfaya yakın yürümesi bence başarılıdır. Ortalama 400 kuruş yakıyorum. Hardcore yazılımsız olarak üzerindeki + kilolarla. Stock halinden az yakıyorum ve çok daha hızlıyım. Bir Cupranın stage 3 ü kadar gidemeyeceği zaten kesin bu arabanın. Üzerindeki turbo gayet ufak bir turbo. Wastegate aynı şekilde sıkıntılı. Performans parçaları gayet sınırlı ve Türkiyede yok. İngilterede Fransada yapılanlar zaten ortada. Ama burada bu işler sıkıntılı.
su siyah ss ile deneyen megane ile bir denersen sayet ancak ne kadar daha hızlandıgını anlayabiliriz diyorum zira hızlanmamıs olsan bile sırf asr yi kapatarak aracın cok daha farklı yuruyecegine inanıyorum o yuzden ekstra agırlıktan dolayı senin durumu kestirmek zor .
şu arabaları bir ara tartırsakta kilomuzuda bilsek , tahminlerle olmuyor böyle bende merak ediyorum açıkcası arabanın kilosunu :)
cam tavanlı ile tavansız arasında kac kg fark var nrt bilen varmı acaba ?
birde jantları gulle gibi diye biliyorum kilosunu bilen varmı ?
şimdiye kadar denediklerimle yaziim. Full egzost CAI li twinplate debriyajına external wastegate ine Intercoolerına kadar gırtlak yüklü ve yazılımı Özgün tarafından atılmış Minicooper S ile denediğimizde orjinal filtre kutum filtrem ve stock Intercoolerim varken 2 boy öndeydim 3 sonunda. Sadece downpipe ve yazılımla filtreli ve egzostlu benden bayaa bi hafif Megane Rs inde 2 boy önündeydim. Şu anda stock Megane RS den 5-6 boy öndeyimdir heralde.
jantları hafiflerle değiştirdiğin zaman 10kg kazanıosun. Aktarma üzerindeki 10 kg bayağı bir avantaj getiriyor.
ben olduğumun farkında değilim yaw :),60 kilo yokum ben :) ama benim araba yazılımlı değildi onuda belirteyim ... stocktu ve hala öyle...,yazılımlı 190 hp verdiği için stocka çevirmiştik :)
haa bi de bu denemelerin hepsinde ASR aktif haldeydi. RSTuner daha gelmemişti.
haa bu arada bende 18 jant var gerçi orjinaline göre daha hafifler ..
onlar var bende ben yalnış anladım ama zaten ekzoz ve filtre yok demedimki :)
Stocktu hala öyle deyince bende yanlış hatırlıorum dedim :D
benim arabaya bir kaç değişiklik yapacağım ,sonra birdaha deneriz hem ikimzede fikir vermiş olur alper nede olsa yakınız problem olmaz herhalde ....
ama şu kg işinide çözeceğim gidip tartıracağım arabayı
Deneriz Ozan ne sıkıntısı. Ctesi akşamları gelsene yaw Ataşehir shell e muhabbet ederiz.
yaw ben tırsıyorum bu aralar polisler çok araba bağladı , beni gören hemen çeviriyor ve orjinal diye inandıramıyorum :),sıkıntıyı zaman açısından söyledim :)
Zaten bu Ataşehir Shellde ne var anlamış değilim
Ozan oraya polis gelsede ön tarafa baskın yapıo. Biz arkadayız. Bi de gelenlerin yanında bizimkiler stock kalıyor bakıldığında.
Selçuk TEM e yakın. Alan geniş ve merkezi. 97 benzinleri kaliteli. Polisler dadanmıyor istasyon sahibide durumdan memnun şikayet olmuyor. Bide denemeye çıkmasan bile izlemeye gidebileceğin denemeleri görüp arkalarından çıkıosun çünkü bir sürü araba gelio
alternatif olarak utkuların subway de guzel mekan bence yeri cok guzel ..
orayı ben bilmiyorum ama dediğim gibi herkes atasehir i biliyor.
Geçmiş sayfalarda konusu geçmıs stock meggy rs s2k durumunda s2k gecer,denenmıstı zaten sanırsam Serkan abının eskı arabası ıle izmirde orta susturucu ıptalı fılanda vardı rste , 250ye kadar ıse zaten s2k guzel geçer:D
potenza s001 gayet ıyı yol tutuyor, bir de hafif jant aldım mı şenlik katsayısı daha da artar.
Bu arada arka koltuklar ve stepne atılarak, cam tavansız megane RS 1225-1250 kg seviyelerine geliyor.
Bu da 123 kg dietin faturasi :)
Tabiki ilave roll cage vs den sonra bu rakam
It is based on Mégane Renaultsport 230 F1 Team R26, but it is 123*kg (271*lb) lighter. Weight reduction is achieved via removal of rear seats and seat belts, passenger airbag and curtain airbags (the driver's airbag remains), climate control (air conditioning remains as standard), rear wash/wipe and heated rear window, front fog lamps, headlamp washers, radio/CD player, most of the soundproofing.
Alper ben çok araştırdım bi de benim volvoda da Potenza s02 vardı eskiden. Isınınca problem yok ama ısıtana kadar lastik bildiğim plastik. Ne fren ne yol tutuş hepsi ölüydü.
Bu diet biraz asırı air bag leri filan atmıs 100 kg olsun bizim olsun diyorum :)
redline dergisinden ekledigin mavi&siyah megane a asık oldum yahu dergi duruyor ise aman atma bir ara goz atmak isterim hocam ..
rolling moling bir yana korfezde bu dedigin speclerde bir arac bakalım ne sure cıkararacak ciddi merak konusu ..
drakta clio rolda rs alır clio nun ayrıcalıgı hafif olması
arkadaşlar asr yi iptal icin sikortasını cıkarmak gerekiyo bunu reno pilotundan orendim cağrı zeybek adında biri